Το Tesla Model 3 έχει την καλύτερη αυτονομία στο -πολύ- κρύο

Το Tesla Model 3 έχει την καλύτερη αυτονομία στο -πολύ- κρύο

Το Tesla Model 3 είναι το πιο κατάλληλο ηλεκτρικό όταν η θερμοκρασία χαμηλώνει, πολύ!

Tesla Model 3

Το ανανεωμένο Tesla Model 3 Long Range εντυπωσίασε σε μια χειμερινή δοκιμή αυτονομίας στη Φιλανδία. Παρά τον εξαιρετικά κρύο καιρό, με τις θερμοκρασίες να πέφτουν κάτω από τους -20 βαθμούς Κελσίου, το Highland κάλυψε περισσότερα από 300 km.

Σε αντίθεση με ορισμένους από τους ανταγωνιστές του, το Tesla Model 3 Long Range συνέχισε να κινείται κι αφού η ένδειξη της αυτονομίας του μηδενίστηκε.

Το κρύο μειώνει την αυτονομία των EV, αλλά υπάρχουν σαφείς διαφοροποιήσεις μεταξύ των ηλεκτρικών μοντέλων

Η αυτονομία μειώνεται στις πολύ χαμηλές χαμηλές θερμοκρασίες, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι όλα τα ηλεκτρικά μοντέλα αποδίδουν εξίσου καλά. Το απέδειξε περίτρανα δοκιμή 10 EV στη Σκανδιναβία, όπου το νέο Model 3 ήταν ο αδιαφιλονίκητος νικητής. 

Tesla Model 3

Ο ανταγωνισμός δεν ήταν ευκαταφρόνητος, αφού αντιμετώπισε αξιόλογα μοντέλα, όπως τα Hyundai Kona Electric, Kia EV9, Volkswagen ID.7BMW i5, Jeep Avenger και Volvo EX30. Η δοκιμή έγινε σε εξαιρετικά δυσμενείς συνθήκες, μέχρι και τους -20 βαθμούς Κελσίου.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Οδηγός Tesla Model 3 επιζεί από 100 σφαίρες της Χαμάς

Χαμηλότερα δηλαδή από τις ψυχρότερες θερμοκρασίες που θα αντιμετωπίσουμε στην πατρίδα μας. Το χαμηλότερο ρεκόρ πάντως έχει καταγραφεί στην Πτολεμαΐδα στις 27 Ιανουαρίου του 1963, με τον υδράργυρο να φτάνει στους -27,8 βαθμούς.

Tesla Model 3

Το EV της Tesla ξεπέρασε όλα τα άλλα μοντέλα σε αυτές τις ακραίες συνθήκες, καλύπτοντας πάνω από 300 km. Άλλα ηλεκτρικά οχήματα εξάντλησαν τις μπαταρίες τους αρκετά νωρίτερα, μερικά μάλιστα δεν κατάφεραν να διανύσουν ούτε 200 km.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το Tesla Model 3 «Highland» ονομάστηκε το «καλύτερο αυτοκίνητο που μπορείτε να αγοράσετε» στη Νορβηγία

Δεν είναι μόνο η αυτονομία που έχει σημασία στο κρύο αλλά και το πόσο ακριβής αποδεικνύεται ο υπολογιστής του αυτοκινήτου. 

 

 

Αυτό σώζει τον οδηγό από τη δυσάρεστη έκπληξη να μην μπορέσει να ολοκληρώσει τη διαδρομή του και να μείνει στη μέση του πουθενά, πριν καταφέρει να φτάσει σε ένα σταθμό φόρτισης. Κι όπως καταλαβαίνετε, κάτι τέτοιο στους -20 μπορεί να αποδειχθεί έως και μοιραίο.

Tesla Model 3

Το Tesla Model 3 Long Range ταξίδεψε αρκετά ακόμα χιλιόμετρα αφότου ο πίνακας οργάνων έδειξε ότι η μπαταρία είχε μηδενική φόρτιση. Άρχισε να μειώνει ελαφρώς την ισχύ του όταν η μπαταρία έφτασε στο 4%, αλλά μέχρις εκεί.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ LED Matrix φώτα στα Tesla Model 3 Highland εν μία νυκτί

Δυσάρεστη έκπληξη το Hyundai Kona, που σταμάτησε να κινείται ενώ η μπαταρία ήταν στο 7%. Φανταστείτε να θεωρείτε ότι έχει ακόμα αρκετή μπαταρία για να φτάσετε στον προορισμό σας ή στον επόμενο φορτιστή, αλλά να μείνετε στα κρύα του λουτρού - πολύ κρύα στην προκειμένη περίπτωση.

Tesla Model 3

Σε άλλες περιπτώσεις, τα αυτοκίνητα σταμάτησαν να θερμαίνουν την καμπίνα όταν η μπαταρία έπεσε κάτω από ένα ορισμένο επίπεδο. Αυτό το επίπεδο ήταν το 15% για το MG4 και το 10% για το Volkswagen ID.7.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Κι όμως, αυτό είναι ένα Tesla Model 3. Κι ο οδηγός έζησε!

Το να κάθεσαι σε μια κρύα καμπίνα σε θερμοκρασίες κάτω από το μηδέν δεν είναι καθόλου ευχάριστο, ειδικά όταν έχεις ακόμα τόση μπαταρία κι έχεις κάνει τους υπολογισμούς σου για το πού θα φορτίσεις.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube