Koenigsegg: Το Jesko μπορεί να ξεπεράσει τα 482,8 km/h

Koenigsegg: Το Jesko μπορεί να ξεπεράσει τα 482,8 km/h

Εκπρόσωπος της Koenigsegg έδωσε συγχαρητήρια στην Bugatti για το ρεκόρ της.

Μετά από το ρεκόρ των 490,484 km/h (304 mph) της Bugatti, η Koenigsegg θέλησε να συγχαρεί το μεγάλο της αντίπαλο, εκφράζοντας παράλληλα την εκτίμηση πως μια ειδική έκδοση του Koenigsegg Jesko θα μπορούσε να ξεπεράσει τα 482,8 km/h (300 mph).

Jesko

Εκπρόσωπος της σουηδικής εταιρείας δήλωσε στο Topgear: «Θα θέλαμε να τους συγχαρούμε. Είναι ένα μεγάλο επίτευγμα. Αν η έκδοση παραγωγής του ίδιου αυτοκινήτου (Bugatti) καταφέρει να ξεπεράσει τα 457,9 km/h - ή τα 447,2 km/h ως μέσο όρο σε δύο κατευθύνσεις - τότε θα πάρει το στέμμα από το Agera RS για το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής μέχρι σήμερα.»

«Το έχουμε πει και παλαιότερα και το ξαναλέμε, μια έκδοση υψηλής ταχύτητας του Jesko θα μπορούσε να ξεπεράσει τα 482,8 km/h (300 mph). Χρησιμοποιήσαμε τα ίδια εργαλεία και μεθόδους για να υπολογίσουμε την τελική ταχύτητα του Agera RS και η αλήθεια είναι πως εκεί υποεκτιμήσαμε την ταχύτητα λιγάκι.»

Το Koenigsegg Jesko που έκανε πρεμιέρα στην Έκθεση Γενεύης, χρησιμοποιεί ένα twin-turbo V8 κινητήρα 5,0 λίτρων με απόδοση που φτάνει τους 1.600 PS όταν χρησιμοποιεί βιοκαύσιμο E85. Με τον όρο "έκδοση υψηλής ταχύτητας", ο εκπρόσωπος της εταιρείας προφανώς μιλάει για ένα διαφορετικό αεροδυναμικό πακέτο καθώς στη σημερινή μορφή του, το Jesko παράγει 1.000 kg κάθετης δύναμης στα 275 km/h - κάτι που συμβάλει στην πρόσφυση και το κράτημα του αυτοκινήτου αλλά δημιουργεί επιπλέον αντίσταση στον αέρα με αρνητικές επιπτώσεις στην τελική ταχύτητα.

Jesko

Να θυμίσουμε πως το ρεκόρ του Koenigsegg Agera RS έγινε το 2017 στην ευθεία της Νεβάδα και έκτοτε παραμένει αξεπέραστο από οποιοδήποτε μοντέλο παραγωγής, καθώς το νέο ρεκόρ της Bugatti έγινε από ειδικά διαμορφωμένο πρωτότυπο της Chiron που δεν έχει κυκλοφορήσει στην αγορά σε αυτή τη μορφή - τουλάχιστον μέχρι στιγμής.

Λάδι στη φωτιά έριξαν και η πρόσφατη ανακοίνωση της Bugatti πως αν η απόπειρα ρεκόρ γινόταν στη Νεβάδα αντί για την πίστα  Ehra-Lessien, η τελική ταχύτητα του μοντέλου θα έφτανε τα 515 km/h λόγω χαμηλότερης αντίστασης στον αέρα. Από την άλλη μεριά, η εταιρεία έχει δηλώσει πως αποσύρεται από το κυνήγι νέων ρεκόρ ταχύτητας, οπότε δε γνωρίζουμε αν θα προβεί σε κάποια ενέργεια αμφισβήτησης του ρεκόρ της Koenigsegg εφόσον βγει στην παραγωγή η φημολογούμενη Chiron SuperSport.

Koenigsegg

Η αντιπαλότητα μεταξύ Koenigsegg και Bugatti επιβεβαιώθηκε ξανά πέρυσι, όταν το Koenigsegg Agera RS έσπασε το ρεκόρ της Bugatti Chiron για το 0-400-0! 

Πάντως ο αγώνας για το ταχύτερο μοντέλο παραγωγής έχει ανάψει για τα καλά, καθώς εκτός από τις Bugatti και Koenigsegg, το στέμμα διεκδικούν η Hennessey με το Venom F5 και η SSC με το Tuatara. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε πως κοινός στόχος όλων των κατασκευαστών ήταν να ξεπεράσουν πρώτοι το φράγμα των 482,8 km/h (300 mph), κάτι που μέχρι στιγμής έχει πετύχει μόνο η Bugatti.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube