node/30890

DS 3 Crossback: Οι πρώτες λεπτομέρειες

Ο Yves Bonnefont, επικεφαλής της DS Automobiles, έδωσε τις πρώτες τεχνικές λεπτομέρειες για το μικρό, αμιγώς ηλεκτρικό crossover της εταιρείας.

Το επερχόμενο πρόγραμμα στην DS είναι πλέον γνωστό, αρχής γενομένης με την άφιξη μιας επαναφορτιζόμενης υβριδικής εκδοχής του DS 7 Crossback και ειδικά του λανσαρίσματος του ολοκαίνουργιου DS 3 Crossback, το οποίο θα είναι το πρώτο ηλεκτρικό της φίρμας.

Σε πρόσφατο δελτίο Τύπου της, η DS αποκάλυψε ή μάλλον επιβεβαίωσε και τη στρατηγική της για τα επόμενα χρόνια, όπου ο κύριος άξονας είναι ότι από το 2025 και ύστερα δεν θα υπάρχει 100% θερμικό σύστημα κίνησης σε κανένα μοντέλο της γκάμας. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Καινούργιο DS 4 Crossback για το 2020

Με αυτή την ευκαιρία λοιπόν, το αφεντικό έδωσε και μερικές ενδιαφέρουσες πληροφορίες για το επόμενο,  νέο, αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, το DS 3 Crossback. Το αυτοκίνητο, που σήμερα είναι ένα μοντέλο πόλης με θερμικό μοτέρ, θα μεταλλαχθεί σε ένα αστικό crossover με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Η αυτονομία που υπόσχεται ο Bonnefont είναι 450 km μέσω μπαταριών με χωρητικότητα 50kWh, με το ηλεκτρομοτέρ να αποδίδει 115 άλογα. Η δυνατότητα ανάκτησης θα είναι περίπου 12 km ανά λεπτό φόρτισης, αλλά ακόμα δεν γνωρίζουμε τη ισχύ φόρτισης που αντέχουν οι μπαταρίες μέσω ταχυφορτιστή. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η DS αποκαλύπτει το X E-Tense [video]

Στα χαρτιά λοιπόν, το DS 3 Crossback ακούγεται ενδιαφέρον και τα 50kWh είναι ικανά για μια σημαντική αυτονομία, χωρίς η τιμή του αυτοκινήτου να εκτοξευτεί στα ουράνια. Ύψος που σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το είδος και τη χωρητικότητα των μπαταριών. Τιμή βέβαια που αναμένουμε να μάθουμε κατά τους προσεχείς μήνες, αν και για την Ελλάδα η έλλειψη υποδομής καθιστά αυτή τη γνώση για την πλειονότητα εξ ημών ακαδημαϊκή.
 

node/39990
Peugeot 508 PSE

Επίσημο: Νέο Peugeot 508 PSE

Ύστερα από μακρά αναμονή, η Peugeot τράβηξε την κουρτίνα αποκαλύπτοντας το 508 PSE και τα 360 υβριδικά άλογά του, που το καθιστούν το πιο ισχυρό μοντέλο δρόμου στην Ιστορία του Sochaux.

Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2020 | Επικοινωνία

Επίσημο: Νέο Peugeot 508 PSE

Η ενεργειακή μετατόπιση είναι σαφώς κάτι που διαπραγματεύεται έντονα στην Peugeot. Βασιζόμενη στην τεχνολογία Hybrid4, η εταιρεία από το Sochaux έβαλε για λίγο τα ποντεσιόμετρα στην άκρη και επικεντρώθηκε στην επαναφορτιζόμενη υβριδική τεχνολογία. Το αποτέλεσμα ήταν να φτάσει τα 360 άλογα στη διαμόρφωση PSE του 508, ανακηρύσσοντάς το πιο ισχυρό μοντέλο δρόμου στην ιστορία της φίρμας. 

Η γαλλική σπορ μπερλίνα προσφέρει επίσης ροπή 520 Nm που πάνε και στους τέσσερις τροχούς χάρη στην παρουσία ενός ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα. Με αυτά και με αυτά, το νέο 508 PSE υπόσχεται να κάνει το σπριντ των 0-100 km/h σε 5,2 δευτερόλεπτα (μακριά από τα 4,5” της αρχικής πρόβλεψης) και να πιάνει στην ευθεία τα 250 km/h.

Peugeot 508 PSE

Για να υποστηρίξει με ασφάλεια και οδική επάρκεια τα παραπάνω νούμερα, το πλαίσιο αναρρυθμίστηκε, χαμηλώνοντας 4 mm, μεγάλωσε το εμπρός και το πίσω μετατρόχιο 24 mm και 12 mm αντίστοιχα, ρυθμίστηκαν εκ νέου τα προσαρμοζόμενα αμορτισέρ και κληρονόμησε το σύστημα φρένων του308 GTI. Αυτά το τελευταίο ήταν εκ των ων ουκ άνευ για να μπορεί να επιβραδύνει με επάρκεια τα 1.900+ κιλά που ζυγίζει το 508 PSE σε χρήση!

Peugeot 508 PSE

Το νέο Peugeot 508 PSE δεν χρησιμοποιεί την μπαταρία των 13,2 kWh της φόρμουλας Hybrid4 της φίρμας, αλλά τη μικρότερη των 11,5 kWh του Peugeot 508 Hybrid των 225 PS. Ηλεκτρικό «ζουμί» που κατά την Peugeot διασφαλίζει 46 km αμιγούς ηλεκτρικής αυτονομίας. Χωρητικότητα δε που, σύμφωνα με τον κύκλο WLTP, συμμετέχει στη σταθεροποίηση της μέσης ανακοινωθείσας κατανάλωσης των 2,03 lt/100 km.

Το Peugeot 508 PSE έρχεται να τοποθετηθεί σε μια μικρο-κατηγορία όπου υπάρχει το Volvo S60 Polestar Enginered, του οποίου ο plug-in hybrid κινητήρας αποδίδει 405 ίππους. Ωστόσο, η γαλλική σπορ μπερλίνα δεν θα είναι σε θέση να αποφύγει τη σύγκριση με άλλες θερμικές προτάσεις, όπως το Audi S4, η BMW M340i xDrive ή η Mercedes-AMG C43 4MATIC. Μοντέλα τα οποία ωστόσο καίνε πολύ περισσότερο και προσφέρουν λιγότερο ενημερωμένη τεχνολογία. 

Η τιμή του νέου Peugeot 508 PSE δεν είναι ακόμη γνωστή, αλλά υπολογίζουμε πως στην Ευρώπη θα κυμαίνεται στις 65.000 ευρώ.

node/39989

Toyota GR Yaris: Πού μπορείς να το βρεις με €24.000;

Κι όμως υπάρχει μέρος στον κόσμο που ένα καινούριο Toyota GR Yaris πωλείται σε τιμή κόστους.

Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Toyota GR Yaris: Πού μπορείς να το βρεις με €24.000;

Το Toyota GR Yaris είναι αναμφίβολα ένα από τα πιο ποθητά hot hatch αυτή τη στιγμή, με τετρακίνηση, εκκρηκτικές επιδόσεις και τεχνολογία που προέρχεται απευθείας από το WRC. Φυσικά όλα αυτά έρχονται με το αντίστοιχο τίμημα καθώς στη χώρα μας ξεκινά από τα €42.670. Υπάρχει όμως ένα μέρος του πλανήτη που μπορείς να αγοράσεις ένα ολοκαίνουριο GR Yaris με μόλις €24.151.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Toyota GR Yaris [video]

Την φθηνότερη τιμή στον κόσμο για το Toyota GR Yaris θα τη βρείτε στην Αυστραλία, εκεί όπου η τοπική αντιπροσωπεία προσφέρει την τιμή ευκαιρίας των $39.950 aud (που αναλογεί σε €24.151 με τη σημερινή ισοτιμία) για τους πρώτους 1.000 τυχερούς που θα παραγγείλουν το μοντέλο. Μετά από τα πρώτα 1.000 αντίτυπα - κάτι που θα γίνει αρκετά γρήγορα καθώς ήδη απομένουν λιγότερα από 440 - η τιμή θα αυξηθεί στα $49.500 aud δηλαδή στα €29.881. Η επιλογή της Toyota να προσφέρει ένα τόσο ελκυστικό πακέτο σε τιμή κόστους έγινε προκειμένουν να κυκλοφορήσουν τα πρώτα GR Yaris στους δρόμους, προσελκύοντας και άλλους πελάτες καθώς ετοιμάζεται να επεκτείνει τη γκάμα μοντέλων Gazoo Racing με τα GR Corolla και GR86.

Ενδεικτικά, στην Ιαπωνία το GR Yaris ξεκινά από τα 3.300.000 γεν (€26.892) και φτάνει μέχρι τα 4.560.000 γεν (€37.169) ενώ για κάτι πιο οικονομικό θα πρέπει να αρκεστείτε στην προσθιοκίνητη έκδοση RS με τον τρικύλινδρο 1,5 λίτρων των 120 PS που κοστίζει 2.650.000 γεν (€21.580). Όσο για τις αγορές της Ευρώπης, το hot hatch της Toyota κοστίζει €33.200 στη Γερμανία και από £29.995 (€32.771) στη Μ.Βρετανία.

Toyota GR Yaris

Το GR Yaris εξελίχθηκε από την Gazoo Racing και βασίζεται σε μια πλατφόρμα-υβρίδιο που συνδυάζει το εμπρός μέρος της GA-B του Yaris, με το πίσω τμήμα της GA-C της Corolla. Ο τρικύλινδρος κινητήρας 1,6 λίτρων αποδίδει 261 PS και 360 Nm ενώ η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων, του συστήματος τετρακίνησης GR-Four και του διαφορικού περιορισμένης ολίσθισης. Φυσικά, το πακέτο συνοδεύεται από ανάρτηση με επιθετικό στήσιμο και μεγαλύτερα φρένα. Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε κάτω από 5,5" με την τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 230 km/h.

Σχεδιαστικά, το GR Yaris είναι εντελώς διαφορετικό από τα υπόλοιπα Yaris καθώς έχει τρίθυρο αμάξωμα, φουσκωμένα φτερά, χαμηλότερη οροφή και επιθετικούς προφυλακτήρες.