node/37841

Koenigsegg: Έχει βάλει στόχο να σπάσει το φράγμα των 500 km/h;

Φήμες για νέο πρωτότυπο Mission 500 που θα παρουσιαστεί στην έκθεση Γενεύης τον Μάρτιο.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του the supercar blog, η Koenigsegg ετοιμάζεται να παρουσιάσει το πρωτότυπο Mission 500 στην έκθεση Γενεύης, το οποίο θα προσπαθήσει να σπάσει το ρεκόρ ταχύτητας της Bugatti Chiron Super Sport 300+.

Τον περασμένο Σεπτέμβριο, μετά από το το ασύλληπτο ρεκόρ 490,48 km/h (304,77 mph) της Bugatti και τους ισχυρισμούς ότι η Chiron Super Sport 300+ θα μπορούσε να πιάσει ακόμα και τα 515 km/h στη Νεβάδα, υψηλόβαθμο στέλεγχος της Koenigsegg είχε αναφέρει πως μια ειδική έκδοση του Jesko θα μπορούσε να ξεπεράσει τα 482,8 km/h (300 mph). Αυτές τις δηλώσεις σκοπεύει να επιβεβαιώσει η σουηδική φίρμα στη Γενεύη, με το όνομα του πρωτοτύπου Mission 500 να μας προιδεάζει για 500 km/h!!! 

Οι πληροφορίες για το νέο υπεραυτοκίνητο της Koenigsegg είναι περιορισμένες όμως γνωρίζουμε το ότι θα βασίζεται στο Jesko. Μάλιστα οι πηγές του the supercar blog κάνουν λόγο για τουλάχιστον τρία αυτοκίνητα στο φετινό στάντ της Koenigsegg στη Γενεύη τα οποία θα περιλαμβάνουν 2 ακόμη νέα μοντέλα!

Μένει να δούμε αν η Koenigsegg θα πάρει πίσω την αίγλη της Bugatti με ένα νέο ρεκόρ. Μέχρι στιγμής πάντως, το επίσημο ρεκόρ ταχύτητας για αυτοκίνητο παραγωγής ανήκει στο Koenigsegg Agera RS με μέγιστη ταχύτητα 457,9 km/h σε μία κατεύθυνση και επιβεβαιωμένη μέση ταχύτητα 447,2 km/h σε δύο αντίθετες κατευθύνσεις καθώς η Bugatti Chiron Super Sport 300+ είχε δοκιμαστεί μόνο προς μία κατεύθυνση.

Εκτός από τις Bugatti και Koenigsegg, στο κυνήγι του απόλυτου ρεκόρ ταχύτητας συμμετέχουν επίσης η Hennessey με το Venom F5 και η SSC με το Tuatara αν και οι δύο αμερικανικές εταιρείες δε φαίνεται να είναι έτοιμες για κάποια κίνηση στο άμεσο μέλλον.

node/39150
Koenigsegg  & Polestar

Koenigsegg και Polestar: Μια συνεργασία-γρίφος

Στην ιστορία της σουηδικής αυτοκινητοβιομηχανίας υπήρξαν ελάχιστες στενές σχέσεις μεταξύ εταιρειών. Η ανακοινωθείσα συνεργασία μεταξύ Polestar και Koenigsegg ανοίγει νέο κεφάλαιο στη Σουηδία.

Τετάρτη, 03 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Koenigsegg και Polestar: Μια συνεργασία-γρίφος

Εκτός από ένα κοινό πρότζεκτ για επαναφορτιζόμενα υβριδικά στα τέλη της δεκαετίας του ’00, που ένωσε τη Volvo, τη SAAB και την προμηθεύτρια μπαταριών Vattenfall, τα παραδείγματα συνεργασιών μεταξύ μεγάλων σουηδών κατασκευαστών με αντικείμενο τις μεταφορές παντός είδους τα ψάχνεις με το τουφέκι. Ωστόσο, υπάρχουν πολλές σουηδικές φίρμες που έχουν συνιστώσες δυνατότητες.

Ξεκινώντας με τη Volvo και την Koenigsegg, τις δύο εναπομείνασες και εξαιρετικές οντότητες στο σουηδικό τοπίο αυτοκινήτων. Για την ακρίβεια, η αντίκλητος της Volvo, η θυγατρική Polestar (πρώην σπορ βραχίονας της Volvo και νέα πλέον φίρμα) που ανακοινώνει μια αναδυόμενη συνεργασία με την Koenigsegg. Ανακοίνωση που δεν υπεισέρχεται σε λεπτομέρειες, αφήνοντάς μας να μαντέψουμε με μια φωτογραφία-γρίφο που δείχνει το σούπερκαρ Gemera από την Koenigsegg και το πολύ πρόσφατο πρωτότυπο Precept από την Polestar.

Koenigsegg  & Polestar

Και ο γρίφος, όσον κι αν προσπαθούμε να αναλύσουμε και να συνθέσουμε πράγματα, παραμένει. Προσώρας δεν έχουμε καταλάβει ποιο θα είναι το αντικείμενο και τελικά ο καρπός αυτής της συνεργασίας. Θα μπορούσε λοιπόν να έχει εύρος από μια κοινή γκάμα πιο μαζικών μοντέλων μέχρι μια κοινή, σπέσιαλ δημιουργία περιορισμένης παραγωγής…

node/39126

Δείτε το εσωτερικό του Chaos της Spyros Panopoulos Automotive [video]

Η Spyros Panopoulos Automotive αποκάλυψε τη φουτουριστική καμπίνα του Chaos.

Δευτέρα, 01 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Δείτε το εσωτερικό του Chaos της Spyros Panopoulos Automotive [video]

Η Spyros Panopoulos Automotive επέστρεψε με νέο αποκαλυπτικό βίντεο για το ελληνικό υπεραυτοκίνητο Chaos, στο οποίο μας παρουσιάζει τα πρώτα renderings από το εσωτερικό του, μια φωτογραφία του εμπρός μέρους αλλά και επιπλέον τεχνικά χαρακτηριστικά.

Η διθέσια καμπίνα έχει φουτουριστικό σχεδιασμό, με οθόνες ενσωματωμένες στο τιμόνι ορθογώνιου σχήματος και μπροστά από τη θέση του συνοδηγού. Αντί για παραδοσιακό πίνακα οργάνων, ολόκληρο το παρμπρίζ είναι καλυμμένο από τρισδιάστατο heads-up display με τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας. Η απουσία φυσικών πλήκτρων υποδηλώνει μια προηγμένη διεπαφή μέσω επιφανειών αφής, χειρονομιών και φωνητικών εντολών.

Τα καθίσματα τύπου bucket με το λογότυπο της εταιρείας στα προσκέφαλα, έχουν σκελετό από zylon και είναι βιδωμένα απευθείας πάνω στο monocoque σασί του αυτοκινήτου. Επιπλέον, το Chaos θα υποστηρίζει συνδεσιμότητα με δίκτυο 5G ενώ θα μπορεί να επικοινωνεί με άλλα οχήματα και υποδομές.

Chaos

Εκτός από το εσωτερικό, το νέο teaser μας δίνει μια ματιά στο αιχμηρό ρύγχος του Chaos, το οποίο χαρακτηρίζεται από λεπτά φώτα LED που εκτείνονται πάνω στα φουσκωμένα φτερά, και ένα σύνθετο σπλίτερ που ενώνεται με τις εισαγωγές αέρα.

Σύμφωνα με το video, το πλάτος του υπεραυτοκινήτου είναι 2,08 m, το ύψος 1,04 m και το κέντρο βάρους του είναι το χαμηλότερο για αυτοκίνητο στον κόσμο. Στόχος είναι το βάρος του τελικού μοντέλου να κυμανθεί μεταξύ 1.000-1.150 kg χάρη στην εκτενέστατη χρήση carbon fiber, zylon fiber, μαγνησίου και άλλων πανάκριβων υλικών σε αμάξωμα, πλαίσιο, εσωτερικό και μηχανικά μέρη.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το Chaos και οι λοιποί «Δαβίδ» που υποσχέθηκαν supercar χιλιάδων ίππων!

Όπως γνωρίζαμε ήδη, το Chaos φορά έναν κινητήρα twin-turbo V10 4,0 λίτρων με αλουμινένιο μπλοκ και πολλά εξαρτήματα από τιτάνιο (βαλβίδες, εκκεντροφόροι, στρόφαλος και κυλινδροκεφαλές) ο οποίος θα είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις ισχύος - με 2.000 PS (κόφτης στις 11.000 rpm) και 3.000 PS (κόφτης στις 12.000 rpm). Η κίνηση θα μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων και κεντρικού διαφορικού Torsen.

Σύμφωνα με το νέο βίντεο, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε μόλις 1,8" ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνά το απίστευτο νούμερο των 500 km/h (!). Με αυτή την τελική, το Chaos βάζει στόχο το σημερινό ρεκόρ 490,48 km/h της Bugatti Chiron Super Sport 300+, αλλά και τους "μνηστήρες" Koenigsegg Jesko Absolut, Hennessey Venom F5 και SSC Tuatara. Επιπλέον, το Chaos χρειάζεται 2,6" για τα 100-200 km/h και 2,2" για τα 160-241 km/h.

Η επίσημη πρεμιέρα του Chaos είναι προγραμματισμένη για την Έκθεση Γενεύης του 2021.

[Πηγή: Spyros Panopoulos Automotive]