Volkswagen Group: Μικρά SUV, αλλιώς τίποτα;

Η καμπύλη των πωλήσεων κόμπακτ SUV για το VW Group έχει αυξηθεί εντυπωσιακά τα τελευταία χρόνια, με μια ευρύτερη προσφορά. To λανσάρισμα του Škoda Kamiq θα μπορούσε να οδηγήσει σε νέα ύψη.

Η καμπύλη των πωλήσεων για τα κόμπακτ SUV του ομίλου Volkswagen έμοιαζε με ηλεκτροκαρδιογράφημα νεκρού: Απόλυτα επίπεδο και ήρεμο. Το Škoda Yeti ήταν ο μοναδικός εκπρόσωπος του είδους στο γιγάντιο γερμανικό γκρουπ όταν το Nissan Juke έσκασε μύτη στην αγορά και ακολουθήθηκε γρήγορα από μια ομοβροντία αστικών crossover. Σήμερα, όμως, παρά το χαμηλό αβάνς του γκρουπ, ο όμιλος Volkswagen μόνο τον ύπνο του δικαίου δεν κοιμάται: Το SEAT Arona είναι ήδη διαθέσιμο, όπως και το Audi Q2, ενώ το Volkswagen T-Cross βρίσκεται καθ’ οδόν.

Το μόνο που λείπει για να συμπληρωθεί το καρέ είναι το Škoda Kamiq, το οποίο είναι ίσως το πιο αναμενόμενο μοντέλο εντός του ομίλου από τους καταναλωτές. Σαφώς λιγότερο ακριβό από το Γερμανό ξάδελφό του, θα πρέπει να επωφεληθεί από την ισχυρή δυναμική της Škoda για περαιτέρω αύξηση των πωλήσεων του ομίλου Volkswagen σε αυτή την κατηγορία. Πωλήσεις που έχουν ήδη εκτοξευθεί από την άφιξη του SEAT Arona. Προσθέστε σε αυτό το T-Roc, το οποίο είναι λίγο μεγαλύτερο, αλλά και που πυγμαχεί μέσα στο ίδιο ρινγκ: Το T-Roc ήταν το πιο δημοφιλές κόμπακτ SUV τον Ιανουάριο στην Ευρώπη.

jato

Επί του παρόντος, το Groupe PSA και η Συμμαχία Renault-Nissan-Mitsubishi κατέχουν το 50% της ευρωπαϊκής αγοράς στα μικρά SUV. Αλλά η Volkswagen, η SΕΑΤ, η Škoda και η Audi τους έχουν στήσει καλή ενέδρα. Η θέση του VW Group στην κατηγορία κόμπακτ SUV αποτελεί ένα παράδοξο, καθώς είναι ο όμιλος με τις καλύτερες πωλήσεις σε οποιαδήποτε άλλη κατηγορία στην Ευρώπη. Κι αυτό δείχνει ότι λόγω της ανεξάντλητης γκάμας του (σε φίρμες και μοντέλα), έχει τη δυνατότητα να βρίσκεται στην παγκόσμια ηγεσία της αυτοκίνησης, έστω κι αν δεν πρόβλεψε σωστά στην πιο αναπτυσσόμενη κατηγορία.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πωλήσεις SUV 2018: Η παγκόσμια έκρηξη καταλάγιασε