Μελλοντικό Peugeot e-3008: Νέα πλατφόρμα eVMP, μέχρι 650 km αυτονομία

Μελλοντικό Peugeot e-3008: Νέα πλατφόρμα eVMP, μέχρι 650 km αυτονομία

Το 2023, η PSA θα διαθέτει μια νέα πλατφόρμα για τα μεγάλα ηλεκτρικά μοντέλα της, την eVMP που θα μπορεί να φιλοξενήσει μπαταρία 100 kWh.

Groupe PSA electric Vehicule Modular Platform -eVMP

Το Groupe PSA ανοίγει το διασκελισμό του στο ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Το πρώτο μεγάλο βήμα ήταν το λανσάρισμα της πλατφόρμας eCMP, η οποία γέννησε τις εξηλεκτρισμένες παραλλαγές των νέων C4, 208, 2008, Corsa, Mokka και DS 3 Crossback. Το επόμενο ορόσημο θα πάρει το όνομα «eVMP», δηλαδή «electric Vehicule Modular Platform».

Ο Carlos Tavares, επικεφαλής του γαλλικού ομίλου, έδωσε ενδιαφέρουσες πληροφορίες για τη νέα πλατφόρμα κατά την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων του Groupe PSA για το πρώτο 6μηνο του 2020. H eVMP θα έχει λοιπόν τη δυνατότητα να υποστηρίξει τόσο δικίνητα (προσθιοκίνητα) όσο και τετρακίνητα μοντέλα. Η ισχύς θα φτάνει τα 250 kW, ή, αν θέλετε, τα 340 άλογα στις παραλλαγές 4x4, οι οποίες προφανώς θα έχουν ένα ηλεκτρομοτέρ σε κάθε άξονα. Ηλεκτροκινητήρες που θα κατασκευάζονται από τον ίδιο τον όμιλο στο γαλλικό εργοστάσιο στο Tremery.

Groupe PSA electric Vehicule Modular Platform -eVMP

Όσον αφορά την μπαταρία, η ιδέα είναι να έχει χωρητικότητα 50 kWh ανά μέτρο μεταξονίου. Ωστόσο, το Groupe PSA μιλά ήδη για μια προσφορά που θα κυμαίνεται από 60 έως 100 kWh στην eVMP. Η αυτονομία στον κύκλο WLTP θα είναι τουλάχιστον 400 km και θα φτάνει τα 650 km, τιμή καλή τιμή για ένα ηλεκτρικό μοντέλο.

Το Groupe PSA δείχνει ότι αυτή η νέα πλατφόρμα θα χρησιμοποιηθεί από τα μοντέλα των κατηγοριών C και D, με άλλα λόγια από κόμπακτ χάτσμπακ και πάνω, δηλαδή τα μεγαλύτερα μοντέλα. Έχοντας διαρκώς τον στόχο τη μείωση του κόστους, ο γαλλικός όμιλος PSA χρησιμοποίησε την υφιστάμενη πλατφόρμα EMP2 ως βάση για να σχεδιάσει την eVMP, μεγιστοποιώντας έτσι τη χρησιμοποίηση υπαρχόντων στοιχείων.

Η eVMP θα λανσαριστεί το 2023 με ένα κόμπακτ SUV. Αυτό θα είναι η επόμενη γενιά του 3008, της οποίας η παραγωγή στο Sochaux επιβεβαιώθηκε τον περασμένο Μάιο. Η ίδια πλατφόρμα θα χρησιμοποιηθεί επίσης για να υποστηρίξει υβριδικές παραλλαγές.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube