Ferrari Elettrica: Δεν μπλέκει σε κόντρα με Κινέζους «ελέφαντες»

Ferrari Elettrica: Δεν μπλέκει σε κόντρα με Κινέζους «ελέφαντες»

Η ισχύς της Ferrari Elettrica δεν μπορεί να ανταγωνιστεί τα κινεζικά ηλεκτρικά. Και ξαφνικά, η υψηλή ισχύς μετατρέπει το αυτοκίνητο σε «ελέφαντα», λέει το Maranello.

Ferrari Elettrica

Πριν λίγες μέρες δημοσιεύτηκαν τεχνικά στοιχεία για τη Ferrari Elettrica, το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της ιταλικής φίρμας. Κι ενώ δεν γνωρίζουμε ακόμα τα πάντα για τα χαρακτηριστικά της, έχει ανακοινωθεί ότι η μέγιστη ισχύς θα υπερβαίνει τους 1.000 ίππους.

Αν το νούμερο δεν σου φαίνεται και τόσο υψηλό, έχεις απόλυτο δίκιο. Οι 4ψηφιες τιμές ιπποδύναμης δεν εκπλήσσουν πλέον κανέναν στον πλανήτη της ηλεκτροκίνησης. Μην ξεχνάμε ότι το Rimac Nevera R ξεπερνά τους 2.100 ίππους, ενώ το YangWang U9 Xtreme της BYD τους 3.000.

«Είναι πολύ εύκολο και απλό να δημιουργήσεις τόση ισχύ με τα ηλεκτρικά. Έτσι, μπορείς να δεις στην αγορά πολλές εταιρείες που δεν έχουν κατασκευάσει ποτέ προηγουμένως αυτοκίνητο και τώρα είναι σε θέση να παράγουν 1.000 ίππους», δήλωσε ο επικεφαλής προϊόντων της Ferrari, Gianmaria Fulgenzi.

«Αλλά τι νιώθεις όταν οδηγείς ένα τέτοιου είδους μοντέλο; Στην ουσία πρόκειται για ελέφαντες, επειδή χρειάζεσαι πολύ μεγάλους κινητήρες και μια πολύ μεγάλη μπαταρία»

Ferrari Elettrica

Λογικά, ο Fulgenzi αναφέρεται στην εταιρεία τεχνολογίας Xiaomi, που πολύ πρόσφατα εντάχθηκε στην αυτοκινητοβιομηχανία. Το SU7 Ultra της αποδίδει 1.548 ίππους και ξέρουμε ότι η Ferrari πρόσφατα δοκίμασε ένα SU7 στα κεντρικά της στο Maranello.

Αλλά η δήλωση εγείρει πολλά ερωτηματικά. Με τεράστια μπαταρία 122 kWh, η Ferrari Elettrica επισκιάζει τους συσσωρευτές του SU7, αλλά και του U9.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Yangwang U9: Συνέντευξη με τον οδηγό των 496,22 km/h

Και με βάρος στους 2,3 τόνους, δεν την λες ακριβώς πούπουλο. Ούτε ελαφρύτερη από τους Κινέζους «ελέφαντες». Οπότε τελικά καταλήγει να έχει μεγαλύτερη μπαταρία και παραπλήσιο βάρος με τα μοντέλα που χαρακτηρίζει απαξιωτικά, αλλά με πολύ μικρότερη ισχύ.

Ferrari Elettrica

Οι επιδόσεις της προφανώς θα είναι σκέτο ηλεκτροσόκ, όπως κάθε ηλεκτρικού των 1.000+ ίππων. Αλλά τα 2,5 δευτερόλεπτα για το 0-100 κι η περιορισμένη τελική ταχύτητα στα 310 km/h όχι μόνο δεν θα διαφοροποιήσουν την Elettrica από τον ανταγωνισμό, αλλά θα υπολείπεται σαφώς.

Αυτό που όντως ισχύει -αλλά δεν είναι αυτό που είπε ο Fulgenzi- είναι ότι τα αυτοκίνητα γίνονταν έτσι κι αλλιώς ολοένα και ταχύτερα. Σε σημείο που ήταν σχεδόν μη διαχειρίσιμα. Και τώρα με τα ηλεκτρικά, η κατάσταση έχει ξεφύγει από κάθε όριο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Xiaomi SU7 Ultra, επίσημα ταχύτερο BEV στο Nürburgring [video]

Με 70.000 ευρώ, στην Κίνα αγοράζεις το SU7 Ultra των σχεδόν 1.550 ίππων. Μάλιστα, η Xiaomi εξέτασε το ενδεχόμενο να μειώσει την ισχύ στους 900 ίππους, εκτός κι αν ο αγοραστής επιτύχει συγκεκριμένα γυρολόγια σε εγκεκριμένες πίστες. Ώστε να αποδείξει ότι «κατέχει το άθλημα».

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube