node/30049

Hennessey Venom F5: 4 τουρμπίνες για… 500 km/h τελική

Το φράγμα των 300 μιλίων ή 482 km ανά ώρα θέλει να σπάσει ο Hennessey. Και ετοιμάζει ένα νέο μοτέρ με 4 τούρμπο.

Το Hennessey Venom F5 είναι ένα ακραίο hypercar το οποίο θα κατασκευαστεί σε μόλις 24 κομμάτια. H Hennessey φιλοδοξεί για το F5, που πήρε το όνομά του από την πιο ισχυρή καταιγίδα στην κλίμακα Fujita, να είναι το ταχύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο σε τελική ταχύτητα και να σπάσει το ρεκόρ των 300 μιλίων ή 482 km ανά ώρα, νούμερο που η Koenigsegg ισχυρίζεται ότι μπορεί να πετύχει το Agera RS.

Αρχικά οι πληροφορίες έκαναν λόγο για μία αναβαθμισμένη έκδοση του 7λιτρου διτούρμπινου V8 που η εταιρεία χρησιμοποιούσε στο Venom GT. Σύμφωνα με παλαιότερο ρεπορτάζ, θα έφτανε στα 7,4 λίτρα. Όμως, αντί να εξελίξει τον παλαιότερο 7λιτρο, ο John Hennessey δήλωσε στο TopGear.com ότι η εταιρεία του εργάζεται σε ένα εντελώς νέο 8λιτρο πλέον μοτέρ. Το οποίο θα μπορούσε να έχει 4 τούρμπο ώστε να φτάσει στα +1.600 PS. Νούμερο που επιτρέψει στο αυτοκίνητο και στην εταιρεία να πετύχει τον στόχο της. Την απόφαση για τον ακριβή αριθμό των τούρμπο (λες και μιλάμε για χάντρες σε κομπολόι) η εταιρεία θα πρέπει να την έχει πάρει πριν το φετινο Concours d’Elegance του Pebble Beach.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Bugatti Chiron γράφει 0-400-0 km/h σε 42” [video]

To μοτέρ θα συνδυάζεται με ένα 7άρι αυτόματο σασμάν μονού συμπλέκτη με paddle shifters, αλλά προαιρετικά μπορεί να συνδυαστεί και με χειροκίνητο. Για το οποίο η Hennessey λέει ότι είναι δύσκολη περίπτωση, καθώς χρειάζεται να παλεύεις με το traction control μέχρι τα 225 km/h. Σε κάθε περίπτωση, όλη η ισχύς περνά στους πίσω τροχούς που είναι ντυμένοι με λάστιχα Michelin Pilot Sport Cup 2s, τα οποία, όπως λέει ο John Hennessey, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, δεν αντιμετωπίζουν πρόβλημα ταχύτητα όπως αυτά της Bugatti Chiron. H εξήγηση που έδωσε είναι ότι το μικρότερο βάρος του Venom F5 περιορίζει τα φορτία στα λάστιχα σε σχέση με τη Chiron.

Με βάρος 1.338 kg, όσο ζυγίζει ένα πληθωρικά εξοπλισμένο σουπερμίνι, το Hennessey χρησιμοποιεί αποκλειστικά ανθρακονήματα για το αμάξωμά του, του οποίου ο συντελεστής οπισθέλκουσας είναι 0,33. Εντυπωσιακή αεροδυναμική απόδοση για hypercar, αν αναλογιστούμε ότι το απερχόμενο Venom  GT έχει 0,44 και η Bugatti Chiron αντίστοιχα 0,38. Αντίθετα με τα προηγούμενα μοντέλα της εταιρείας που βασίζονταν στο σασί της Lotus Exige, η Hennessey εξέλιξε για το Venom F5 ένα νέο πλαίσιο, όπως εξάλλου in-house εξελίχτηκαν το μοτέρ και το αμάξωμα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Koenigsegg Agera διαλύει το ρεκόρ της Bugatti Chiron στο 0-400-0! [video]

Στη περίπτωση που είναι εξοπλισμένο με την ειδική ρύθμιση «Vmax», το F5 χαμηλώνει την πίσω πτέρυγα και κλείνει τις αεροεισαγωγές  στο σπόιλερ, προκειμένου να βελτιώσει την αεροδυναμική απόδοσή του. Το set-up αυτό θα δίνει τη δυνατότητα, σύμφωνα πάντα με τη Hennessey, να πιάσει από στάση τα 300 km/h σε 10” και τα 400 km/h σε κάτω από 20”, τερματίζοντας της επιτάχυνσή του στα 484 km/h. Οπότε με τέτοια νούμερα, η εταιρεία σχεδιάζει να κατέβει κάτω από τα 30” στη διαδικασία 0-400-0 km/h, διαλύοντας τόσο το χρόνο της Bugatti Chiron στα 42” όσο και της Koenigsegg Agera RS στα 36” 44.

Το κάπως αστείο είναι ότι ο John Hennessey θέλει το αυτοκίνητο να μην είναι πύραυλος για την ευθεία, μόνο. Αλλά να έχει καλή συνολική απόδοση και να γράφει χρόνους και με στριμμένους τροχούς. Για το λόγο αυτό μια έκδοση με διαφορετικό αεροδυναμικό κοστούμι παραγωγής υψηλής κάθετης δύναμης ετοιμάζεται παράλληλα και θα παρουσιαστεί στην πορεία της εμορικής σταδιοδρομίας του μοντέλου. Η οποία είναι λαμπρή, αν υπολογίσει κανείς ότι κοστίζει 1,6 εκατομμύρια δολάρια χωρίς φόρους, στη βασική έκδοση. Και με τα έξτρα που προσφέρει η Hennessey μπορεί να ξεπεράσει τα δύο εκατομμύρια. Κι όμως, 12 αυτοκίνητα από τα 24 της προγραμματισμένης παραγωγής έχουν ήδη προπωληθεί.

Πηγή Carscoops

TAGS
node/39977

Το Tesla Model S Plaid με τους 1.100 ίππους θα είναι διαθέσιμο στο τέλος του 2021 [video]

Το ανακοίνωσε επισήμως ο Elon Musk με την τιμή του να καθορίζεται στα $135.000.

Τετάρτη, 23 Σεπτεμβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Το Tesla Model S Plaid με τους 1.100 ίππους θα είναι διαθέσιμο στο τέλος του 2021 [video]

Το είχαμε δει για πρώτη φορά το 2019 να κάνει δοκιμές στο Ring με τη μορφή πρωτοτύπου
Τότε η Tesla είχε πει ότι ετοιμάζει το πιο δυνατό ηλεκτρικό αυτοκίνητο που κατασκυεάστηκε ποτέ με στόχο να καταλάβει την κορυφή της κατηγορίας. 
Τώρα, ο Elon Musk ανακοίνωσε πως το Model S Plaid θα είναι έτοιμο στα τέλη του 2021 για να παραδωθεί στους πρώτους τυχερούς πελάτες που θα είναι έτοιμοι να εκταμιεύσουν περίπου $135.000 για να μπορούν να υπερηφανεύονται ότι οδηγούν κάτι πολύ πιο γρήγορο από την Porsche Taycan. Οι παραγγελίες μάλιστα - σύμφωνα με την ανακοίνωση του Musk - έχουν ήδη ανοίξει και μπορεί κάποιος να το «κλείσει» με μια προκαταβαολή $1.000 όπως αναφέρεται στον ιστότοπο της Tesla. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: H Tesla μάλλον διέλυσε το ρεκόρ της Porsche Taycan στο Nürburgring

H εταιρεία περά από την ισχύ των 1.100 ίππων ανακοινώνει επιτάχυνση της τάξης των 2'' για το 0-96 km/h και τελική ταχύτητα 322 km/h. 
Το αυτοκίνητο θα έχει τρεις ηλεκτροκινητήρες και σαφώς πιοεπιθετικό σχεδιασμό αλλά και στήσιμο, με την αυτονομία του να φτάνει τα 835 km με μια πλήρη φόρτιση. 

Πέρυσι, ο Musk είχε δηλώσει ότι ο κινητήρας Plaid θα ήταν επίσης διαθέσιμος στο Model X αλλά και στο επερχόμενο Roadster. Τώρα όμως ο Musk δεν έκανε καμία αναφορά για το αν αυτά τα μοντέλα θα φορέσουν το πιο ισχυρό αυτό σύστημα, και αρκε΄στηκε να πει πως το Model S Plaid στην πίστα Laguna Sega, έγραψε χρόνο 1:30.3, χρόνος που είναι κατά 6'' μικρότερος από αυτόν που είχε κάνει πέρυσι, στις αρχικές δοκιμές του μοντέλου. 

node/39969

VW: Δωρεάν φόρτιση για τρία χρόνια στις ΗΠΑ σε όσους αγοράσουν το ID.4

Αύριο η επίσημη αποκάλυψη του πρώτου ηλεκτρικού SUV της VW. 

Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

VW: Δωρεάν φόρτιση για τρία χρόνια στις ΗΠΑ σε όσους αγοράσουν το ID.4

Με την επίσημη αποκάλυψη του ηλεκτρικού SUV της VW, του ID.4 να είναι προγραμματισμένη για αύριο, η VW στις ΗΠΑ ξεκίνησε ήδη τις προωθητικές ενέργειες για να μεπι όσο πιο δυναμικά γίνεται στην αγορά. 
Έτσι ανακοίνωσε ότι όσοι αγοράσουν το ID.4 θα μπορούν να έχουν για τρία χρόνια δωρεάν φόρτιση στο δίκτυο ταχυφορτιστών της Electrify America.

Η ιδέα δεν γεννήθηκε από «λευκό χαρτί», καθώς κάτι αντίστοιχο είχε κάνει πριν από χρόνια και η Tesla. 
Το δίκτυο της Electrify America μετρά περίπου 2.000 ταχυφορτιστές, εγκατεστημένους σε 470 επιλεγμένα σημεία ανά τη χώρα, έτσι ώστε να καλύπτουν τις ανάγκες των κατόχων ηλεκτρικών αυτοκινήτων. 
Στο πλαίσιο μάλιστα της επέκτασης του δικτύου, υπολογίζεται πως ως τον Δεκέμβριο του 2021 ο αριθμός των ταχυφορτιστών παρέχουν τη δυνατότητα φόρτισης έως και 350 kW), θα έχει ανέβει στους 3.000 και πλέον θα καλύπτονται 800 διαφορετικά σημεία.

Η ενέργεια αυτή της VW έρχεται και ως μέρος μιας συμφωνίας της εταιρείας με τις ΗΠΑ για να αντισταθμιστούν οι συνέπειες του dieselgate στην αμερικανική αγορά. Η  Electrify America έχει κάνει συμφωνίες και με άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων για να φορτίζουν τα ηελκτρικά τους μοντέλα.