Test drive: Hyundai Tucson 1.7 CRDi DCT

Test drive: Hyundai Tucson 1.7 CRDi DCT

Στην περίπτωση του νέου Hyundai Tucson η άνεση που παρέχει ένα αυτόματο κιβώτιο συνδυάζεται με μια ισχυρότερη έκδοση του 1.7 ντίζελ και ακόμα καλύτερες επιδόσεις.

Τόσο στη γνωριμία μας με τη ντίζελ έκδοση των 115 PS όσο και στην κορυφαία βενζινοκίνητη με τα 177 άλογα, το νέο Tucson μας απέδειξε ότι μπορεί να άργησε να έρθει στην ελληνική αγορά, αλλά η αναμονή του άξιζε τον κόπο. Το νέο SUV της Hyundai είναι καθολικά βελτιωμένο, συγκριτικά με το παρελθόν του, με ακόμα καλύτερους χώρους και μια πιο ήπια και σοβαρή εξωτερική εμφάνιση που συμβάλλει τα μέγιστα στο να μην περνά απαρατήρητο.

Με αυτά κατά νου, η έλευση της αυτόματης έκδοσής του έγινε δεκτή με ακόμα περισσότερο ενθουσιασμό κι αυτό διότι τα χαρακτηριστικά της υπόσχονταν ένα ακόμα καλύτερο αυτοκίνητο. Και δεν είναι μόνο το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με τις επτά σχέσεις, τη σωστή κλιμάκωση και την ομαλή λειτουργία, που συνηγορούσαν σ’ αυτό. Είναι και το γεγονός ότι μ’ αυτή τη μετάδοση, το Tucson εφοδιάζεται με μια ισχυρότερη έκδοση του 1.7 CRDi που αποδίδει 26 PS παραπάνω από τα 115 PS της χειροκίνητης έκδοσης.

Οι 141 ίπποι κινούν με μεγαλύτερη ευκολία τα 1.570 kg του κορεατικού SUV, προσφέροντάς του ακόμα καλύτερες επιδόσεις. Συγκριτικά με το χειροκίνητο των 115 PS είναι σχεδόν 1,5” ταχύτερο τόσο στο 0-100 km/h (10,3” έναντι 11,7”) όσο και σε κάθε άλλη μέτρηση από στάση (0-1.000 m σε 32,1” έναντι 33,8”) ή στις ρεπρίζ. Στο εικονικό προσπέρασμα των 50-110 km/h, π.χ., το αυτόματο Tucson χρειάζεται μόλις 8,7”, έναντι των 10,8” της πιο αδύναμης έκδοσής του.

Πέρα από το αυτόματο κιβώτιο, που ταιριάζει γάντι στο χαρακτήρα του αυτοκινήτου και κάνει τις καθημερινές μετακινήσεις ακόμα πιο ξεκούραστες, η συγκεκριμένη έκδοση δεν έχει να επιδείξει ιδιαίτερες διαφορές από τις υπόλοιπες εκδόσεις που δοκιμάσαμε στο πρόσφατο παρελθόν. Στις απότομες εκκινήσεις, η παραπάνω ισχύς και ροπή του κινητήρα θέτουν το traction control πιο συχνά σε λειτουργία. Πέραν αυτού όμως το Tucson παραμένει και σ’ αυτή την εκδοχή του ένα καλοστημένο SUV, εμφανίζοντας υποστροφική τάση μόνο όταν αποφασίσεις να το ζορίσεις στις στροφές. Κινούμενος σε φυσιολογικό ρυθμό, η ανάρτηση ελέγχει σωστά το αμάξωμα και καταπίνει όλες τις ανωμαλίες. Σε συνδυασμό μάλιστα με την καλή ηχομόνωση, εξασφαλίζει ήσυχες και πολύ άνετες μετακινήσεις, είτε σε αστικό περιβάλλον είτε στον ανοιχτό δρόμο.

Από εκεί και πέρα, οι μεγαλύτερες διαστάσεις από το παρελθόν έχουν κάνει την καμπίνα πιο φιλόξενη σε χώρους και πρακτικότητα. Ο διάκοσμος είναι καλαίσθητος, η εργονομία σε υψηλό επίπεδο και τα πλαστικά καλοβαλμένα και ποιοτικά παρά τη σκληρή υφή τους. Την πολύ καλή και σύγχρονη εικόνα συμπληρώνει το infotainment που φιλοξενείται πίσω από μια εύχρηστη touch-screen οθόνη 8” με πλήρη υποστήριξη σε επίπεδο πολυμέσων, όμορφο περιβάλλον πλοήγησης και πλήρη σύνδεση με smartphone.

Καταλήγοντας, το Hyundai Tucson αποτελεί και σε αυτή την έκδοσή του μια τίμια πρόταση για όποιον αναζητά ένα SUV πλούσιο σε χώρους και καλοεξοπλισμένο. Ενώ όσον αφορά τα €4.000 παραπάνω που κοστίζει η αυτόματή έκδοση σε σχέση με το χειροκίνητο, μπορεί αυτά να φαίνονται πολλά, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι συνοδεύονται από 26 ίππους επιπλέον.

Τι λέει το DRIVE
Ικανό στο δρόμο, ευρύχωρο και άνετο, το νέο Tucson οφείλει να συμπεριληφθεί στη λίστα όλων όσων αναζητούν ένα μεσαίο SUV για τις οικογενειακές μετακινήσεις τους.
Τιμή Από €25.990
Τεχνολογία Πετρέλαιο, 1.685 cc, i4, 141 PS/4.000 rpm, 34,7 kgm/1.250-2.500 rpm, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 10,3”
0-160 km/h 32,1”
0-400 m 17,4” @ 129 km/h
0-1.000 m 32,1” @ 159 km/h
60-160 km/h (με αλλαγές) 27,5”
50-80 km/h 3,4”
80-110 km/h 5,3”
110-140 km/h 8,6”
Φρένα 100-0 km/h 37,9 m
Τελική ταχύτητα 185 km/h
Μέση κατανάλωση 8,0 lt/100 km
Εκπομπές CO2 129 g/km
Διαστάσεις 4.475 x 1.850 x 1.660 mm
Χώρος αποσκευών 513 lt
Βάρος 1.570 kg
Μετρήσεις DRIVE με το κιβώτιο στην αυτόματη λειτουργία

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube