Test drive: Mazda6e Long Range, νέα εποχή

Test drive: Mazda6e Long Range, νέα εποχή

Με το νέο Mazda6e, η Χιροσίμα φέρνει στην ελληνική αγορά μια 100% ηλεκτρική μπερλίνα που εστιάζει στην άνεση, στην ποιότητα και στην υψηλή αποδοτικότητα. Κάνοντάς σε να ξεχάσεις το άγχος της αυτονομίας.

To Mazda6e αποτελεί τη φυσική συνέχεια του Mazda6. Ενός μοντέλου που σε τρεις γενιές έχει γράψει πάνω από πέντε εκατομμύρια πωλήσεις. Εκ των οποίων, το ένα εκατομμύριο αφορούν την ευρωπαϊκή αγορά.

Στη νέα αυτή εποχή για το μοντέλο, η Mazda δεν ακολούθησε τη σχεδιαστική τάση των ημερών, δημιουργώντας ένα ακόμη SUV. Στα 105 χρόνια της ιστορίας της άλλωστε, έχει δείξει την ξεχωριστή αυτοκινητική της αντίληψη. Εξελίσσεται μεν βάσει της εποχής, όπως μας έδειξε με το Mazda MX-30 και αργότερα με το MX-30 R-EV -range extender με περιστροφικό wankel- το κάνει όμως με τον δικό της ξεχωριστό τρόπο ή -αν προτιμάτε, με τη δική της τέχνη. Ίσως αυτός είναι ένας από τους λόγους που διαχρονικά κατασκευάζει εξαιρετικά αυτοκίνητα.

Πιστό στις αρχές της φίρμας, το Mazda6e είναι ένα καλοστημένο, ποιοτικό και καλαίσθητο αυτοκίνητο. Με ρεαλιστική αυτονομία και τιμή που δεν περνά απαρατήρητη

Test drive: Mazda6e Long Range, Photo © DRIVE Media Group/Thanasis Koutsogiannis
Το Μazda 6e ακολουθεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία «Authentic Modern» και το προφίλ θυμίζει περισσότερο κουπέ παρά κλασική μπερλίνα. 

Το Mazda6e τοποθετείται σε μια κατηγορία με λίγους αλλά πολύ ικανούς παίκτες: Tesla Model 3, Hyundai Ioniq 6, Volkswagen ID.7, BYD Seal. Κι αυτό από μόνο του αποτελεί μια ιντριγκαδόρικη συνθήκη. Αναντίλεκτα όμως, η μεγαλύτερη πρόκληση σχετίζεται με το κατά πόσο το νέο 6e παραμένει πιστό στη φιλοσοφία «Jinba Ittai» (οδηγός και αυτοκίνητο σε απόλυτη αρμονία) και στο «Mazda» DNA του. Μιας και το 6e αποτελεί προϊόν συνεργασίας ανάμεσα σε Mazda και Changan.

Σχεδιαστικά, είναι από τα μοντέλα που σε κερδίζουν χωρίς να κραυγάζουν. Και με την υποκειμενική γνώμη του γράφοντος, είναι μια από τις πιο όμορφες και καλοσχηματισμένες μπερλίνες, ηλεκτρικές και μη, που θα συναντήσεις σήμερα στην ελληνική αγορά.

Το εμπρός μέρος είναι επιθετικό, με τη μεγάλη μαύρη μάσκα να κερδίζει τις εντυπώσεις. Όμορφη λεπτομέρεια το φωτιζόμενο περίγραμμα που καταλήγει στα μακρόστενα φώτα σαν να τα αγκαλιάζει. Κάτω από τη μάσκα βλέπουμε την ενεργή γρίλια, δεξιά και αριστερά της οποίας υπάρχουν δύο κάθετοι αεραγωγοί που διευκολύνουν τη ροή του αέρα.

Test drive: Mazda6e Long Range, Photo © DRIVE Media Group/Thanasis Koutsogiannis
Όταν το Mazda6e φορτίζει, η μάσκα ενημερώνει τον οδηγό γιια την εξέλιξη της φόρτισης.

Το προφίλ χαρακτηρίζεται από, κομψές, καθαρές και ρευστές γραμμές, πλήρως ευθυγραμμισμένες με τη σχεδιαστική φιλοσοφία KODO -η ψυχή της κίνησης. Δημιουργώντας την εντύπωση πως το Mazda6e κινείται ακόμη κι όταν είναι σταματημένο. Το επιμηκυμένο καπό, η χαμηλή γραμμή οροφής και οι προσεκτικά ζυγισμένες αναλογίες που ταιριάζουν ιδανικά με τον όγκο του αυτοκινήτου δίνουν στο Mazda6e μια κομψή και συνάμα σπορτίβ κορμοστασιά που παραπέμπει σε κουπέ. Στις λεπτομέρειες που το κάνουν να ξεχωρίζει συγκαταλέγονται οι πόρτες χωρίς πλαίσιο και οι χωνευτές χειρολαβές.

Test drive: Mazda6e Long Range, Photo © DRIVE Media Group/Thanasis Koutsogiannis
Οι γραμμές στο κάτω μέρος των θυρών έχουν σχεδιαστεί για να μιμούνται τον ψεκασμό του νερού από ένα ταχύπλοο σκάφος, δίνοντας στο αυτοκίνητο μια αίσθηση κίνησης και ροής ακόμα και όταν είναι ακίνητο.

Η μοντέρνα εικόνα της ιαπωνικής μπερλίνας ολοκληρώνεται με τη σχεδίαση του πίσω μέρους. Τα στρογγυλά φώτα LED που είναι ακροβολισμένα στον προφυλακτήρα ενώνονται με μια ενιαία μπάρα LED που χαρίζει στο 6e μια ξεχωριστή φωτεινή υπογραφή. Οι πιο παρατηρητικοί θα προσέξουν επίσης πως αντί για το σήμα αναγράφεται ολογράφως το όνομα «Mazda». Πάνω από τα φώτα βλέπουμε την ενεργή αεροτομή, η οποία ανοίγει πάνω από τα 90 km/h και κλείνει όταν πέσεις κάτω από τα 50 km/h.

Test drive: Mazda6e Long Range, Photo © DRIVE Media Group/Thanasis Koutsogiannis
Τα στρογγυλά πίσω φώτα LED σε κάποιους θα θυμίσουν το εμβληματικό Mazda RX-7.

Με μήκος που φτάνει τα 4,92 m, το πλάτος τα 1,89, το ύψος τα 1,48 m, το μεταξόνιο του Mazda6e φλερτάρει με τα 2,9 m. Καθορίζοντας σε μεγάλο βαθμό την άνεση της καμπίνας μιας και δύο ενήλικοι θα ταξιδέψουν με πραγματικά τεράστιο χώρο για τα πόδια. Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού μάλιστα, μπορούν να ρυθμίζουν τη θερμοκρασία του κλιματισμού αλλά και το σκίαστρο της πανοραμικής ηλιοροφής. Οι ψηλότεροι δεδομένα θα αναζητήσουν λίγο παραπάνω χώρο για το κεφάλι και θα πρέπει να είναι προσεκτικοί στο μπες/βγες λόγω της κουπέ γραμμής της οροφής.

Το πλάτος της καμπίνας είναι τέτοιο που θα επιτρέψει τη μεταφορά και τρίτου ενήλικου, με τις φυσιολογικές παραχωρήσεις εξαιτίας του κάπως στενού μεσαίου εδράνου. Όπως στα περισσότερα ηλεκτρικά, το πάτωμα είναι ανασηκωμένο με αποτέλεσμα να χρειάζεται να σηκώσεις λίγο πιο ψηλά τα γόνατά σου. Συνθήκη όμως που δεν επηρεάζει τη συνολική άνεση του Mazda6e.

Test drive: Mazda6e Long Range, Photo © DRIVE Media Group/Thanasis Koutsogiannis
 χώρος για τα πόδια δεν επιδέχεται κριτικής και θυμίζει λιμουζίνα. Αν είσαι πάνω από 1,80 m θα αναζητήσεις περισσότερο χώρο για το κεφάλι. 

To σοβαρότερο μειονέκτημα σχετίζεται ξεκάθαρα με το πορτμπαγκάζ. Τα 337 lt (466 lt μέχρι την οροφή) είναι επίδοση που δεν ταιριάζει σε μια μπερλίνα που πλησιάζει τα πέντε μέτρα. Ενδεικτικά να αναφέρουμε πως το το Tesla Model 3 φτάνει τα 594 lt, το VW ID.7 τα 532 lt, το Hyundai Ioniq 6 τα 401 lt και το BYD Seal τα 400 lt. Είναι επίσης σχετικά ρηχό αλλά το εκμεταλλεύσιμο σχήμα, το ενιαίο δάπεδο και το ηλεκτρικό άνοιγμα της πέμπτης πόρτας θα βοηθήσουν την κατάσταση. Τις εντυπώσεις διασκεδάζει εν μέρη το frunk χωρητικότητας 72 lt που εκτός από τα καλώδια φόρτισης θα μπορέσει να φιλοξενήσει μερικές μικρές τσάντες.

Test drive: Mazda6e Long Range, Photo © DRIVE Media Group/Thanasis Koutsogiannis
Το πορτμπαγκάζ, στα 337 lt μέχρι την εταζέρα είναι από τα μικρότερα της κατηγορίας. 

Η ποιότητα των υλικών και η αίσθηση που αποκομίζεις θυμίζουν Mazda. Τα σημεία που θα ακουμπήσει το χέρι σου καλύπτονται από ποιοτικά και ευχάριστα στην αφή υλικά. Κι εδώ οφείλουμε να σταθούμε στο γεγονός ότι οι πίσω πόρτες είναι εξίσου ποιοτικές με τις εμπρός. Στοιχείο που ενισχύει τον πολυτελή χαρακτήρα του. Το πάνω μέρος του ταμπλό ντύνεται με μαλακό υλικό και κατεβαίνοντας έρχεσαι σε επαφή με την premium επένδυση σουέντ σε απόχρωση ταμπά. Η διχρωμία συνεχίζεται και στο τιμόνι με τις δύο ακτίνες (μαύρο με ανοιχτό καφέ). Στην πλούσια έκδοση Takumi Plus της δοκιμής μας, τα καθίσματα είναι αεριζόμενα και θερμαινόμενα και παντρεύουν δέρμα Nappa με σουέντ καπιτονέ ύφασμα.

Συνολικά, η καμπίνα του Mazda6e είναι ένα πολύ ευχάριστο περιβάλλον για να βρίσκεσαι. Η μίνιμαλ αισθητική συνδυάζεται με άψογη συναρμογή και μπόλικες θήκες που βρίσκονται στο πεδίο δράσης του οδηγού. Στην κεντρική κονσόλα υπάρχουν δύο θήκες για smartphone, εκ των οποίων η μία λειτουργεί ως ψυχόμενη βάση για ασύρματη φόρτιση, και δύο ποτηροθήκες. Ακριβώς από πίσω υπάρχει ένα βαθύ υποβραχιόνιο που θα χωρέσει κάμποσα αντικείμενα που θα θελήσεις να κρύψεις από αδιάκριτα βλέμματα. Ακριβώς κάτω από την κεντρική κονσόλα υπάρχει ένας ακόμη χώρος που εκτός από τις θύρες USB (μια κανονική μια Type C) θα μπορέσει να αποθηκεύσει κάμποσα ακόμα αντικείμενα.

Test drive: Mazda6e Long Range, Photo © DRIVE Media Group/Thanasis Koutsogiannis
Η καμπίνα είναι καλά παρουσιασμένη. Χρησιμοποιούνται upper class υλικά, όπως σουέντ επενδύσεις και η διχρωμία δίνει μια πιο μοντέρνα και premium νότα.

Το ψηφιακό υπόβαθρο είναι αναμενόμενα πλούσιο. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,2” που προσφέρει στον οδηγό την πληροφορία που χρειάζεται και μια απεικόνιση μέσα από τις κάμερες και τους αισθητήρες του αυτοκινήτου. Υπάρχει επίσης και head-up display επαυξημένης πραγματικότητας.

Στο κέντρο του ταμπλό, κυριαρχεί η μεγάλη οθόνη 14,6” για το infotainment. Υποστηρίζει εργοστασιακή πλοήγηση της HERE, ελληνικό μενού και διακρίνεται για τα πολύ καθαρά γραφικά, την ευκρίνειά της και τη γρήγορη απόκριση. Η περιήγηση όμως στα διάφορα μενού και υπό-μενού απαιτεί σαφώς ένα διάστημα εξοικείωσης. Παρά το γεγονός ότι στο κάτω μέρος της οθόνης υπάρχουν συντομεύσεις.

Test drive: Mazda6e Long Range, Photo © DRIVE Media Group/Thanasis Koutsogiannis
Φυσικοί διακόπτες υπάρχουν μόνο στο τιμόνι. Δυστυχώς! Για να ελέγξεις τις περισσότερες λειτουργίες θα πρέπει να περάσεις από την οθόνη 14,6". Το καλό νέο της υπόθεσης: Υποστηρίζει ελληνικό μενού και προσφέρει πολύ καλά γραφικά.

Δυστυχώς, εν τη απουσία φυσικών διακοπτών, σχεδόν όλες οι λειτουργίες του αυτοκινήτου περνούν μέσα από την οθόνη. Περιλαμβανομένων των φώτων, της ρύθμισης των καθρεφτών, ακόμα και των υαλοκαθαριστήρων. Συνθήκη που μάλλον αποτελεί αποτέλεσμα της συνεργασίας ανάμεσα σε Mazda και Changan. Μια συνεργασία που κρατά πάνω από 20 χρόνια.

Όπως αναφέρει η Mazda, οι τεχνολογίες της καμπίνας, το σασί, η μπαταρία και το ηλεκτρικό σύστημα προέρχονται από την Changan. Στην ελληνική αγορά, είναι διαθέσιμο με δύο επιλογές μπαταρίες: 68,8 kWh χημείας LFP στη βασική έκδοση (μικτή αυτονομία 479 km, 602 km στην πόλη) και 80 kWh χημείας NMC στην έκδοση Long Range της δοκιμής μας. Που σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP προσφέρει αυτονομία 552 km (692 km στην πόλη).

Test drive: Mazda6e Long Range, Photo © DRIVE Media Group/Thanasis Koutsogiannis

Υποστηρίζει ταχεία φόρτιση 95 kW, τιμή κάτω από τον μέσο όρο της κατηγορίας, με την αναπλήρωση ενέργειας 10%-80% σε 47 λεπτά. Όταν στην έκδοση με τη μικρότερη μπαταρία η ισχύς ταχυφόρτισης φτάνει τα 165 kW και το 10%-80% διαρκεί 24 λεπτά. Και οι δύο εκδόσεις έρχονται με ενσωματωμένο 11άρι φορτιστή με την πλήρη φόρτιση, σε αντίστοιχης ισχύος wallbox να έρχεται σε 7 ώρες και 18 λεπτά στη βασική έκδοση και σε 8 ώρες και 24 λεπτά στη Long Range.

Αμφότερες οι εκδόσεις είναι πισωκίνητες με ισχύ 259 PS (βασική έκδοση) και 245 PS (Long Range). Η ροπή φτάνει τα 320 Nm με το 0-100 km/h να έρχεται σε 7,6” και 7,8” αντίστοιχα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 175 km/h.

Στην εποχή που ακόμα και οικογενειακά EV αποδίδουν πολλές φορές πάνω από 300, 400 ή και 500 ίππους, τα νούμερα του Mazda6e δεν εντυπωσιάζουν. Στην πράξη όμως είναι παραπάνω από ικανοποιητικά για τις ανάγκες του μέσου οδηγού μιας και σε κανένα ανάγλυφο, είτε οδηγείς στην πόλη είτε στην περιφέρεια δεν θα νιώσεις κρεμασμένος. Ακόμη κι αν κινείσαι στο πρόγραμμα Normal (Sport και Individual τα άλλα δύο) φορτωμένος με επιβάτες και αποσκευές. Το σύνολο εκπέμπει γραμμικότητα, με τη δύναμη να απλώνεται στρωτά σε όλο το φάσμα χωρίς απότομες εξάρσεις.

Test drive: Mazda6e Long Range, Photo © DRIVE Media Group/Thanasis Koutsogiannis
ο Mazda6e Long Range υποστηρίζει την ισχνή για τα δεδομένα της κατηγορία ισχύ ταχυφόρτισης 95 kW. Με το 10%-80% να έρχεται σε 47 λεπτά. Διάστημα που σύμφωνα με τη Mazda θα αποκτήσεις αυτονομία 385 km. 

Ένα ακόμα δυνατό χαρτί είναι η κατανάλωση. Τα νούμερα που ανακοινώνει η Mazda -16,5 kWh/100 km- είναι πέρα για πέρα ρεαλιστικά. Στην πόλη θα μείνεις άκοπα κάτω από τις 15 kWh/100 km ενώ σε της περιφέρειας να περιμένετε τιμές γύρω στις 17,5-17,6 kWh. Στον ανοιχτό δρόμο, με ταχύτητα έως τα 130 km/h δεν ξεπεράσαμε τις 21 kWh, τιμή πολύ καλή για την κατηγορίας. Οπότε, εκκινώντας γεμάτος για ταξίδι στην εθνική, τον πρώτο ανεφοδιασμό (ρεζέρβα 10%) θα τον κάνεις στα 330 km και κάθε επόμενο (10%-80%) στα 250 km.

Σύμφωνα με το πρωτόκολλο του DRIVE η μέση κατανάλωση δεν φτάνει καλά καλά τις 17 kWh/100 km, νούμερο εξαιρετικό για οικογενειακή μπερλίνα που ξεπερνά τα 4,9 μέτρα και ζυγίζει σχεδόν δύο τόνους. Με αντίστοιχη μικτή αυτονομία του Mazda6e φτάνει τα 450 km, επιτρέποντάς του έτσι να αποτελέσει το μοναδικό αυτοκίνητο μιας οικογένειας.

Test drive: Mazda6e Long Range, Photo © DRIVE Media Group/Thanasis Koutsogiannis
Η ανάρτηση έχει πετύχει έναν πολύ καλό συμβιβασμό ανάμεσα στην άνεση και στη δυναμική οδική συμπεριφορά. Στρογγυλεύει τα περισσότερα κακώς κείμενα του δρόμου, με εξαίρεση φρεάτια και ελέγχει αποτελεσματικά τα 1.962 kg του αυτοκινήτου.

Αυτό όμως που πραγματικά μας κέρδισε στο Mazda6e ήταν ο τρόπος που πατά στον δρόμο. Η ανάρτηση που αποτελείται από γόνατα Μακφέρσον εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω είναι κομμάτι σφιχτή αλλά πολύ σωστά ρυθμισμένη. Στην πόλη περνά με σιγουριά πάνω από τις ανισομέρειες του οδοστρώματος και η μόνη περίπτωση να την καταλάβεις λίγο περισσότερο είναι σε φρεάτια και άλλους είδους εγκάρσιες ανωμαλίες. Χωρίς σε καμία περίπτωση να γίνει ενοχλητική. Η ποιότητα κύλισης εν συνόλω είναι πολύ καλή για αυτοκίνητο με 19άρες ζάντες.

To καλοζυγισμένο set-up του Mazda6e το αντιλαμβάνεσαι και σε μια στριφτερή διαδρομή. Η κατανομή βάρους 47-53 εμπρός-πίσω, η ανάρτηση που ελέγχει αυστηρά τη κλίση, το ακριβές αν και ελαφρύ τιμόνι και το άμεσο εμρπός μέρος σε κάνουν να εμπιστευτείς απόλυτα το αυτοκίνητο. Δεν είναι σπορ αλλά δεν νιώθει εκτός comfort zone υπό πίεση, με τις αντιδράσεις του πλαισίου να είναι απόλυτα φιλικές. Το σύστημα πέδησης έδειξε να μην κουράζεται σε κανένα σημείο της δοκιμής μας. Το πεντάλ όμως έχει την κλασική τεχνητή αίσθηση που συναντάς πλέον στο σύνολο των EV. Υπάρχουν τέσσερα επίπεδα για την αναγεννητική πέδηση, τα οποία είναι διαθέσιμα μόνο στο πρόγραμμα Individual. Λειτουργία one pedal δεν υπάρχει.

Test drive: Mazda6e Long Range, Photo © DRIVE Media Group/Thanasis Koutsogiannis
Δεν είναι σπορ, αλλά είναι ευχάριστο. Πισωκίνητο, με κατανομή βάρους 47-53 κι ακριβές τιμόνι, εμπνέει σιγουριά κι εμπιστοσύνη αν αποφασίσεις να κινηθείς με πολύ σβέλτο ρυθμό. 

Στην πόλη, το τιμόνι κόβει αρκετά βελτιώνοντας τις ελιγμικές δυνατότητες του 6e. Η ορατότητα είναι καλή προς τα εμπρός και το πλάι, όχι όμως και προς τα πίσω. Όταν όμως έρθει η ώρα να παρκάρεις, οι κάμερες και οι αισθητήρες θα βοηθήσουν πολύ. Καλή είναι και η θέση οδήγησης. Κάθεσαι άνετα, αλλά όχι όσο χαμηλά σε άλλα μοντέλα της εταιρείας. Στον ανοιχτό δρόμο, θα κινηθεί αρχοντικά, με την καλά ηχομονωμένη καμπίνα να κρατά χαλαρούς και ξεκούραστους τους επιβάτες. Ανεπαίσθητοι αεροδυναμικοί θόρυβοι θα περάσουν στην καμπίνα σε ταχύτητες πάνω από τα 130 km/h.

To Mazda6e είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού: Takumi και Takumi Plus. Από τη βασική κιόλας έκδοση, ο εξοπλισμός είναι πλούσιος μιας και πλέον των οθονών θα βρεις αεροδυναμικές ζάντες αλουμινίου 19”, εμπρός και πίσω φώτα LED, πανοραμική ηλιοροφή, φιμέ πίσω κρύσταλλα, premium ηχοσύστημα Sony με 14 ηχεία, κάμερα 360 μοιρών, θερμαινόμενο τιμόνι, θερμαινόμενα και αεριζόμενα καθίσματα και πολλά άλλα.

Test drive: Mazda6e Long Range, Photo © DRIVE Media Group/Thanasis Koutsogiannis

Δεν θα μπορούσαμε όμως να μην αναφερθούμε και στην πληρέστατη σουίτα συστημάτων ασφαλείας. To 6e άλλωστε απέσπασε πέντε αστέρια στις δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP και αξιολογήθηκε με 93% για την προστασία ενήλικων και ανηλίκων επιβατών. Adaptive cruise control, προειδοποίηση εμπρόσθιας και πίσω σύγκρουσης, σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας είναι μόνο μερικά από τα 27 συστήματα ασφαλείας που συνοδεύουν το Mazda6e.

Η έκδοση Takumi με την μπαταρία των 68,8 kWh και τους 259 PS ξεκινά από €43.490. Η αντίστοιχη έκδοση με Long Range ξεκινά από €45.090. Με την κρατική επιδότηση (€3.000) και την προωθητική ενέργεια της εγχώριας αντιπροσωπείας (€3.000) που θα βρίσκεται σε ισχύ μέχρι 31/12 η τελική του τιμή διαμορφώνεται στις €37.490 και €39.090 αντίστοιχα.

Πώς τοποθετείται απέναντι στον ανταγωνισμό; Με πολύ υψηλό value. To Tesla Model 3 ξεκινά από €41.990, το Volkswagen ID.7 από €58.900, το Hyundai Ioniq 6 με την 77άρα μπαταρία από €48.990 και το BYD Seal από €47.990. Στις παραπάνω τιμές δεν περιλαμβάνεται η κρατική επιδότηση και τυχόν προωθητικές ενέργειες.

Test drive: Mazda6e Long Range, Photo © DRIVE Media Group/Thanasis Koutsogiannis

Με το Mazda6e, η ιαπωνική φίρμα για άλλη μια φορά επιλέγει τον δρόμο της ουσίας, συνδυάζοντας ένα πακέτο εμφάνισης, ποιότητας, άνεσης, αποδοτικότητας, ρεαλιστικής αυτονομίας, ισορροπημένης οδικής συμπεριφοράς και άκρως ανταγωνιστικής τιμής. Με μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ, λειτουργία one pedal και ισχυρότερη ταχυφόρτιση -το τελευταίο χρήζει άμεσης επανεξέτασης- θα ήταν πολύ κοντά στο άριστα… 
 

Mazda6e Long Range

Τι λέει το DRIVEΠαραβλέποντας το λιλιπούτειο πορτμπαγκάζ και την αργή φόρτιση DC, δύσκολα να βρεις κάποιο λάθος σε αυτό το Mazda. Η εξαιρετικά επιθετική τιμολόγηση αποτελεί δέλεαρ για να παραβλέψεις τα δύο μειονεκτήματα.
Τιμή  Από €45.090 (€39.090 με επιδότηση και προωθητική ενέργεια)
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΤεχνολογίαΒEV, σύγχρονος ηλεκτροκινητήρας μόνιμου μαγνήτη τοποθετημένος πίσω, μπαταρία ιόντων λιθίου χημείας NMC 80 kWh (75 ωφέλιμες), κιβώτιο σταθερής σχέσης μετάδοσης, κίνηση στους πίσω τροχούς
Απόδοση 245 PS, 320 Nm
Διαστάσεις4.921 x 1.890 x 1.485 mm
Χώρος αποσκευών337-1.074 +74  lt (frunk)
Βάρος1.962 kg
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h7,8" 
Τελική ταχύτητα175 km/h
Μέση κατανάλωση*16,9 kWh/100 km
Aυτονομία*450 km
ΦΟΡΤΙΣΗ
DC, 100 kW, 10%-80%47 λεπτά
DC, 50 KW 10%-80%1 ώρα και 23 λεπτά
AC, 11 kW, 0-100%8 ώρες και 24 λεπτά
*Μετρήσεις DRIVE
Φωτογραφίες DRIVE Media Group/Θανάσης Κουτσογιάννης

 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google News Facebook Twitter Instagram YouTube