Η Volkswagen μειώνει τον χρόνο εξέλιξης και βελτιώνει την ποιότητα

Η Volkswagen μειώνει τον χρόνο εξέλιξης και βελτιώνει την ποιότητα

Η Volkswagen στοχεύει να υιοθετήσει μια πιο ευέλικτη προσέγγιση στην εξέλιξη των μοντέλων, έτσι ώστε να μειώσει τη διάρκεια της εξελικτικής διαδικασίας, όπως ακριβώς κάνουν κινεζικές εταιρίες.

Volkswagen

Η Volkswagen πήρε την απόφαση να μειώσει τη διάρκεια εξέλιξης νέων μοντέλων από 54 σε 36 μήνες αυξάνοντας παράλληλα και την ποιότητα.

Είναι μια κίνηση της φίρμας από το Wolfsburg, έτσι ώστε να μπορεί να ανταγωνιστεί την κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά όχι χωρίς ρίσκο.

Ξεκινώντας από το ID.2 και άλλα δύο μοντέλα θα ξεκινήσει αυτόν τον συντομότερο κύκλο εξέλιξης. Η σχεδιαστική ομάδα της γερμανικής φίρμας τελείωσε τη σκιαγράφηση του νέου ηλεκτρικού μοντέλου τον περασμένο Δεκέμβριο, με τη Volkswagen να σχεδιάζει να το παρουσιάσει στην αγορά μέχρι τα τέλη του 2025.

«Αναγνωρίζουμε τα προβλήματα που αφορούν το Golf VIII και το ID.3 και δεν πρόκειται να ξαναβγάλουμε αυτοκίνητα στον δρόμο με χιλιάδες λάθη», λέει ο Kai Grunitz, επικεφαλής του τεχνικού τμήματος της Volkswagen

Volkswagen

Ο Kai Grunitz και ο επικεφαλής του τεχνικού τμήματος, δηλώνει πως με αυτή την προσέγγιση θα υπάρχουν ρίσκα. Όμως, υποδεικνύει πως η Volkswagen έχει βρει τον τρόπο να διαχειριστεί αυτούς τους κινδύνους, βελτιώνοντας ταυτόχρονα την ποιότητα. Αυτές οι ιδέες, περιλαμβάνουν τη δημιουργία νέων εργαλείων προσομοίωσης για την επικύρωση των εργασιών.

Επιπλέον, οι ομάδες παραγωγής προϊόντων, μπορούν να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητά τους, αφαιρώντας ορισμένες επικυρώσεις μέσω δοκιμών στον δρόμο, μειώνοντας έτσι και τον αριθμό κύκλων των τεστ. Για παράδειγμα, οι δύο χειμώνες δοκιμών θα γίνουν ένας.

Volkswagen

Η γερμανική φίρμα σχεδιάζει να συνεργαστεί περισσότερο και με τους προμηθευτές της, έτσι ώστε να ενσωματώσει ιδέες και τεχνολογίες. Ο στόχος είναι να μειωθούν μερικές αβεβαιότητες κατά τη διάρκεια της παραγωγής, οι οποίες οδηγούν σε καθυστερήσεις και σε προβλήματα ποιότητας.

Ο Grunitz αναγνώρισε τα προβλήματα που αφορούν τα 8ης γενιάς Golf και το ID.3 και υπέδειξε πως η Volkswagen δεν θα ξαναβγάλει αυτοκίνητα στον δρόμο με «χιλιάδες λάθη.»

Volkswagen

Αν η Volkswagen θέλει να ανταγωνιστεί εταιρίες όπως η BYD θα πρέπει να βρει έναν τρόπο να φτιάχνει ποιοτικά αυτοκίνητα σε λιγότερο από 36 μήνες.

Ο Grunitz συνειδητοποιεί πως υπάρχουν προκλήσεις, αλλά σημειώνει πως η BYD έχει επιτύχει χάρη στην ευέλικτη προσέγγισή της, τη στρατηγική της πλατφόρμας της, την τεχνολογία των μπαταριών της και το χαμηλό κόστος.

Volkswagen

Υιοθετώντας ένα παρόμοιο μοντέλο και τις νέες ιδέες που αναφέρθηκαν, ο Grunitz θεωρεί πως μια τέτοια προσέγγιση είναι δυνατή για τη Volkswagen.

Εκτός από το ID. 2, το Wolfsburg ετοιμάζει ένα ανανεωμένο ID.4 για το 2024 και το πολυαναμενόμενο βαν ID. Buzz.

Επίσης τίζαρε μια νέα ηλεκτρική έκδοση του Golf GTI, η οποία φαίνεται πως θα λανσαριστεί το 2026. Στο μεσοδιάστημα, η Volkswagen παρουσίασε και το Golf GTI 380 που θα είναι και το τελευταίο μοντέλο της Volkswagen με χειροκίνητο σασμάν.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube