node/31052

Πάνω στο Citroën Numero 9 Concept η ναυαρχίδα της DS Automobiles

Στόχος να μπει σφήνα στο γερμανικό ανταγωνισμό αλλά και να εισβάλλει στην αγορά των ΗΠΑ.

Από τότε που η DS έγινε αυτόνομη φίρμα μέσα στον όμιλο PSA προσπαθεί να αποστασιοποιηθεί από την Peugeot και τη Citroën και να εξελιχθεί στο premium κομμάτι του γκρουπ, σχεδιάζοντας αυτοκίνητα που θα μπορούν να σταθούν απέναντι στον αντιστοίχου χαρακτήρα ανταγωνισμό.

Το DS 7 Crossback και το επερχόμενο DS 3 Crossback είναι δύο δείγματα γραφής για το ποιον δρόμο σκοπεύει να ακολουθήσει η DS, όμως όλοι συμφωνούν πως αυτό που χρειάζεται είναι ένα ακόμη πιο premium μοντέλο που θα αποτελέσει τη ναυαρχίδα της.

Στο πλαίσιο αυτό, οι σχεδιασμοί της εταιρείας περιλαμβάνουν τη δημιουργία του DS 8, που θα μπορεί να σταθεί απέναντι στον ανταγωνισμό όπως αυτός ορίζεται από την BMW 5 Series, το Audi A6 και τη Mercedes-Benz Ε-Class. Ωστόσο, σε αντίθεση με το γερμανικό τρίο, οι σχεδιαστές της DS δεν θέλουν μια συμβατική μπερλίνα, αλλά προσανατολίζονται προς μια σχεδιαστική επιλογή που θα είναι πιο κοντά στο Citroën Numero 9 Concept, του οποίου τις φωτογραφίες δημοσιεύουμε.

Ο σχεδιασμός θέλει τη ναυαρχίδα της φίρμας να παρουσιάζεται το 2020 και, όπως είπε ο Eric Apode, αντιπρόεδρος της DS Automobiles και υπεύθυνος εξέλιξης του αυτοκινήτου, θα δούμε ένα μοντέλο, εκπληκτικό, θεαματικό και διαφορετικό. Μάλιστα, είπε στο Auto Express πως τα τελικά σχέδια έχουν ήδη εγκριθεί.

Αν βασιστούμε στο Citroën Numero 9 Concept, τότε είναι προφανές ότι θα έχουμε ένα όντως εντυπωσιακό χάτσμπακ, το οποίο θα βασίζεται πάνω στην πλατφόρμα EMP2 στην οποία πατάει και το καινούργιο Peugeot 508. Oι πληροφορίες θέλουν το DS 8 (ή όπως αλλιώς θα ονομαστεί) να περιλαμβάνει μια έκδοση plug-in hybrid που θα πλαισιώνει τις συμβατικές με τους γνωστούς κινητήρες βενζίνης και ντίζελ του Groupe PSA.

Να σημειώσουμε πως o όμιλος φλερτάρει ανοικτά πλέον με την αγορά των ΗΠΑ, στις οποίες θέλει να επεκταθεί. Και αν τελικά το σχέδιο για την DS8 υλοποιηθεί, θα είναι μια μοναδική ευκαιρία να μπει δυναμικά στην αμερικανική αγορά που αρέσκεται σε αυτοκίνητα του είδους.

node/39638
Sony Vision-S Concept

To Sony Vision-S εμφανίζεται στο Tokyo [video]

Θυμάστε που η Sony μας παρουσίασε online νωρίτερα εφέτος το εντυπωσιακό Vision-S. Τώρα βλέπουμε τη γιαπωνέζικη ηλεκτρική μπερλίνα να βολτάρει στο Tokyo κοντά στην έδρα της Sony.

Τετάρτη, 05 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

To Sony Vision-S εμφανίζεται στο Tokyo [video]

Οι τελείως ψεύτικες και στατικές φωτογραφίες του απροσδόκητου Sony Vision-S μας έδωσαν μια πρόγευση γι’ αυτό που ετοιμάζουν οι Ιάπωνες τον περασμένο Ιανουάριο. Αλλά το 4θυρο Sony φαίνεται ότι κινείται κιόλας! Απόδειξη, αυτό το σύντομο διαφημιστικό κλιπάκι που δημοσιεύτηκε στο Youtube από τον ιαπωνικό γίγαντα.

Στο video, ένα μυστηριώδες λευκό φορτηγό μπαίνει στον υπόγειο χώρο στάθμευσης των κεντρικών γραφείων της Sony. Στη συνέχεια, οι πλευρικές πόρτες αποκαλύπτουν το προφίλ του ιαπωνικού ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Οι εικόνες που ακολουθούν μας δείχνουν σε animation την καμπίνα και τον φωτισμό του Vision-S. Και βάζοντας όπισθεν, το αυτοκίνητο κατεβαίνει απαλά, με μικρή ταχύτητα, από την πλατφόρμα του.

Να υπενθυμίσουμε ότι η Sony λέει ότι δεν έχει την πρόθεση να λανσάρει εμπορικά το ηλεκτρικό πρωτότυπό της. Το Vision-S χρησιμοποιείται επίσημα μόνο για την εξέλιξη onboard τεχνολογιών που συνδέονται, μεταξύ άλλων, με την ψυχαγωγία.

node/39580
Hongguang Mini EV 6x6

Hongguang Mini EV 6x6: Ηλεκτρικό και τερατώδες κινεζικό μίνι EV

Δεν σας γελούν τα μάτια σας. Αυτό το κινεζικό πρωτότυπο μίνι που γίνεται και pick-up είναι 6τροχο και παρουσιάστηκε επίσημα στο Σαλόνι του Chengdu από τη Hongguang.

Δευτέρα, 27 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Hongguang Mini EV 6x6: Ηλεκτρικό και τερατώδες κινεζικό μίνι EV

Όπως έγινε με τη Γενεύη, τη Νέα Υόρκη ή το Detroit, το Auto China 2020 του Πεκίνου ανεβλήθη λόγω κορονοϊού. Αλλά ενώ η εκδήλωση προγραμματίστηκε για τον επόμενο Σεπτέμβριο, ένα άλλο Σαλόνι Αυτοκινήτου μόλις άνοιξε τις πύλες του σε αυτήν την τόσο σημαντική αγορά αυτοκινήτων: Αυτό του Chengdu που προορίζεται κυρίως για σινικές φίρμες. Δεν υπάρχουν νέα προϊόντα Mercedes-Benz, Porsche ή Audi, αλλά μερικά ενδιαφέροντα παράξενα κατασκευάσματα, ειδικά στο περίπτερο της Hongguang, θυγατρικής της SAIC-Wuling.

Τις τελευταίες εβδομάδες, η Hongguang προωθεί εμπορικά το Mini EV στην Κίνα, ένα πολύ μικρό, αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης. Το Mini EV είναι μόλις 2,92 m, μήκος που ξεπερνά ελαφρά αυτό ενός πάλαι ποτέ Toyota iQ -τώρα πλέον ηλεκτρικό και κινεζικό Singulato.

Hongguang Mini EV 6x6

Όπως και το τελευταίο, το Mini EV μπορεί να φιλοξενήσει συνολικά τέσσερα άτομα, αν και οι πίσω επιβάτες πρέπει να αντιμετωπίζουν πρόβλημα με περιορισμένο χώρο για τα πόδια. Κάτω από το καπό βρίσκεται ένα ηλεκτρομοτέρ 27 ίππων που τροφοδοτείται από μπαταρίες με χωρητικότητα 13,8 kWh. Νούμερα μόλις ικανά για 100 km/h τελική ταχύτητα, αλλά με αυτονομία 200 km με προσεκτική οδήγηση -έτσι τουλάχιστον διατείνεται η Hongguang.

Εν ολίγοις, το Mini EV απέχει πολύ από μοντέλα όπως το Mercedes-AMG G63 6x6… Στα χαρτιά … Αλλά στο Chengdu, η Hongguang παρουσιάζει ένα εντελώς τρελό πρωτότυπο που βασίζεται σε αυτό το βασικό, αστικό EV. Δεν ονειρεύεστε, το μηχάνημα έχει έξι τροχούς όπως η θηριώδης Mercedes-AMG παντός εδάφους.

Hongguang Mini EV 6x6

Δεν είναι σαφές τι κρύβεται κάτω από το καπό, αλλά σαφώς και δεν πρόκειται να φιλοξενεί έναν 5,5λιτρο V8 bi-turbo με πάνω από 500 άλογα.

Ακόμη και αν το ηλεκτρομοτέρ πιεζόταν στο μάξιμουμ της απόδοσής του, θα ήταν δύσκολο να κατανοήσουμε σε τι θα μπορούσε να χρησιμεύσει αυτό το παράξενο όχημα με την παραληρηματική παρουσίαση. Παρατηρήστε δε την «μπανιέρα» στο πίσω μέρος, σε στιλ αυστραλέζικου Ute. 

Hongguang Mini EV 6x6

Με διπλό άξονα στο πίσω μέρος, διαθέτει άραγε κίνηση και στους έξι τροχούς; Άγνωστο… Εκείνο που είναι σίγουρο όμως είναι ότι ακόμη και στην Κίνα, τούτο εδώ το περίεργο κατασκεύασμα θα παραμείνει πρωτότυπο. Από την άλλη είναι αδιαμφησβήτητα ένας καλός τρόπος για να προσελκύσεις τους επισκέπτες σε μια εμπορική έκθεση στο σταντ σου.