Peugeot 106 Rallye σιγοσβήνει στον Ταύγετο, τουλάχιστον είναι στο βουνό

Peugeot 106 Rallye σιγοσβήνει στον Ταύγετο, τουλάχιστον είναι στο βουνό

To Peugeot 106 Rallye αγαπήθηκε όσο ελάχιστα μοντέλα στην ελληνική επικράτεια. Ένα από δαύτα έχει αφεθεί να αργοπεθαίνει στον Ταΰγετο. Τουλάχιστον είναι στα αγαπημένα του λημέρια, στο βουνό.

Peugeot 106 Rallye

Οι τιμές των Peugeot 106 Rallye έχουν εκτοξευτεί στα ουράνια. Αρκεί να είναι όσο πιο κοντά γίνεται στις εργοστασιακές προδιαγραφές. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι όλα τα γαλλικά πυραυλάκια διάγουν μια δεύτερη νιότη. Τα περισσότερα είναι σε ημιθανή κατάσταση.

Αν βρεθείς στον δρόμο που κατεβαίνει προς την Καλαμάτα μέσα από τον Ταΰγετο, θα διασταυρωθείς με ένα λευκό 106 Rallye που αργοπεθαίνει. Αγναντεύοντας τις ομορφιές της ελληνικής υπαίθρου. Τουλάχιστον έχει πιάσει καλή σκιά, ώστε ο ήλιος να του φερθεί με συμπόνοια.

Αν περάσεις από τον Ταΰγετο, ρίξε μια ξερογκαζιά περνώντας δίπλα του

Peugeot 106 Rallye

Το Peugeot 106 Rallye κατέχει μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά των Ελλήνων φίλων της αυτοκίνησης. Στις δεκαετίες του 1990 και του 2000, αποτέλεσε ένα από τα πιο προσιτά, αλλά και πιο καθαρόαιμα σπορ μοντέλα «τσέπης» της εποχής του.

Συνδύαζε χαμηλό βάρος, κοφτερή οδική συμπεριφορά και προσιτή τιμή. Ενώ αν το πήγαινες ήπια, ήταν και οικονομικό σε κατανάλωση. Στοιχεία που το έκαναν ιδανικό για όσους ήθελαν γνήσιες οδηγικές συγκινήσεις χωρίς να ξοδέψουν μια περιουσία.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πόσα θα πλήρωνες για άριστο εργοστασιακό Peugeot 106 Rallye;

Η πρώτη γενιά με τον 1.3 των 100 ίππων κόστιζε λίγο πάνω από 3.500.000 δραχμές πριν 30 χρόνια, δηλαδή γύρω στα €10.300, χωρίς να λαμβάνουμε υπόψη τον πληθωρισμό.

Το 16άρι ήρθε λίγο πριν την αλλαγή της χιλιετίας κι ήταν λίγο πιο ακριβό, λόγω του μεγαλύτερου κινητήρα και του περισσότερου εξοπλισμού. Αλλά και πάλι, μιλάμε για κάτι που αντιστοιχούσε σε €12.000-€12.500. Επόμενο ήταν να γεμίσει όλη η Ελλάδα.

Peugeot 106 Rallye

Είναι και ότι ταίριαζε απόλυτα στο ελληνικό οδικό δίκτυο. Οι σφιχτές αναρτήσεις και η εξαιρετική αίσθηση του τιμονιού το καθιστούσαν απολαυστικό σε επαρχιακούς δρόμους με στροφές, αρκεί να μη σήκωνες το πόδι από το γκάζι μέσα στη στροφή.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Saxo VTS: Θα έβαζες γαλλική μαγεία στο γκαράζ σου για €1.350;

Τότε γινόταν έντονα υπερστροφικό και έστειλε αρκετούς «αδιάβαστους». Ειδικά από τη στιγμή που η παθητική ασφάλεια ήταν μια άγνωστη έννοια. Για αυτό κι αρκετοί κυκλοφορούσαν καθημερινά με κλωβό ασφαλείας, μπάκετ καθίσματα και ζώνες πολλαπλών σημείων.

Μεγάλο ποσοστό αυτών ήταν ιδιώτες αγωνιζόμενοι, που το χρησιμοποιούσαν σε ράλι και αναβάσεις, χάρη στην αξιοπιστία του και την ευκολία που το μοτέρ έπαιρνε άλογα -για ατμοσφαιρικό.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube