
Horse Powertrain: Renault και Geely πρωτοπορούν στους κινητήρες
Η κοινοπραξία Horse Powertrain στοχεύει να γίνει κορυφαίος κατασκευαστής κινητήρων παγκοσμίως έως το 2035, αξιοποιώντας τη ζήτηση για κινητήρες εσωτερικής καύσης και υβριδικά συστήματα, καθώς η μετάβαση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα παραμένει αργή.


Η Horse Powertrain, η κοινοπραξία της Renault και της Geely, αναδεικνύεται σε κεντρικό παίκτη της αγοράς κινητήρων σε μια περίοδο που η μετάβαση σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα καθυστερεί σε πολλές αγορές.
Η εταιρεία δημιουργήθηκε το 2022, όταν οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες αποφάσισαν να διαχωρίσουν τις δραστηριότητές τους στους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Και σήμερα, η Horse Powertrain στοχεύει να γίνει ο κορυφαίος κατασκευαστής κινητήρων παγκοσμίως έως το 2035, συνδυάζοντας την ευρωπαϊκή τεχνογνωσία της Renault με την παραγωγική δύναμη της Geely στην Κίνα.
«Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης δεν έχουν πεθάνει -απλώς μεταμορφώνονται για να υποστηρίξουν την ηλεκτροκίνηση», Matias Giannini, CEO Horse Powertrain
Η Horse Powertrain παράγει πάνω από οκτώ εκατομμύρια κινητήρες και κιβώτια ταχυτήτων κάθε χρόνο για περισσότερους από 15 κατασκευαστές, μεταξύ αυτών Renault, Dacia, Volvo Cars, Nissan, Mitsubishi και Mercedes-Benz. Η κοινοπραξία παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις, από κινητήρες υβριδικών μονάδων έως μικρούς κινητήρες για ηλεκτρικά επεκτεινόμενης αυτονομίας (EREVs), υποστηρίζοντας τη στροφή των αυτοκινητοβιομηχανιών προς τα ηλεκτρικά.
Με στόχο τα 15 δισεκατομμύρια ευρώ σε ετήσια έσοδα έως το 2029, η Horse Powertrain βοηθά τις αυτοκινητοβιομηχανίες να μειώσουν το κόστος εξέλιξης κινητήρων και συστημάτων μετάδοσης, ενώ ταυτόχρονα διασφαλίζει υψηλή απόδοση και αξιοπιστία για υβριδικά και παραδοσιακά μοντέλα. Η Renault υπολογίζει ότι θα εξοικονομήσει δύο δισεκατομμύρια ευρώ έως το 2030 μέσω της συνεργασίας με την Horse Powertrain.
Η ζήτηση για κινητήρες εσωτερικής καύσης και υβριδικά συστήματα παραμένει ισχυρή, ειδικά σε αγορές όπου η ηλεκτροκίνηση αναπτύσσεται πιο αργά. Παράλληλα, μεγάλοι κατασκευαστές όπως η Porsche, η Ferrari, ο Όμιλος Stellantis και η Ford επιβραδύνουν τη μετάβαση σε πλήρως ηλεκτρικά , διατηρώντας την αγορά για κινητήρες και υβριδικά μοντέλα σε υψηλό επίπεδο.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Horse, Matias Giannini, τονίζει ότι περίπου το 50% των νέων αυτοκινήτων το 2040 θα είναι EV, αλλά δεκάδες εκατομμύρια υβριδικά αυτοκίνητα θα συνεχίσουν να χρειάζονται κινητήρες. Η στρατηγική της Horse Powertrain επιτρέπει στους κατασκευαστές να επικεντρωθούν στην ηλεκτροκίνηση, παρέχοντας ταυτόχρονα κινητήρες υψηλής απόδοσης και συστήματα μετάδοσης για υβριδικά και συμβατικά οχήματα.
Η εταιρεία εξετάζει περίπου 100 πρότζεκτ σε διάφορους τομείς, από αυτοκίνητα και σκάφη έως κατασκευαστικό εξοπλισμό και drones, ενισχύοντας τη θέση της ως βασικού προμηθευτή κινητήρων και συστημάτων μετάδοσης. Παρά τις αμφιβολίες ορισμένων ειδικών, η Horse Powertrain επιβεβαιώνει ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα παραμείνουν κρίσιμοι για τις επόμενες δεκαετίες, ενώ η συνεργασία Renault-Geely και η συμμετοχή της Saudi Aramco διασφαλίζουν την αξιοπιστία και την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών για την αυτοκινητοβιομηχανία.