node/36850

Volkswagen: Έτσι θα είναι το νέο Golf VIII

Η επίσημη πρεμιέρα θα πραγματοποιηθεί στις 24 Οκτωβρίου στο Wolfsburg.

Δύο εβδομάδες πριν από την πρεμιέρα της πολυαναμενόμενης όγδοης γενιάς του Golf, η Volkswagen δημοσίευσε επίσημα σκίτσα του μοντέλου που μας παρουσιάζουν το σχεδιασμό του αμαξώματος αλλά και τον εσωτερικό διάκοσμο.

Μετά από αρκετές φωτογραφίες του Golf με καμουφλάζ αλλά και χωρίς, έχουμε αρχίσει να εξοικειωνόμαστε με την εικόνα του μικρομεσαίου. Όπως μας έχει συνηθίσει και στο παρελθόν,η Volkswagen ακολουθεί μια εξελικτική λογική όσον αφορά την εμφάνιση του μοντέλου της που διατηρεί μια γνώριμη σιλουέτα με σύγχρονες σχεδιαστικές λεπτομέρειες.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Νέο Volkswagen Golf VIII: Πρώτες φωτογραφίες χωρίς καμουφλάζ

VW Golf VIII

Τα σκίτσα μας δίνουν μια καλύτερη εικόνα για το εμπρός μέρος. Τα σημαντικά λεπτότερα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED που ενώνονται με τη λεπτή γρίλια και το νέο έμβλημα της Volkswagen, αλλά και τα ενιαία γραφικά στον προφυλακτήρα με λεπτομέρειες από χρώμιο και τονισμένες εισαγωγές αέρα στα άκρα, ενισχύουν οπτικά την αίσθηση του πλάτους βελτιώνοντας τις αναλογίες.

Στο προφίλ, το νέο Golf είναι πιο μυώδες και δυναμικό, όμως παραμένει λιτό και διατηρεί τη χαρακτηριστική γραμμή παραθύρων και το C-Pillar που είναι σήμα κατατεθέν του μοντέλου. Εδώ πρέπει να σημειώσουμε πως στα σκίτσα όλα δείχνουν πιο όμορφα από ότι στην πραγματικότητα, αφού τα οχήματα παρουσιάζονται σε ιδανικές γωνίες με μεγαλύτερους τροχούς, έντονο φωτισμό και τραβηγμένες αναλογίες - παρόλα αυτά μας δίνουν μια καλή εικόνα για τη γενικότερη αίσθηση που θα αφήνει το αυτοκίνητο όταν το δούμε στον πραγματικό κόσμο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Νέο Volkswagen Golf: Αποκαλύπτεται σε «μέταλλο», μέσα έξω

VW Golf VIII

Ανάμεσα στα σημαντικότερα χαρακτηριστικά που θα εισάγει η νέα γενιά Golf στην κατηγορία των μικρομεσαίων θα είναι η προηγμένη τεχνολογία, η συνδεσιμότητα και οι ψηφιακές υπηρεσίες.

Σε αυτή τη λογική, στο ταμπλό κυριαρχούν οι δύο οθόνες - μία στον πίνακα οργάνων και μία στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας - οι οποίες ενώνονται με μια καμπύλη επιφάνεια. Ο σχεδιασμός είναι λιτός με απουσία φυσικών πλήκτρων, έμφαση σε οριζόντια στοιχεία που τονίζουν το πλάτος της καμπίνας και στενόμακρους αεραγωγούς για τον κλιματισμό. Επιπλέον, επενδύσεις με νέους χρωματικούς συνδυασμούς και νέα υφάσματα θα χαρίζουν μια φρέσκια εικόνα.

VW Golf

 

Στο δελτίο τύπου η εταιρεία κάνει λόγο για μια νέα γκάμα αποδοτικών κινητήρων και βελτιωμένη ανάρτηση χωρίς να μπαίνει σε λεπτομέρειες. Μέχρι στιγμής γνωρίζουμε πως το Golf θα διατεθεί σε δύο επαναφορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις, μία εκ των οποίων θα είναι η GTE με συνδυαστική απόδοση κοντά στους 240 PS. Επιπλέον είναι σίγουρο πως η νέα γενιά θα αποκτήσει εκδόσεις επιδόσεων GTI και R, ενώ θα είναι διαθέσιμη και με αμάξωμα τύπου Variant.

Περισσότερες πληροφορίες θα έχουμε στην επίσημη πρεμιέρα του μοντέλου στις 24 Οκτωβρίου. Σύμφωνα με την Volkswagen, εμπορική πορεία της όγδοης γενιάς Golf θα ξεκινήσει τον Δεκέμβριο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Volkswagen: Το Golf VIII σχεδόν έτοιμο

node/39418

Mercedes-Benz: Αυτή είναι η οθόνη αφής της νέας S-Class

Η νέα γενιά Mercedes-Benz S-Class θα εισάγει τη νέα γενιά του συστήματος MBUX.

Δευτέρα, 06 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Mercedes-Benz: Αυτή είναι η οθόνη αφής της νέας S-Class

Εικόνες από το εξωτερικό αλλά και από την καμπίνα της πολυαναμενόμενης νέας γενιάς S-Class (W223) έχουν διαρρεύσει αποκαλύπτοντας το μεγαλύτερο μέρος του σχεδιασμού της, όμως η Mercedes-Benz συνεχίζει την εκστρατεία teaser για τη ναυαρχίδα της με μια νέα εικόνα που αποκαλύπτει τη νέα οθόνη του συστήματος MBUX μαζί με τη μάσκα που είχαμε δει σε παλαιότερο teaser.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Διαρροή: Νέα Mercedes-Benz S-Class

H πλήρης παρουσίαση της νέας γενιάς του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MBUX είναι προγραμματισμένη για μεθαύριο, 8 Ιουλίου,  στις 12.30 το μεσημέρι. Όπως ήταν αναμενόμενο, το αναβαθμισμένο MBUX θα κάνει πρεμιέρα στη νέα S-Class (W223), η οποία όπως δήλωσε ο πρόεδρος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, θα είναι μια "βιτρίνα τεχνολογίας".

Όπως έχουμε δει από φωτογραφίες, το εσωτερικό της λιμουζίνας θα έχει εντελώς διαφορετική διάταξη, εγκαταλείποντας το ενιαίο πάνελ με τις δύο οθόνες που εισήγαγε η προηγούμενη S-Class και έκτοτε έχει υιοθετηθεί από όλα τα μοντέλα της γκάμας της Mercedes-Benz. Αντίθετα, η νέα S-Class θα έχει ένα μεγάλης διαμέτρου ψηφιακό πίνακα οργάνων με εξελιγμένο heads-up display επαυξημένης πραγματικότητας, και μια έντονα κεκλιμένη κονσόλα με οθόνη αφής σε οριζόντια διάταξη. Από το teaser μπορούμε να διακρίνουμε τα ανασχεδιασμένα γραφικά που διατηρούν το χαρακτηριστικό μπλε φόντο, navigation, χειριστήρια αφής για τον κλιματισμό, καθώς και εικονίδια μενού για το τηλέφωνο και το ραδιόφωνο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Mercedes-Benz: Προσβλέπει σε μεγάλα κέρδη από το MBUX

Περισσότερα για την S-Class και τις τεχνολογίες της θα γνωρίζουμε μέσα στο επόμενο διάστημα καθώς αναμένεται να παρουσιαστεί πλήρως μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2020.

node/39414

Έρχεται το ηλεκτρικό Audi A9 e-tron

Η νέα ναυαρχίδα της Audi με το όνομα A9 θα ανταγωνιστεί τις ηλεκτρικές Mercedes-Benz EQS και Jaguar XJ.

Δευτέρα, 06 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Έρχεται το ηλεκτρικό Audi A9 e-tron

Σύμφωνα με το Autocar, η Audi ετοιμάζει μια ηλεκτρική ναυαρχίδα με το όνομα A9 e-tron, η οποία εξελίσσεται ως μέρος του project Artemis με στόχο να βγει στην παραγωγή το 2024.

Το πολυτελές μοντέλο που θα έχει παρόμοιες εξωτερικές διαστάσεις με το σημερινό A7 αλλά χώρους μεγαλύτερους από το A8, αναμένεται να αποτελεί εξέλιξη του Audi Aicon Concept (2017). Το project έχει την κωδική ονομασία E6 και θα εξοπλίζεται με προηγμένα συστήματα αυτόνομης οδήγησης και συνδεσιμότητα 5G συμπεριλαμβανομένων των τεχνολογιών Car-to-X και εικονικής πραγματικότητας.

Όταν βγει στην αγορά, το Audi A9 e-tron θα κληθεί να αντιμετωπίσει τις επίσης ηλεκτρικές λιμουζίνες Mercedes-Benz EQS και Jaguar XJ που θα κυκλοφορήσουν μέσα στο επόμενο διάστημα.

Η νέα ναυαρχίδα της Audi θα είναι ένα από τα 75 ηλεκτρικά και 60 plug-in hybrid μοντέλα που θα παρουσιαστούν από τις μάρκες του VW Group (Audi, Bentley, Lamborghini, Porsche, SEAT, Skoda και Volkswagen) μέχρι το 2029, ως μέρος επένδυσης €60 δισεκατομμυρίων. Μόνο η Audi αναμένεται να παρουσιάσει 20 αμιγώς ηλεκτρικά και 10 plug-in hybrid μοντέλα μέχρι το 2024.

Το project Artemis με υπεύθυνο τον μηχανικό Alex Hitzinger, έχει επωμιστεί το βάρος της εξέλιξης νέων τεχνολογιών ηλεκτροκίνησης και αυτόνομης οδήγησης, και των εκδόσεων παραγωγής των πρωτοτύπων Al:ME (πιθανότατα αναβιώνοντας το όνομα A2), Al:Race και Al:Trail quattro.

*Η ψηφιακά επεξεργασμένη εικόνα είναι μια προσέγγιση του Autocar για το πώς θα μπορούσε να μοιάζει το επερχόμενο A9 e-tron.

[Πηγή: Autocar]