
Το Xiaomi SU7 γίνεται μακρύτερη λιμουζίνα, με το όνομα L
Το Xiaomi SU7 L αναμένεται να φτάνει τα 5,2 m. Χαράς ευαγγέλια για τους Κινέζους αγοραστές

Αν και πωλείται προσώρας μόνο στην Κίνα, το Xiaomi SU7 συντάραξε ολόκληρη την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Απέδειξε στην πράξη τι είναι αποφασισμένοι να πετύχουν οι Κινέζοι, με τη χρονική συγκυρία να έχει μια ιδιαίτερη σημειολογία.
Αφού η επιτυχία του Xiaomi SU7 συνέπεσε με την παταγώδη αποτυχία της Apple και του πρότζεκτ των $10 δισεκατομμυρίων. Όχι ότι ο κινεζικός τεχνολογικός κολοσσός δεν συνεχίζει να «καίει» χρήματα στον τομέα του αυτοκινήτου.
Υπολογίζει όμως ότι το δεύτερο 6μηνο του 2025 θα είναι το πρώτο κερδοφόρο στη βραχύβια ιστορία του. Και για να καρπωθεί όσο περισσότερο γίνεται την άνθησή του, πρέπει να εμπλουτίσει την γκάμα του.
Τι καλύτερο λοιπόν από μια λιμουζίνα μεγαλύτερου μήκους και μεταξονίου, βασισμένη στο SU7;
Το κανονικό SU7 έχει ήδη μήκος 4.997 mm, δηλαδή σχεδόν ταυτόσημο με το Tesla Model S. Η έκδοση L θα μπορούσε να φτάσει τα 5.200 mm, δηλαδή να ισοφαρίσει τη Mercedes-Benz EQS.
Το μεταξόνιο αναμένεται να αυξηθεί κατά έως και 150 mm, παρέχοντας ακόμη περισσότερο χώρο για τους πίσω επιβάτες. Κάτι τέτοιο μπορεί να φαίνεται παράδοξο στην ευρωπαϊκή αντίληψη.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Xiaomi: Επίσημο, καταφτάνει αγριεμένη στας Ευρώπας. Κακά μαντάτα για BMW, Porsche και Tesla
Μια 5μετρη ηλεκτρική μπερλίνα με μεταξόνιο 3.000 mm έχει ήδη αχανείς χώρους για τα πόδια των πίσω, αλλά οι λιμουζίνες είναι εξαιρετικά δημοφιλείς στην κινεζική αγορά.
Δεν μπορούμε να γνωρίζουμε πώς οι διαφορετικές διαστάσεις θα μεταβάλλουν τον αεροδυναμικό συντελεστή. Με Cd 0,195, το SU7 αποτελεί ένα από τα πιο αεροδυναμικά σεντάν στον κόσμο.
Αυτό που θεωρούμε δεδομένο είναι ότι θα ενσωματώνει την 800-βολτη αρχιτεκτονική των πιο ακριβότερων SU7 Max και SU7 Ultra. Θυμίζουμε ότι οι φθηνότερες εκδόσεις Standard και Pro προσφέρουν 400-βολτη φόρτιση.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Xiaomi SU7 Ultra πρωταγωνιστεί σε κόπια των Gymkhana [video]
Αναμενόμενα, οι κατασκοπευτικές φωτογραφίες δεν αποκαλύπτουν αλλαγές στο μπροστινό μέρος. Η καμπίνα όμως φαίνεται μακρύτερη, ενώ το καμουφλάζ δεν μας επιτρέπει να δούμε το ακριβές τελείωμα του c pillar.
Ίσως οι Κινέζοι θα μπορούσαν να κάνουν κάποιο αντίστοιχο τρικ με αυτό που ενσωματώνει η Maybach στο πίσω μέρος σε σχέση με την κανονική S-Class.