node/34661

Volkswagen Group: Μικρά SUV, αλλιώς τίποτα;

Η καμπύλη των πωλήσεων κόμπακτ SUV για το VW Group έχει αυξηθεί εντυπωσιακά τα τελευταία χρόνια, με μια ευρύτερη προσφορά. To λανσάρισμα του Škoda Kamiq θα μπορούσε να οδηγήσει σε νέα ύψη.

Η καμπύλη των πωλήσεων για τα κόμπακτ SUV του ομίλου Volkswagen έμοιαζε με ηλεκτροκαρδιογράφημα νεκρού: Απόλυτα επίπεδο και ήρεμο. Το Škoda Yeti ήταν ο μοναδικός εκπρόσωπος του είδους στο γιγάντιο γερμανικό γκρουπ όταν το Nissan Juke έσκασε μύτη στην αγορά και ακολουθήθηκε γρήγορα από μια ομοβροντία αστικών crossover. Σήμερα, όμως, παρά το χαμηλό αβάνς του γκρουπ, ο όμιλος Volkswagen μόνο τον ύπνο του δικαίου δεν κοιμάται: Το SEAT Arona είναι ήδη διαθέσιμο, όπως και το Audi Q2, ενώ το Volkswagen T-Cross βρίσκεται καθ’ οδόν.

Το μόνο που λείπει για να συμπληρωθεί το καρέ είναι το Škoda Kamiq, το οποίο είναι ίσως το πιο αναμενόμενο μοντέλο εντός του ομίλου από τους καταναλωτές. Σαφώς λιγότερο ακριβό από το Γερμανό ξάδελφό του, θα πρέπει να επωφεληθεί από την ισχυρή δυναμική της Škoda για περαιτέρω αύξηση των πωλήσεων του ομίλου Volkswagen σε αυτή την κατηγορία. Πωλήσεις που έχουν ήδη εκτοξευθεί από την άφιξη του SEAT Arona. Προσθέστε σε αυτό το T-Roc, το οποίο είναι λίγο μεγαλύτερο, αλλά και που πυγμαχεί μέσα στο ίδιο ρινγκ: Το T-Roc ήταν το πιο δημοφιλές κόμπακτ SUV τον Ιανουάριο στην Ευρώπη.

jato

Επί του παρόντος, το Groupe PSA και η Συμμαχία Renault-Nissan-Mitsubishi κατέχουν το 50% της ευρωπαϊκής αγοράς στα μικρά SUV. Αλλά η Volkswagen, η SΕΑΤ, η Škoda και η Audi τους έχουν στήσει καλή ενέδρα. Η θέση του VW Group στην κατηγορία κόμπακτ SUV αποτελεί ένα παράδοξο, καθώς είναι ο όμιλος με τις καλύτερες πωλήσεις σε οποιαδήποτε άλλη κατηγορία στην Ευρώπη. Κι αυτό δείχνει ότι λόγω της ανεξάντλητης γκάμας του (σε φίρμες και μοντέλα), έχει τη δυνατότητα να βρίσκεται στην παγκόσμια ηγεσία της αυτοκίνησης, έστω κι αν δεν πρόβλεψε σωστά στην πιο αναπτυσσόμενη κατηγορία.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πωλήσεις SUV 2018: Η παγκόσμια έκρηξη καταλάγιασε

node/39149

VW Group: Αλλαγές στην ηγεσία των VW, Porsche και Škoda

Ο Oliver Blume από την Porsche στο τιμόνι της VW. 

Τετάρτη, 03 Ιουνίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

VW Group: Αλλαγές στην ηγεσία των VW, Porsche και Škoda

To Group Volkswagen είναι έτοιμο να αλλάξει την ηγεσία σε κάποιες από τις μάρκες του και συγκεκριμένα στις Volkswagen, Porsche και Škoda,όπως αναφέρουν γερμανικά μέσα ενημέρωσης. 

Σύμφωνα με αυτά τα δημοσιεύματα, ο σημερινός Διευθύνων Σύμβουλος της Porsche, ο Oliver Blume (φωτό άρθρου) θα αναλάβει το τιμονι της Volkswagen, με το αφεντικό της Skoda, τον Bernhard Maier να παίρνει τη θέση του Blume στην Porsche.

Ο Herbert Diess θα διατηρήσει τον έλεγχο των συνολικών δραστηριοτήτων του Ομίλου Volkswagen, αλλά παραδίδει την καθημερινή διαχείριση της μάρκας Volkswagen στον Blume, ο οποίος καλείται να αντιμετωπίσει τα προβλήματα που άφησε η πανδημία στην πιο δημοφιλή μάρκα του group αλλά και κάποια άλλα, όπως αυτά που έχουν να κάνουν με το λογισμικό του Golf VIII και του ID. 3 και τα οποία είχαν αντίκτυπο στην παραγωγή τους. 

Οι αλλαγές έρχονται μετά από αυτήν της περασμένης εβδομάδας, κατά την οποία ο «επικεφαλής τεχνολογίας» της Volkswagen, ο Matthias Rabe, μετακόμισε στο Bentley, αντικαθιστώντας τον Werner Tietz, ο οποίος μετακόμισε στη SΕΑΤ για να ηγηθεί του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης.

Τέλος, ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο επικαφαλής μάρκετινγκ της VW, ο Jochen Sengpiehl, είναι έτοιμος να δει την πόρτα της εξόδου από την εταιρεία, καθώς σε αυτόν χρεώνεται η ρατσιστική διαφήμιση του Golf η οποία αποσύρθηκε (Δείτε ΕΔΩ το βίντεο), αφού προηγουμένως σήκωσε θύελλα ειδικά στα social media. 

node/39108

Honda: Έρχονται περισσότερα μοντέλα με περιπετειώδη εμφάνιση όπως το Jazz Crosstar

Για εκείνους που δεν θέλουν να αγοράσουν SUV αλλά διατηρούν ένα δραστήριο τρόπο ζωής.

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Honda: Έρχονται περισσότερα μοντέλα με περιπετειώδη εμφάνιση όπως το Jazz Crosstar

Το Jazz Crosstar, δηλαδή η περιπετειώδης έκδοση του νέου Jazz, θα ανοίξει το δρόμο και για άλλα μοντέλα της Honda με εμφάνιση που θα παραπέμπει σε SUV, καθώς η ιαπωνική φίρμα αναγνωρίζει την αυξημένη ζήτηση τους από το κοινό.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Επίσημο: Νέο Honda Jazz

Όπως δήλωσε ο Takeki Tanaka, υπεύθυνος εξέλιξης του Honda Jazz: «Η ζήτηση για συμπαγή πολυχρηστικά οχήματα είναι μια νέα μόδα, και στο μέλλον θα έχουμε μερικές εκδόσεις σε αυτή την κατεύθυνση. Οι αγοραστές του Jazz ανήκουν σε πολλά διαφορετικά ηλικιακά γκρουπ, και μας ενδιέφερε συγκεκριμένα να ικανοποιήσουμε πελάτες που ενδιαφέρονται για προηγμένη τεχνολογία και ένα δραστήριο τρόπο ζωής. Αυτό ήταν το κίνητρό μας για την εξέλιξη του Crosstar.»

«Μερίδα του αγοραστικού κοινού δεν συμμερίζεται την ανάγκη για SUV, λόγω του μεγάλου όγκου και του μειονεκτήματος στην οικονομία καυσίμου. Αυτοί είναι οι πελάτες που δεν θα ήθελαν ένα hatchback ή ένα saloon, αλλά προτιμούν να ξεχωρίζουν με ένα όχημα που να επικοινωνεί προς τα έξω τον δραστήριο τρόπο ζωής τους, και σε αυτούς πιστεύουμε πως το Crosstar ταιριάζει ιδανικά.»

Εκτός από τη Honda, αρκετοί άλλοι κατασκευαστές δείχνουν να ακολουθούν την τάση της αγοράς για μοντέλα crossover, όπως η Subaru με το XV, η Ford με τα Fiesta Active και Focus Active, η KIA με το xCeed, η Toyota με το Corolla Trek και η Audi με το A1 Citycarver.

[Πηγη: Autocar]