node/37841

Koenigsegg: Έχει βάλει στόχο να σπάσει το φράγμα των 500 km/h;

Φήμες για νέο πρωτότυπο Mission 500 που θα παρουσιαστεί στην έκθεση Γενεύης τον Μάρτιο.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του the supercar blog, η Koenigsegg ετοιμάζεται να παρουσιάσει το πρωτότυπο Mission 500 στην έκθεση Γενεύης, το οποίο θα προσπαθήσει να σπάσει το ρεκόρ ταχύτητας της Bugatti Chiron Super Sport 300+.

Τον περασμένο Σεπτέμβριο, μετά από το το ασύλληπτο ρεκόρ 490,48 km/h (304,77 mph) της Bugatti και τους ισχυρισμούς ότι η Chiron Super Sport 300+ θα μπορούσε να πιάσει ακόμα και τα 515 km/h στη Νεβάδα, υψηλόβαθμο στέλεγχος της Koenigsegg είχε αναφέρει πως μια ειδική έκδοση του Jesko θα μπορούσε να ξεπεράσει τα 482,8 km/h (300 mph). Αυτές τις δηλώσεις σκοπεύει να επιβεβαιώσει η σουηδική φίρμα στη Γενεύη, με το όνομα του πρωτοτύπου Mission 500 να μας προιδεάζει για 500 km/h!!! 

Οι πληροφορίες για το νέο υπεραυτοκίνητο της Koenigsegg είναι περιορισμένες όμως γνωρίζουμε το ότι θα βασίζεται στο Jesko. Μάλιστα οι πηγές του the supercar blog κάνουν λόγο για τουλάχιστον τρία αυτοκίνητα στο φετινό στάντ της Koenigsegg στη Γενεύη τα οποία θα περιλαμβάνουν 2 ακόμη νέα μοντέλα!

Μένει να δούμε αν η Koenigsegg θα πάρει πίσω την αίγλη της Bugatti με ένα νέο ρεκόρ. Μέχρι στιγμής πάντως, το επίσημο ρεκόρ ταχύτητας για αυτοκίνητο παραγωγής ανήκει στο Koenigsegg Agera RS με μέγιστη ταχύτητα 457,9 km/h σε μία κατεύθυνση και επιβεβαιωμένη μέση ταχύτητα 447,2 km/h σε δύο αντίθετες κατευθύνσεις καθώς η Bugatti Chiron Super Sport 300+ είχε δοκιμαστεί μόνο προς μία κατεύθυνση.

Εκτός από τις Bugatti και Koenigsegg, στο κυνήγι του απόλυτου ρεκόρ ταχύτητας συμμετέχουν επίσης η Hennessey με το Venom F5 και η SSC με το Tuatara αν και οι δύο αμερικανικές εταιρείες δε φαίνεται να είναι έτοιμες για κάποια κίνηση στο άμεσο μέλλον.

node/39638
Sony Vision-S Concept

To Sony Vision-S εμφανίζεται στο Tokyo [video]

Θυμάστε που η Sony μας παρουσίασε online νωρίτερα εφέτος το εντυπωσιακό Vision-S. Τώρα βλέπουμε τη γιαπωνέζικη ηλεκτρική μπερλίνα να βολτάρει στο Tokyo κοντά στην έδρα της Sony.

Τετάρτη, 05 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

To Sony Vision-S εμφανίζεται στο Tokyo [video]

Οι τελείως ψεύτικες και στατικές φωτογραφίες του απροσδόκητου Sony Vision-S μας έδωσαν μια πρόγευση γι’ αυτό που ετοιμάζουν οι Ιάπωνες τον περασμένο Ιανουάριο. Αλλά το 4θυρο Sony φαίνεται ότι κινείται κιόλας! Απόδειξη, αυτό το σύντομο διαφημιστικό κλιπάκι που δημοσιεύτηκε στο Youtube από τον ιαπωνικό γίγαντα.

Στο video, ένα μυστηριώδες λευκό φορτηγό μπαίνει στον υπόγειο χώρο στάθμευσης των κεντρικών γραφείων της Sony. Στη συνέχεια, οι πλευρικές πόρτες αποκαλύπτουν το προφίλ του ιαπωνικού ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Οι εικόνες που ακολουθούν μας δείχνουν σε animation την καμπίνα και τον φωτισμό του Vision-S. Και βάζοντας όπισθεν, το αυτοκίνητο κατεβαίνει απαλά, με μικρή ταχύτητα, από την πλατφόρμα του.

Να υπενθυμίσουμε ότι η Sony λέει ότι δεν έχει την πρόθεση να λανσάρει εμπορικά το ηλεκτρικό πρωτότυπό της. Το Vision-S χρησιμοποιείται επίσημα μόνο για την εξέλιξη onboard τεχνολογιών που συνδέονται, μεταξύ άλλων, με την ψυχαγωγία.

node/39580
Hongguang Mini EV 6x6

Hongguang Mini EV 6x6: Ηλεκτρικό και τερατώδες κινεζικό μίνι EV

Δεν σας γελούν τα μάτια σας. Αυτό το κινεζικό πρωτότυπο μίνι που γίνεται και pick-up είναι 6τροχο και παρουσιάστηκε επίσημα στο Σαλόνι του Chengdu από τη Hongguang.

Δευτέρα, 27 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Hongguang Mini EV 6x6: Ηλεκτρικό και τερατώδες κινεζικό μίνι EV

Όπως έγινε με τη Γενεύη, τη Νέα Υόρκη ή το Detroit, το Auto China 2020 του Πεκίνου ανεβλήθη λόγω κορονοϊού. Αλλά ενώ η εκδήλωση προγραμματίστηκε για τον επόμενο Σεπτέμβριο, ένα άλλο Σαλόνι Αυτοκινήτου μόλις άνοιξε τις πύλες του σε αυτήν την τόσο σημαντική αγορά αυτοκινήτων: Αυτό του Chengdu που προορίζεται κυρίως για σινικές φίρμες. Δεν υπάρχουν νέα προϊόντα Mercedes-Benz, Porsche ή Audi, αλλά μερικά ενδιαφέροντα παράξενα κατασκευάσματα, ειδικά στο περίπτερο της Hongguang, θυγατρικής της SAIC-Wuling.

Τις τελευταίες εβδομάδες, η Hongguang προωθεί εμπορικά το Mini EV στην Κίνα, ένα πολύ μικρό, αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης. Το Mini EV είναι μόλις 2,92 m, μήκος που ξεπερνά ελαφρά αυτό ενός πάλαι ποτέ Toyota iQ -τώρα πλέον ηλεκτρικό και κινεζικό Singulato.

Hongguang Mini EV 6x6

Όπως και το τελευταίο, το Mini EV μπορεί να φιλοξενήσει συνολικά τέσσερα άτομα, αν και οι πίσω επιβάτες πρέπει να αντιμετωπίζουν πρόβλημα με περιορισμένο χώρο για τα πόδια. Κάτω από το καπό βρίσκεται ένα ηλεκτρομοτέρ 27 ίππων που τροφοδοτείται από μπαταρίες με χωρητικότητα 13,8 kWh. Νούμερα μόλις ικανά για 100 km/h τελική ταχύτητα, αλλά με αυτονομία 200 km με προσεκτική οδήγηση -έτσι τουλάχιστον διατείνεται η Hongguang.

Εν ολίγοις, το Mini EV απέχει πολύ από μοντέλα όπως το Mercedes-AMG G63 6x6… Στα χαρτιά … Αλλά στο Chengdu, η Hongguang παρουσιάζει ένα εντελώς τρελό πρωτότυπο που βασίζεται σε αυτό το βασικό, αστικό EV. Δεν ονειρεύεστε, το μηχάνημα έχει έξι τροχούς όπως η θηριώδης Mercedes-AMG παντός εδάφους.

Hongguang Mini EV 6x6

Δεν είναι σαφές τι κρύβεται κάτω από το καπό, αλλά σαφώς και δεν πρόκειται να φιλοξενεί έναν 5,5λιτρο V8 bi-turbo με πάνω από 500 άλογα.

Ακόμη και αν το ηλεκτρομοτέρ πιεζόταν στο μάξιμουμ της απόδοσής του, θα ήταν δύσκολο να κατανοήσουμε σε τι θα μπορούσε να χρησιμεύσει αυτό το παράξενο όχημα με την παραληρηματική παρουσίαση. Παρατηρήστε δε την «μπανιέρα» στο πίσω μέρος, σε στιλ αυστραλέζικου Ute. 

Hongguang Mini EV 6x6

Με διπλό άξονα στο πίσω μέρος, διαθέτει άραγε κίνηση και στους έξι τροχούς; Άγνωστο… Εκείνο που είναι σίγουρο όμως είναι ότι ακόμη και στην Κίνα, τούτο εδώ το περίεργο κατασκεύασμα θα παραμείνει πρωτότυπο. Από την άλλη είναι αδιαμφησβήτητα ένας καλός τρόπος για να προσελκύσεις τους επισκέπτες σε μια εμπορική έκθεση στο σταντ σου.