node/34466

Επίσημο: Νέο Koenigsegg Jesko

Το νέο megacar της σουηδικής εταιρείας που αντικαθιστά το Agera RS

Δεν σταματούν οι πρεμιέρες εντυπωσιακών υπεραυτοκινήτων στην Έκθεση Γενεύης, με την Koenigsegg να παρουσιάζει το ολοκαίνουριο Jesko, το μοντέλο που θα αντικαταστήσει το Agera RS. Το Jesko πήρε το όνομα του πατέρα του ιδρυτή της εταιρείας Christian von Koenigsegg και αποτελεί το νέο megacar της εταιρείας με προσανατολισμό πίστας.

Το υπεραυτοκίνητο με αναλογία κιλών ανά ίππο που θα ξεπερνά το απόλυτο 1:1, βασίζεται σε μια βελτιωμένη έκδοση του ανθρακονημάτινου monocoque σασί της Koenigsegg που προσφέρει καλύτερη ορατότητα αλλά και περισσότερο χώρο για τα πόδια και τα κεφάλια των επιβατών (+40 mm στο μήκος και +22 mm στο ύψος).

Jesko

Χάρη στον επιθετικό σχεδιασμό του αμαξώματος που ενσωματώνει την εξελιγμένη σχεδιαστική ταυτότητα της Koenigsegg και τα ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα (ενεργό εμπρός σπλίτερ και μια γιγαντιαία ενεργή πίσω αεροτομή), το Jesko παράγει 1.000 kg κάθετης δύναμης στα 275 km/h, μια τιμή που είναι αυξημένη κατά +30% σε σύγκριση με το Koenigsegg One:1. Όπως και σε όλα τα προγενέστερα μοντέλα της Koenigsegg, έτσι και στο Jesko, συναντάμε το παραδοσιακό wraparound παρμπρίζ, τις dihedral synchro-helix θύρες και την αφαιρούμενη ανθρακονημάτινη οροφή που μετατρέπει το μοντέλο σε roadster.

Επίσης, οι προαιρετικές ζάντες από ανθρακονήματα με διάμετρο 20" εμπρός και 21" πίσω φορούν τα νέα ελαστικά Pilot Sport Cup 2 R της Michelin.

Στην καρδιά του μοντέλου βρίσκεται ο ανασχεδιασμένος twin-turbo V8 κινητήρας 5,0 λίτρων που αποδίδει 1.280 PS με απλή βενζίνη και 1.600 PS με βιοκαύσιμο E85. Η μέγιστη ροπή φτάνει τα 152,9 kgm στις 5.100 rpm ενώ περισσότερα από 102 kgm είναι διαθέσιμα μεταξύ 2.700 - 6.170 rpm. Οι αναβαθμίσεις στον κινητήρα περιλαμβάνουν ένα νέο επίπεδο στροφαλοφόρο άξονα 180 μοιρών, νέα εισαγωγή και μεγαλύτερα turbo με πατενταρισμένο σύστημα παροχής αέρα που εξαλείφει το turbo-lag.

jesko

 

Την κίνηση μεταδίδει στους πίσω τροχούς το Light Speed Transmission (LST), το νέο επαναστατικό κιβώτιο πολύδισκου συμπλέκτη της Koenigsegg με 9 ταχύτητες, που επιτρέπει αστραπιαίες αλλαγές σε οποιαδήποτε σχέση. Μέσω των ειδικών paddles πίσω από το τιμόνι, ο οδηγός μπορεί με παρατεταμένο πάτημα να επιλέξει απευθείας τη βέλτιστη σχέση για μέγιστη επιτάχυνση. Επιπλέον, το κιβώτιο έχει συμπαγείς διαστάσεις και ζυγίζει μόλις 90kg, συμβάλλοντας στο χαμηλό βάρος του μοντέλου.

Η ανάρτηση με σχεδιασμό εμπνευσμένο από τη Formula 1 έχει ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Öhlins και επιπλέον ενεργά αμορτισέρ Triplex. Το Jesko εξοπλίζεται και με ενεργό σύστημα τετραδιεύθυνσης που ενισχύει το κράτημα και την ευελιξία του μοντέλου στρίβοντας τους πίσω τροχούς σε γωνία έως και τριών μοιρών προς κάθε κατεύθυνση.

 

jesko

Στο εσωτερικό το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας SmartCenter αποτελείται από μια οθόνη 9" και ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων 5" ενσωματωμένο στο τιμόνι, το οποίο έχει και δύο οθόνες αφής για εύκολη πρόσβαση από τον οδηγό.

Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει θύρες USB, ασύρματη φόρτιση, Bluetooth, αυτόματο κλιματισμό, επενδύσεις από δέρμα ή alcantara, κάμερα 360 μοιρών και αισθητήρες για το παρκάρισμα, ηλεκτρικούς καθρέπτες, καθίσματα και παράθυρα, ρυθμιζόμενα πεντάλ και τιμόνι, αλλά και αυτόματο σύστημα Autoskin για το άνοιγμα και το κλείσιμο των θυρών και του καπό.

Η Koenigsegg δεν έκανε γνωστή την τιμή του νέου της μοντέλου ούτε ανακοίνωσε κάτι για την διαθεσιμότητα, πέραν του ότι η παραγωγή του θα είναι περιορισμένη σε 125 μονάδες.

node/39868

Μποτιλιάρισμα από 12 Koenisgegg αξίας €30 εκατομμυρίων [video]

Έχετε ξαναδεί ποτέ τόσα πολλά Koenigsegg παρκαρισμένα στην άκρη του δρόμου;

Τρίτη, 08 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Μποτιλιάρισμα από 12 Koenisgegg αξίας €30 εκατομμυρίων [video]

Η σουηδική Koenigsegg είναι μια εταιρεία που παράγει εξωτικά υπεραυτοκίνητα σε ιδιαίτερα περιορισμένους αριθμούς, οπότε η θέαση ενός και μόνο μοντέλου της είναι κάτι ιδιαίτερα σπάνιο - πόσο μάλλον μιας ολόκληρης "αγέλης" από αυτά!

Αναφερόμαστε σε ένα βίντεο που δημοσίευσε στο Instagram ο χρήστης dax.photography και απεικονίζει όχι ένα αλλά 12 Koenisgegg το ένα πίσω από το άλλο! Ανάμεσα στα υπεραυτοκίνητα τα οποία είναι παρκαρισμένα με ανοιχτές τις πόρτες τύπου dihedral synchro-helix, βρίσκουμε τα Reggera, Agera RS, One:1, CCXR και CCX. Το συνολικό κόστος των 12 μοντέλων της Koenigsegg που βρέθηκαν στο σημείο μάλλον ξεπερνά τα €30 εκατομμύρια ευρώ!

 

Ακόμη πιο εντυπωσιακό είναι πως πίσω από την ντουζίνα των Koenisgegg βλέπουμε να ακολουθούν και άλλα υπεραυτοκίνητα όπως McLaren Senna, Lamborghini Aventador SVJ, Pagani Huayra Roadster, Ferrari F12 tdf, Bugatti Veyron, Mercedes-AMG SLS και μια Rolls-Royce Phantom Drophead Coupe.

Για την ιστορία, η εντυπσωσιακή συνάντηση ιδιοκτητών Koenigsegg - και όχι μόνο - έλαβε χώρα στο Oberalbpass, Andermatt στην Ελβετία.

[Πηγή: dax.photography και esser_automotive μέσω The Drive]

node/39768

Τέσσερις δίμετροι μέσα σε ένα Koenigsegg Gemera [video]

O Christian von Koenigsegg περνάει από την θεωρία στην πράξη και μας παρουσιάζει την ευρυχωρία και την πρακτικότητα του νέου Mega-GT Gemera.

Τρίτη, 25 Αυγούστου 2020 | Παναγιώτης Πανάγος Επικοινωνία

Τέσσερις δίμετροι μέσα σε ένα Koenigsegg Gemera [video]

Το Koenigsegg Gemera “παρουσιάστηκε” στην Έκθεση της Γενεύης και είναι το πρώτο 4θέσιο μοντέλο της σουηδικής φίρμας. Σύμφωνα μάλιστα με τον ιδρυτή και CEO της εταιρίας, είναι και το πρώτο Mega-GT στον κόσμο.

Το υβριδικό Gemera χρησιμοποιεί έναν 2λιτρο 3κύλινδρο twin-turbo κινητήρα τεχνολογίας Freevalve (ηλεκτρονικά ελεγχόμενες βαλβίδες) απόδοσης 600 ίππων και μαζί με το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης η συνδυαστική ισχύς ξεπερνά τους 1.700 ίππους. Οι επιδόσεις που ανακοινώνει το εργοστάσιο για το τετρακίνητο Gemera κάνουν λόγο για 0-100 km/h σε λιγότερο από 2”, 0-200 km/h σε λιγότερο από 5” και τελική ταχύτητα 400 km/h.

Gemera Interior

Πέρα όμως από τις επιδόσεις που συμβαδίζουν με το DNA της Koenigsegg, το νέο Gemera προσφέρει χώρους για τέσσερις ψηλούς επιβάτες και τέσσερις βαλίτσες. Στο 10λεπτο walk-through video ο Christian von Koenigsegg μας παρουσιάζει την ευρυχωρία του νέου Mega-GT και αρκετές λεπτομέρειες που βοήθησαν στην υλοποίηση του συγκεκριμένου project.

[Πηγή: Koenigsegg]