node/36511

Η Volkswagen ετοιμάζει έκδοση R του ηλεκτρικού ID.3

Το μέλλον της R είναι ηλεκτρικό όμως οι τεχνικοί της VW προβληματίζονται για το πως θα συνδυάσουν επιδόσεις και οδηγικό ενδιαφέρον με αποδοτικότητα.

Μια έκδοση επιδόσεων του ηλεκτρικού μικρομεσαίου ID.3 με το πρόθεμα R είναι αρκετά πιθανό να συμβεί σύμφωνα με την Christine Leuderalbert, υπεύθυνη στρατηγικής ηλεκτρικών προϊόντων της Volkswagen.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Επίσημο: Volkswagen ID.3 [video]

«Εξετάζουμε σοβαρά το ενδεχόμενο όμως πρέπει να δουλέψουμε πάνω στο πώς ένα ηλεκτροκίνητο όχημα μπορεί να γίνει και όχημα επιδόσεων. Γνωρίζουμε ότι τα ηλεκτρικά οχήματα έχουν εξαιρετική επιτάχυνση όμως πρέπει να δούμε πώς το υπόλοιπο πακέτο θα επηρεάσει την αποδοτικότητα του μοντέλου.», δήλωσε η Christine Leuderalbert.

Να θυμίσουμε πως το "απλό" ID.3 εξοπλίζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα που αποδίδει 204 PS (150 kW) και 310 Nm ροπής ενώ η τελική του ταχύτητα είναι περιορισμένη στα 160 km/h. Ένα πιθανό σενάριο για έκδοση hot hatch του ID.3 θα ήταν η προσθήκη ενός δεύτερου ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός άξονα που θα προσέφερε τετρακίνηση και αυξημένη ισχύ.

ID.3

Ο Jurgen Stackmann, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Volkswagen στους τομείς των πωλήσεων και του marketing είχε δηλώσει για το θέμα «Αν υπάρχει μέλλον για την R πρέπει να είναι ηλεκτρικό» προσθέτοντας: «Πρέπει να ορίσουμε τι θα πει R στον χώρο της ηλεκτροκίνησης καθώς είναι διαφορετικό από ότι γνωρίζουμε σε ένα Golf ή σε κάποιο άλλο μοντέλο. Πρώτα θα έρθουν τα επαναφορτιζόμενα υβριδικά, κάτι που ήδη ετοιμάζουμε με το Touareg και γνωρίζουμε την απάντηση. Για τα υπόλοιπα θα πρέπει να βρούμε έξυπνες και βιώσιμες λύσεις».

Στην ερώτηση για το πότε θα ήταν έτοιμο ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο R, ο Stackmann απάντησε: «Πιστεύω πως θα μπορούσαμε να παρουσιάσουμε κάτι με ουσία μέσα σε λιγότερο από πέντε χρόνια. Όμως είναι ένας χώρος στον οποίο δεν έχουμε πολύ εμπειρία οπότε πρέπει να ξεκινήσουμε αυτό το ταξίδι.»

Πηγή: Autoexpress

node/39962

Το υπεραυτοκίνητο της Toyota έκανε την πρώτη του δημόσια εμφάνιση [video]

Οι δοκιμές εξέλιξης του Toyota GR Super Sport συνεχίζονται.

Δευτέρα, 21 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Το υπεραυτοκίνητο της Toyota έκανε την πρώτη του δημόσια εμφάνιση [video]

Η Toyota, ο μεγάλος νικητής στις 24 Ώρες του Le Mans 2020, είχε ακόμη μια έκπληξη για τους θαυμαστές της καθώς το υπεραυτοκίνητο GR Super Sport που αναμένεται να βγει στην παραγωγή, έκανε την πρώτη του δημόσια εμφάνιση στα πλαίσια του δημοφιλούς αγώνα αντοχής.

Το Toyota GR Super Sport που είδαμε για πρώτη φορά το 2018 σε μορφή πρωτοτύπου και βασίζεται στην τεχνολογία του άκρως επιτυχημένου Toyota TS050 Hybrid, αναμένεται να βγει σε αγωνιστική έκδοση που θα συμμετέχει στη νέα κατηγορία Le Mans Hypercar (LMH) από το 2021, αλλά και σε έκδοση περιορισμένης παραγωγής 20 μονάδων για το δρόμο!

Το πρωτότυπο δοκιμών του υπεραυτοκινήτου που έκανε το γύρο του Le Mans οδήγησε ο Alex Wurz (πρώην πιλότος της Formula 1) με "αποστολή" να επιστρέψει το τρόπαιο στους διοργανωτές του αγώνα. Όπως δήλωσε ο ίδιος, από τη σύντομη εμπειρία οδήγησης του πρωτοτύπου μπόρεσε να καταλάβει πως το GR Super Sport έχει προοπτικές για απίστευτες επιδόσεις.

Toyota

Παρόλο του ότι το αμάξωμα ήταν καλυμμένο με το γνώριμο καμουφλάζ της Gazoo Racing, μπορούμε να διακρίνουμε τις συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις, το αιχμηρό ρύγχος με δυο μεγάλες εισαγωγές αέρα, το ευμεγεθες σπλιτερ, τα αεροδυναμικά πτερύγια, τα φουσκωμένα φτερά, την ανοιχτή διέσια καμπίνα, την εισαγωγή αέρα οροφής, τις μεγάλες εσοχές στο προφίλ, το κάθετο πτερύγιο που ενώνεται με τη σταθερή αεροτομή και το διαχύτη.

Το υπεραυτοκίνητο θα χρησιμοποιεί υβριδικό σύστημα κίνησης με τετρακίνηση. Η Toyota είχε ανακοινώσει πάνω από 1.000 PS συνδυαστικής ισχύος από βενζινοκινητήρα V6 και ηλεκτρικά μοτέρ, όμως οι κανονισμοί για τα αγωνιστικά LMH περιορίζουν τη μέγιστη ισχύ στους 680 PS και το ελάχιστο βάρος στα 1.100 kg.

Εκτός από την Toyota, στη νέα κατηγορία LMH μέχρι στιγμής έχουν επιβεβαιώσει πως θα συμμετέχουν η Peugeot και η Scuderia Cameron Glickenhaus που ετοιμάζουν τις δικες τους προτάσεις.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Έρχεται το Peugeot Le Mans Hypercar σε συνεργασία με την Total

node/39958

Aero 3: Το νέο δημιούργημα της Carrozzeria Touring Superleggera

Το Aero 3 είναι μια σύγχρονη μετενσάρκωση των αγωνιστικών του '30 και θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό 15 μονάδων.

Δευτέρα, 21 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Aero 3: Το νέο δημιούργημα της Carrozzeria Touring Superleggera

H Carrozzeria Touring Superleggera παρουσίασε το τελευταίο της δημιούργημα - Aero 3 - ένα εξωτικό grand tourer περιορισμένης παραγωγής 15 μονάδων που βασίζεται στα μηχανικά μέρη της Ferrari F12 Berlinetta. Η μιλανέζικη φίρμα που εξασκεί την τέχνη του coachbuilding, εκτός από την πλούσια ιστορία της είναι γνωστή και για τα εξωτικά μοντέλα της νέας της εποχής όπως η Disco Volante (2012) βασισμένη στην Alfa Romeo 8C Competizione, η Berlinetta Lusso (2015) βασισμένη στην Ferrari F12 Berlinetta και η Sciàdipersia (2018) βασισμένη στη Maserati Granturismo.

Το εντυπωσιακό αμάξωμα του Aero 3 είναι κατασκευασμένο εξολοκλήρου από ανθρακονήματα και έχει σχεδιασμό εμπνευσμένο από τα αγωνιστικά του '30. 

Aero 3

Η μάσκα χαρακτηρίζεται από τη σχεδόν τριγωνική γρίλια που πλαισιώνεται από σύνθετους αεραγωγούς με πορτοκαλί και μαύρες λεπτομέρειες που ενσωματώνουν και τα φώτα ημέρας LED. Οι αναλογίες του μοντέλου παραπέμπουν άμεσα σε grand tourer με μακρύ καπό και μετατοπισμένη προς τα πίσω καμπίνα. Οι περίτεχνες εσοχές στις πόρτες, τα φουσκωμένα φτερά, το κάθετο πτερύγιο που ξεπροβάλει από την ουρά,  η απουσία πίσω παρμπρίζ, τα λεπτά φώτα LED σε οριζόντια διάταξη και ο διαχύτης που φιλοξενεί δύο τεράστιες απολήξεις της εξάτμισης, κάνουν το Aero 3 να ξεχωρίζει από οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί σήμερα στους δρόμους.

Το αυτοκίνητο της παρουσίασης είναι βαμμένο σε απόχρωση Stratosphere Red (ίδια με την Disco Volante του 2013) και φέρει τον αριθμό 19 στο προφίλ ως αναφορά στην Alfa Romeo 8C 2900 B LM Coupé Berlinetta Aerodinamica - ένα αγωνιστικό μοντέλο σχεδιασμένο από την Touring που συμμετείχε και στις 24 Ώρες του Le Mans το 1938. Στην καμπίνα βρίσκουμε ένα συνδυασμό από αλουμίνιο, ανθρακονήματα, Alcantara και δερμάτινες επενδύσεις Foglizzo.

Aero 3

To Aero 3 βασίζεται στο αλουμινένιο σασί της Ferrari F12 Berlinetta και χρησιμοποιεί τον ατμοσφαιρικό κινητήρα V12 6,3 λίτρων από το Maranello απόδοσης 740 PS. Παρόλα αυτά, το βάρος του μοντέλου είναι 150 kg χαμηλότερο από της F12 χάρη στο αμάξωμα από ανθρακονήματα. Η επιάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 3,1" και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 340 km/h.

Η Carrozzeria Touring Superleggera θα κατασκευάσει συνολικά 15 μονάδες του Aero 3, με τη διαδικασία μετατροπής να απαιτεί πάνω από 5.000 εργατοώρες για κάθε μοντέλο. Αυτό σημαίνει πως όποιος ενδιαφέρεται να γίνει κάτοχος ενός τόσο ιδιαίτερου μοντέλου θα πρέπει να θυσιάσει μια Ferrari F12 Berlinetta και να περιμένει 6 μήνες για να ολοκληρωθεί η μεταμόρφωσή της σε Aero 3. H μιλανέζικη φίρμα δεν αποκάλυψε πόσο κοστίζει κάθε ένα από τα Aero 3 καθώς αυτό εξαρτάται από τις προτιμήσεις του πελάτη.

Η πρώτη δημόσια εμφάνιση του Aero 3 θα γίνει στο Salon Privé του Blenheim Palace μέσα στην εβδομάδα.