node/34661

Volkswagen Group: Μικρά SUV, αλλιώς τίποτα;

Η καμπύλη των πωλήσεων κόμπακτ SUV για το VW Group έχει αυξηθεί εντυπωσιακά τα τελευταία χρόνια, με μια ευρύτερη προσφορά. To λανσάρισμα του Škoda Kamiq θα μπορούσε να οδηγήσει σε νέα ύψη.

Η καμπύλη των πωλήσεων για τα κόμπακτ SUV του ομίλου Volkswagen έμοιαζε με ηλεκτροκαρδιογράφημα νεκρού: Απόλυτα επίπεδο και ήρεμο. Το Škoda Yeti ήταν ο μοναδικός εκπρόσωπος του είδους στο γιγάντιο γερμανικό γκρουπ όταν το Nissan Juke έσκασε μύτη στην αγορά και ακολουθήθηκε γρήγορα από μια ομοβροντία αστικών crossover. Σήμερα, όμως, παρά το χαμηλό αβάνς του γκρουπ, ο όμιλος Volkswagen μόνο τον ύπνο του δικαίου δεν κοιμάται: Το SEAT Arona είναι ήδη διαθέσιμο, όπως και το Audi Q2, ενώ το Volkswagen T-Cross βρίσκεται καθ’ οδόν.

Το μόνο που λείπει για να συμπληρωθεί το καρέ είναι το Škoda Kamiq, το οποίο είναι ίσως το πιο αναμενόμενο μοντέλο εντός του ομίλου από τους καταναλωτές. Σαφώς λιγότερο ακριβό από το Γερμανό ξάδελφό του, θα πρέπει να επωφεληθεί από την ισχυρή δυναμική της Škoda για περαιτέρω αύξηση των πωλήσεων του ομίλου Volkswagen σε αυτή την κατηγορία. Πωλήσεις που έχουν ήδη εκτοξευθεί από την άφιξη του SEAT Arona. Προσθέστε σε αυτό το T-Roc, το οποίο είναι λίγο μεγαλύτερο, αλλά και που πυγμαχεί μέσα στο ίδιο ρινγκ: Το T-Roc ήταν το πιο δημοφιλές κόμπακτ SUV τον Ιανουάριο στην Ευρώπη.

jato

Επί του παρόντος, το Groupe PSA και η Συμμαχία Renault-Nissan-Mitsubishi κατέχουν το 50% της ευρωπαϊκής αγοράς στα μικρά SUV. Αλλά η Volkswagen, η SΕΑΤ, η Škoda και η Audi τους έχουν στήσει καλή ενέδρα. Η θέση του VW Group στην κατηγορία κόμπακτ SUV αποτελεί ένα παράδοξο, καθώς είναι ο όμιλος με τις καλύτερες πωλήσεις σε οποιαδήποτε άλλη κατηγορία στην Ευρώπη. Κι αυτό δείχνει ότι λόγω της ανεξάντλητης γκάμας του (σε φίρμες και μοντέλα), έχει τη δυνατότητα να βρίσκεται στην παγκόσμια ηγεσία της αυτοκίνησης, έστω κι αν δεν πρόβλεψε σωστά στην πιο αναπτυσσόμενη κατηγορία.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πωλήσεις SUV 2018: Η παγκόσμια έκρηξη καταλάγιασε

node/40201

Το VW Group αναζητά αγοραστές για την Ducati

Στο πλαίσιο της γενικότερης αναδιάρθρωσης που προβλέπει το νέο πενταετές της πρόγραμμα. 

Τετάρτη, 21 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Το VW Group αναζητά αγοραστές για την Ducati

Το Volkswagen Group αναζητά πιθανούς πλειοδότες για τη μάρκα Ducati σκοπεύοντας να την πουλήσει πριν προχωρήσει τον επόμενο μήνα στην ανακοίνωση του νέου πενταετούς προγράμματος αναδιάρθρωσης της πολιτικής του. Όπως αναφέρει το Reuters, στο πλαίσιο του παραπάνω προγράμματος, η VW θα επανεξετάσει το μέλλον της μάρκας Ducati καθώς και αυτό της Lamborghini και της Bugatti.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Volkswagen Group: Θα πουλήσει τις Lamborghini και Bugatti;

Η Volkswagen αυτή τη στιγμή βρίσκεται στο στάδιο ενδελεχούς ανάλυσης των στοιχείων που αφορούν στο μέλλον των Lamborghini, Bugatti και Ducati στο πλαίσιο της ευρύτερης αναζήτησης οικονομιών κλίμακας καθώς μετατοπίζεται σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής.

Το αν η Volkswagen θα ξεκινήσει μια επίσημη διαδικασία πώλησης είναι ακόμα αβέβαιο, σημειώνει το δημοσίευμα. Να σημειώσουμε πως η Volkswagen επιχείρησε να πουλήσει τη Ducati το 2017, όταν η Bajaj Auto BAJA.NS σε συνεργασία με την KTM, καθώς και οι Polaris και ιδιωτικοί επενδυτικοί όμιλοι Bain, PAI και Investindustrial εξέφρασαν το ενδιαφέρον τους να αγοράσουν την ιταλική μάρκα. Η πώληση τότε σκόνταψε στην αντίδραση των εργαζομένων. 

node/40139
Volkswagen Touareg R

Επίσημο: Νέο Volkswagen Touareg eHybrid και Touareg R

Με την τεχνική διαμόρφωση του νέου Audi Q8, το μεγάλο SUV της Volkswagen θα ξεκινήσει τις παραδόσεις μεταξύ του τέλους του 2020 και των τις αρχών του 2021.

Τετάρτη, 14 Οκτωβρίου 2020 | Επικοινωνία

Επίσημο: Νέο Volkswagen Touareg eHybrid και Touareg R

Η υβριδική επίθεση κλιμακώνει τη δυναμική της στον Όμιλο Volkswagen. Έτσι, ύστερα από την Audi που αποκάλυψε χθες το νέο Q8 TFSI e quattro, η Volkswagen με τη σειρά της αποκαλύπτει με διαφορά λίγων ωρών τα χαρακτηριστικά της έκδοσης plug-in hybrid του Touareg.

Τεχνικά, το μοντέλο κληρονομεί την ίδια διαμόρφωση με το Q8. Οπότε δύο κινητήρες είναι στο πρόγραμμα με το Touareg eHybrid να αποδίδει αθροιστικά 381 PS και 462 PS το Touareg R. Και στις δύο περιπτώσεις, ο ηλεκτρικός κινητήρας αποδίδει 100 kW και 400 Nm. Τροφοδοτείται δε από μια μπαταρία μικτής χωρητικότητας 17,9 kWh (14,3 kWh νετ) που επιτρέπει κάτι λιγότερο από 50 km αυτονομίας (NEDC) σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία.

Volkswagen Touareg R

Όσον αφορά την κατανάλωση, τα δύο μεγάλα SUV βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο. Σε κύκλο WLTP, η Volkswagen ανακοινώνει 2,6 lt/100 km για την έκδοση eHybrid και 2,7 lt/100 km για την R.

Στη Γερμανία, το επαναφορτιζόμενο υβριδικό Touareg ξεκινά από τις €72.378 στην έκδοση eHybrid, δηλαδή €3.000 λιγότερα από το Audi Q8 TFSI e. Διατιθέμενο μόνο στις πλούσιες εκδόσεις εξοπλισμού (και με αποκλειστικά στοιχεία), το Touareg R ξεκινά από τις €84.660. Στην Ελλάδα, η τιμή του υβριδικού Touareg δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί, κάτι που θα γίνει στο άμεσο μέλλον.

Volkswagen Touareg R