node/35327

Νέο VW Golf 8: Το 48βολτο υβριδικό σύστημα

Η Volkswagen παρουσίασε το mild hybrid 48V σύστημα κίνησης του επερχόμενου Golf 8ης γενιάς.

Είδαμε το ταμπλό του νέου Golf 8 και τώρα θα μάθουμε για το μικροϋβριδικό του σύστημα, όπως το παρουσίασε η VW στο Motor Symposium της Βιέννης.

Όπως ανακοίνωσε ο κατασκευαστής του, το νέο Golf θα είναι εφοδιασμένο με μια BSG (Belt Starter Generator, δηλαδή μίζα/γεννήτρια με ιμάντα) των 48V και μια επίσης 48βολτη μπαταρία ιόντων λιθίου (Li-ion). Η μονάδα BSG είναι στην ουσία ένας ηλεκτροκινητήρας που αφενός υποβοηθά τον θερμικό κινητήρα και αφετέρου ανακτά ενέργεια κατά την επιβράδυνση του αυτοκινήτου.

Η ενέργεια αυτή που ανακτάται και μπορεί να φτάσει έως και το 40% της κινητικής ενέργειας, μετατρέπεται σε ηλεκτρική και αποθηκεύεται στην μπαταρία Li-ion που βρίσκεται κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού. Στη συνέχεια, η ηλεκτρική ενέργεια από την μπαταρία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να παράσχει υποβοήθηση στον θερμικό κινητήρα κατά την επιτάχυνση του αυτοκινήτου. Το «μπουστάρισμα» αυτό γίνεται μέσω ιμάντα από την BSG κατευθείαν στο στροφαλοφόρο του θερμικού κινητήρα. Τέλος, ένας μετασχηματιστής DC/DC τροφοδοτεί το γενικό ηλεκτρικό κύκλωμα 12V του αυτοκινήτου.

VW Golf 8 σύστημα mHEV

Το mild hybrid σύστημα εκτελεί και λειτουργία FMA (Freewheel, Motor-Off) σβήνοντας τον θερμικό κινητήρα μόλις ο οδηγός σηκώσει το πόδι του από το γκάζι. Ο κινητήρας ξαναπαίρνει μπροστά με την BSG «αμέσως και με μηδαμινό κραδασμό». Η συμβατική, 12βολτη μίζα χρησιμοποιείται μόνο για να βάλει μπροστά τον κινητήρα όταν αυτός έχει σβήσει με το διακόπτη.

Το μικροϋβριδικό σύστημα mHEV 48V θα προσφέρεται αρχικά στα Golf 1.0 TSI και 1.5 TSI με κινητήρες της σειράς ΕΑ211 evo και αυτόματο κιβώτιο DSG. Στη συνέχεια, θα τοποθετηθεί σταδιακά και σε άλλους κινητήρες και μοντέλα. Η οικονομία βενζίνης που θα φέρει στο Golf θα φτάνει τα 0,4 lt/100km, βοηθώντας τη VW να συμμορφωθεί με το όριο των 95 g CO2/km που θα ισχύσει για ολόκληρο το στόλο της από το 2020.

Παρότι το σύστημα mHEV θα μειώσει την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων, η VW λέει ότι «ο πιο αποδοτικός τρόπος για τη μείωση των εκπομπών CO2 είναι η διάδοση των ηλεκτροκίνητων μοντέλων μπαταρίας σε ευρεία κλίμακα» Γι’ αυτό και θα παρουσιάσει μέσα στη χρονιά και το ηλεκτρικό ID.3.

To μικρομεσαίο αυτό BEV θα έχει ηλεκτροκινητήρα 150 kW (204 PS), που θα του δίνει τελική ταχύτητα 160 km/h και αυτονομία από 330 έως 550 km (κατά WLTP), ανάλογα με τη χωρητικότητα της μπαταρίας. Θα είναι βασισμένο στην εντελώς νέα, ειδική πλατφόρμα ΜΕΒ που θα υποστηρίζει και αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 3 (φωτ. κάτω).

VW ID.3 αυτονομία Επιπέδου 3
 
[Πηγή: Volkswagen]

node/39115

Project Artemis: Το φιλόδοξο σχέδιο της Audi για ένα νέο ηλεκτρικό και αυτόνομο όχημα

Στόχος της Audi είναι η διαδικασία σχεδιασμού και εξέλιξης toy project Artemis να ολοκληρωθεί μέχρι το 2024.

Σάββατο, 30 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Project Artemis: Το φιλόδοξο σχέδιο της Audi για ένα νέο ηλεκτρικό και αυτόνομο όχημα

O Markus Duesmann, μόλις δύο μήνες μετά από την ανάληψη των καθηκόντων του ως CEO της Audi, ανακοίνωσε το project "Artemis" με το οποίο η γερμανική φίρμα σκοπεύει να εξελίξει ένα νέο μοντέλο υψηλής τεχνολογίας σε χρόνο-ρεκόρ 4 ετών από τη σύλληψη της ιδέας μέχρι τη γραμμή παραγωγής.

Το project Artemis θα επικεντρωθεί σε νέες τεχνολογίες για την ηλεκτροκίνηση και την αυτόνομη οδήγηση, ενώ στόχος είναι η παρουσίαση μοντέλου παραγωγής το 2024, το οποίο θα συνοδεύεται από ένα οικοσύστημα ιδεών και ένα αναλυτικό επιχειρηματικό σχέδιο. Η τεχνογνωσία που θα αποκτηθεί από το project θα χρησιμοποιηθεί ως χάρτης για την επιτάχυνση της διαδικασίας σχεδιασμόυ και εξέλιξης νέων μοντέλων του Volkswagen Group.

Υπεύθυνος για το φιλόδοξο project είναι ο Alex Hitzinger, ένας μηχανικός με πλούσιο βιογραφικό στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού (Toyota Motorsport, Ford, Cosworth, Red Bull Technology, Porsche) και με εμπειρία στο κομμάτι της αυτόνομης οδήγησης (Apple, VW Commercial Vehicles). Για την επίτευξη του στόχου, θα έχει πρόσβαση σε πόρους και τεχνολογία όχι μόνο από την Audi αλλά από ολόκληρο το Volkswagen Group. Η ομάδα εργασίας θα έχει μεγάλο βαθμό ελευθερίας και θα αποτελείται από έμπειρους μηχανικούς που εργάζονται σε διάφορα σημεία του κόσμου - από την πατρίδα της Audi στο Ingolstadt, μέχρι τις δυτικές ακτές των ΗΠΑ.

Ο Markus Duesmann δήλωσε: «Οι μάρκες του Volkswagen Group είναι συνυφασμένες με εξαιρετικές τεχνολογίες - και έχουν προοπτικές για ακόμα περισσότερο. Με 75 ηλεκτρικά μοντέλα να βρίσκονται στα σχέδιά μας μέχρι το 2029, η σημερινή ηλεκτρική πρωτοβουλία του Volkswagen Group όπως είναι λογικό δεσμεύει όλους τους πόρους μας. Η προφανής ερώτηση είναι το πώς θα μπορούσαμε να ενσωματώσουμε πρόσθετα τεχνολογικά σημεία αναφοράς, χωρίς να διακινδυνέψουμε την εξέλιξης των ήδη υπάρχοντων project και ταυτόχρονα να εξερευνήσουμε νέες ευκαιρίες στις αγορές.»

«Θαυμάζω τον Alex Hitzinger για τις ικανότητές του στην καινοτομία και την εκτέλεση ενός project. Χρειαζόμαστε και τις δύο αυτές αρετές για να δημιουργήσουμε μεγάλες τεχνολογικές εξελίξεις. Επίσης, βασίζομαι στην ικανότητά του να ενσωματώσει μελλοντικά επιτεύγματα σε νέα προιόντα μαζί με τα κέντρα εξέλιξης των κύριων μαρκών του Volkswagen Group. Μεσοπρόθεσμα, περιμένω από το "Artemis" να μας προσφέρει ένα χάρτη για γρήγορη και ευέλικτη διαδικασία εξέλιξης νέων μοντέλων του ομίλου, με παρόμοια ευελιξία που συναντάμε σε μια αγωνιστική ομάδα.»

[Πηγή: Audi]

node/39111
Volkswagen Golf Cabriolet Mk.3

Στη Γερμανία, η Volkswagen ανακαλεί τα Golf… Mk.3!

Οι ανακλήσεις για προβληματικούς αερόσακους είναι συχνές αλλά αφορούν πρόσφατα μοντέλα. Η VW όμως έκανε ανάκληση για αερόσακους σε Passat και Golf, κατασκευής 1997-1999!

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Στη Γερμανία, η Volkswagen ανακαλεί τα Golf… Mk.3!

Tα τελευταία χρόνια, έγιναν πολλές ανακλήσεις για προβλήματα αερόσακων,  με την εταιρεία Takata να βρίσκεται αδιαφιλονίκητα στην πρώτη θέση. Οι ελαττωματικοί αερόσακοί της είχαν αποτέλεσμα εκατομμύρια αυτοκίνητα να περάσουν από τα συνεργεία διαφόρων κατασκευαστών. Σε κάθε περίπτωση, ο λογαριασμός πέφτει ως πέλεκυς, τόσο στις αυτοκινητοβιομηχανίες όσο και στους προμηθευτές εξοπλισμού. Όλες αυτές οι ανακλήσεις όμως είχαν (και έχουν) έναν κοινό τόπο: Αφορούν πρόσφατα οχήματα.

Το αντίθετο δηλαδή της μίνι ανάκλησης που πραγματοποιήθηκε από τη Volkswagen στη Γερμανία. Η KBA (Ομοσπονδιακή Αρχή Οδικών Μεταφορών) αποκάλυψε προβλήματα που εντοπίστηκαν σε παλιά Golf και Passat, στα οποία ο αερόσακος θα μπορούσε να ενεργοποιηθεί αναίτια.

Έτσι 4.100 αυτοκίνητα, Golf Mk.3 Cabriolet και Passat, κατασκευής μεταξύ 1997 και 1999 ανακλήθηκαν, εκ των οποίων τα 3.200 στη Γερμανία. Προφανώς, η όλη δυσκολία της ανάκλησης είναι ο Γερμανός κατασκευαστής να εντοπίσει τους ιδιοκτήτες που λογικά κάθε αυτοκίνητο, αν ζει ακόμη, θα έχει αλλάξει μπόλικους. 

Η KBA έδωσε στη δημοσιότητα το θέμα και οι ιδιοκτήτες καλούνται να επικοινωνήσουν με έναν αντιπρόσωπο της Volkswagen. Η αποκατάσταση μιας ελαττωματικής στεγανοποίησης θα διασφαλίσει το σωστό φούσκωμα του αερόσακου μόνο σε περίπτωση ατυχήματος.