node/30049

Hennessey Venom F5: 4 τουρμπίνες για… 500 km/h τελική

Το φράγμα των 300 μιλίων ή 482 km ανά ώρα θέλει να σπάσει ο Hennessey. Και ετοιμάζει ένα νέο μοτέρ με 4 τούρμπο.

Το Hennessey Venom F5 είναι ένα ακραίο hypercar το οποίο θα κατασκευαστεί σε μόλις 24 κομμάτια. H Hennessey φιλοδοξεί για το F5, που πήρε το όνομά του από την πιο ισχυρή καταιγίδα στην κλίμακα Fujita, να είναι το ταχύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο σε τελική ταχύτητα και να σπάσει το ρεκόρ των 300 μιλίων ή 482 km ανά ώρα, νούμερο που η Koenigsegg ισχυρίζεται ότι μπορεί να πετύχει το Agera RS.

Αρχικά οι πληροφορίες έκαναν λόγο για μία αναβαθμισμένη έκδοση του 7λιτρου διτούρμπινου V8 που η εταιρεία χρησιμοποιούσε στο Venom GT. Σύμφωνα με παλαιότερο ρεπορτάζ, θα έφτανε στα 7,4 λίτρα. Όμως, αντί να εξελίξει τον παλαιότερο 7λιτρο, ο John Hennessey δήλωσε στο TopGear.com ότι η εταιρεία του εργάζεται σε ένα εντελώς νέο 8λιτρο πλέον μοτέρ. Το οποίο θα μπορούσε να έχει 4 τούρμπο ώστε να φτάσει στα +1.600 PS. Νούμερο που επιτρέψει στο αυτοκίνητο και στην εταιρεία να πετύχει τον στόχο της. Την απόφαση για τον ακριβή αριθμό των τούρμπο (λες και μιλάμε για χάντρες σε κομπολόι) η εταιρεία θα πρέπει να την έχει πάρει πριν το φετινο Concours d’Elegance του Pebble Beach.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Bugatti Chiron γράφει 0-400-0 km/h σε 42” [video]

To μοτέρ θα συνδυάζεται με ένα 7άρι αυτόματο σασμάν μονού συμπλέκτη με paddle shifters, αλλά προαιρετικά μπορεί να συνδυαστεί και με χειροκίνητο. Για το οποίο η Hennessey λέει ότι είναι δύσκολη περίπτωση, καθώς χρειάζεται να παλεύεις με το traction control μέχρι τα 225 km/h. Σε κάθε περίπτωση, όλη η ισχύς περνά στους πίσω τροχούς που είναι ντυμένοι με λάστιχα Michelin Pilot Sport Cup 2s, τα οποία, όπως λέει ο John Hennessey, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, δεν αντιμετωπίζουν πρόβλημα ταχύτητα όπως αυτά της Bugatti Chiron. H εξήγηση που έδωσε είναι ότι το μικρότερο βάρος του Venom F5 περιορίζει τα φορτία στα λάστιχα σε σχέση με τη Chiron.

Με βάρος 1.338 kg, όσο ζυγίζει ένα πληθωρικά εξοπλισμένο σουπερμίνι, το Hennessey χρησιμοποιεί αποκλειστικά ανθρακονήματα για το αμάξωμά του, του οποίου ο συντελεστής οπισθέλκουσας είναι 0,33. Εντυπωσιακή αεροδυναμική απόδοση για hypercar, αν αναλογιστούμε ότι το απερχόμενο Venom  GT έχει 0,44 και η Bugatti Chiron αντίστοιχα 0,38. Αντίθετα με τα προηγούμενα μοντέλα της εταιρείας που βασίζονταν στο σασί της Lotus Exige, η Hennessey εξέλιξε για το Venom F5 ένα νέο πλαίσιο, όπως εξάλλου in-house εξελίχτηκαν το μοτέρ και το αμάξωμα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Koenigsegg Agera διαλύει το ρεκόρ της Bugatti Chiron στο 0-400-0! [video]

Στη περίπτωση που είναι εξοπλισμένο με την ειδική ρύθμιση «Vmax», το F5 χαμηλώνει την πίσω πτέρυγα και κλείνει τις αεροεισαγωγές  στο σπόιλερ, προκειμένου να βελτιώσει την αεροδυναμική απόδοσή του. Το set-up αυτό θα δίνει τη δυνατότητα, σύμφωνα πάντα με τη Hennessey, να πιάσει από στάση τα 300 km/h σε 10” και τα 400 km/h σε κάτω από 20”, τερματίζοντας της επιτάχυνσή του στα 484 km/h. Οπότε με τέτοια νούμερα, η εταιρεία σχεδιάζει να κατέβει κάτω από τα 30” στη διαδικασία 0-400-0 km/h, διαλύοντας τόσο το χρόνο της Bugatti Chiron στα 42” όσο και της Koenigsegg Agera RS στα 36” 44.

Το κάπως αστείο είναι ότι ο John Hennessey θέλει το αυτοκίνητο να μην είναι πύραυλος για την ευθεία, μόνο. Αλλά να έχει καλή συνολική απόδοση και να γράφει χρόνους και με στριμμένους τροχούς. Για το λόγο αυτό μια έκδοση με διαφορετικό αεροδυναμικό κοστούμι παραγωγής υψηλής κάθετης δύναμης ετοιμάζεται παράλληλα και θα παρουσιαστεί στην πορεία της εμορικής σταδιοδρομίας του μοντέλου. Η οποία είναι λαμπρή, αν υπολογίσει κανείς ότι κοστίζει 1,6 εκατομμύρια δολάρια χωρίς φόρους, στη βασική έκδοση. Και με τα έξτρα που προσφέρει η Hennessey μπορεί να ξεπεράσει τα δύο εκατομμύρια. Κι όμως, 12 αυτοκίνητα από τα 24 της προγραμματισμένης παραγωγής έχουν ήδη προπωληθεί.

Πηγή Carscoops

TAGS