node/36197

Νέο Volkswagen Golf VIII: Πρώτες φωτογραφίες χωρίς καμουφλάζ

Η επόμενη γενιά του Golf, που θα αποκαλυφθεί επισήμως το φθινόπωρο, απαθανατίστηκε χωρίς παραπλανητικά στοιχεία να κρύβουν την ακριβή, πραγματική μορφή της. Και ανακαλύπτουμε ένα επίπεδο εξέλιξης σαφώς πιο ορατό αυτή τη φορά.

Προσοχή! Το ολοκαίνουργιο Golf έχει περάσει τρόπον τινά στο παρασκήνιο, καθώς στην ΙΑΑ 2019, στη Φρανκφούρτη στα μέσα Σεπτεμβρίου, η Volkswagen θα αποκαλύψει το ιδιαίτερα φιλόδοξό της κόμπακτ ηλεκτρικό χάτσμπακ, το ID.3, εγκαινιάζοντας τη νέα αμιγώς ηλεκτρική στρατηγική της. Μαζί του όμως στο σταντ της γερμανικής έκθεσης, το Wolfsburg θα παρουσιάζει το εξίσου σημαντικό κόμπακτ χάτσμπακ όγδοης γενιάς, το Golf VIII, όνομα που της παρέχει μισό εκατομμύριο πωλήσεις στην Ευρώπη και ένα σε παγκόσμιο επίπεδο.

Εδώ και αρκετούς μήνες, το νέο Golf φωτογραφίζεται με πολύ ελαφρύ καμουφλάζ, κρύβοντας στρατηγικά σημεία αισθητικού ενδιαφέροντος, αλλά αυτή τη φορά απαθανατίστηκε χωρίς μακιγιάζ. Και είχε καλό λόγο, καθώς η «κατασκοπεία» πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια φωτογραφικής και κινηματογραφικής παραγωγής στη Μαδρίτη για τη δημιουργία υλικού που θα χρησιμοποιηθεί στη διαφημιστική καμπάνια του. Οπότε γνωρίζουμε πλέον πώς θα είναι το Golf VIII. Βέβαια, πολλοί θα πουν «Α! Ένα Golf μία από τα ίδια!».

Προφανώς, η σιλουέτα του νέου 8αριού δεν φέρνει τα πάνω κάτω, παρόλα αυτά παρατηρούμε σημαντικές εξελίξεις. Στο εμπρός μέρος, η μάσκα είναι πιο εκλεπτυσμένη και τα φανάρια προεκτείνονται στα φτερά. Τα δύο σώματα είναι τώρα ευθυγραμμισμένα στο πάνω μέρος τους, γεγονός που ενισχύει την αίσθηση της κλίσης του καπό προς τα εμπρός. Ο προφυλακτήρας φαίνεται να αποτελεί επίσης αντικείμενο προσεκτικής δουλειάς.

 Volkswagen Golf VIII

Στο πίσω μέρος, τα φώτα σχηματίζουν τώρα ένα ξαπλωμένο «L», όπως στο Tiguan. Η νεύρωση που τα συνδέει περνά από το πάνω μέρος του σήματος. Η θέση για την πινακίδα παραμένει στον προφυλακτήρα, στην ίδια ευθυγράμμιση με τους ανακλαστήρες.

Η καμπίνα δεν αποτέλεσε αντικείμενο της κατασκοπείας, αλλά η Volkswagen είχε δώσει μια γεύση με ένα teaser πριν από λίγες εβδομάδες. Η εσωτερική παρουσίαση θα είναι αναθεωρημένη σε βάθος, με πιο οριζόντιο σχεδιασμό.

[Πηγή  InstagramWorldscoop]

node/39151

Επίσημο: Ανανεωμένο KIA Picanto [video]

To Picanto επιστρέφει με περισσότερη τεχνολογία και φρεσκαρισμένη εμφάνιση στις εκδόσεις GT-Line και X-Line.

Τετάρτη, 03 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Επίσημο: Ανανεωμένο KIA Picanto [video]

Λίγο μετά από την πρεμιέρα του ανανεωμένου Morning όπως ονομάζεται το Picanto στη Νότια Κορέα, η ΚΙΑ παρουσίασε και το ανανεωμένο μοντέλο ευρωπαϊκών προδιαγραφών μαζί με τις εκδόσεις X-Line και GT-Line.

Αισθητικά, στη βασική έκδοση του Picanto οι διαφορές περιορίζονται στο εσωτερικό των φωτιστικών σωμάτων με πιο σύγχρονα γραφικά. Αντίθετα, η σπορ έκδοση GT-Line και η περιπετειώδης X-Line ξεχωρίζουν περισσότερες από τους προκατόχους τους, χάρη στα νέα φώτα LED και τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω.

KIA Picanto GT Line

Το Picanto GT-Line ξεχωρίζει εμπρός από την λεπτότερη γρίλια "tiger nose", την πιο τετραγωνισμένη κεντρική εισαγωγή αέρα με ενσωματωμένους προβολείς ομίχλης και τις λεπτότερες πλευρικές εισαγωγές. Αντίστοιχες αλλαγές και πίσω με μικρότερες εσοχές, οριζόντιους ανακλαστήρες και νέο διαχύτη που φιλοξενεί δύο διακοσμητικές απολήξεις της εξάτμισης.

Το περιπετειώδες Picanto X-Line υιοθετεί ένα καθαρότερο look crossover χάρη στη νέα γρίλια, την ενιαία κεντρική εισαγωγή αέρα, τις ανασχεδιασμένες ποδιές εμπρός και πίσω με look αλουμινίου καθώς και το νέο πίσω προφυλακτήρα με πιο διακριτικούς ανακλαστήρες και διακοσμητικές απολήξεις.

Την εικόνα συμπληρώνουν η ανανεωμένη παλέτα 10 εξωτερικών αποχρώσεων και δύο νέα σχέδια τροχών 14" και 16" για όλες τις εκδόσεις του A-Segment μοντέλου της KIA.

KIA Picanto

Στο εσωτερικό βρίσκουμε νέα οθόνη 4,2" στον πίνακα οργάνων και μεγαλύτερη κεντρική οθόνη αφής 8" (αντί για 7") η οποία φιλοξενεί το αναβαθμισμένο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας ‘Phase II’ UVO Connect. Το τελευταίο υποστηρίζει Apple CarPlay και Android Auto, navigation, συνδεσιμότητα Bluetooth για έως και 2 συσκευές ταυτόχρονα, φωνητικές εντολές ενώ επιτρέπει απομακρυσμένο έλεγχο λειτουργιών μέσω smartphone (κλείδωμα, ξεκλείδωμα, ρύθμιση κλιματισμού, εκκίνηση του κινητήρα κτλ). Επιπλέον έχουμε και νέους συνδυασμούς αποχρώσεων και εσωτερικών επενδύσεων για περαιτέρω εξατομίκευση της καμπίνας.

Εμπλουτισμένο είναι και το πακέτο συστημάτων υποβοήθησης και ασφαλείας με την προσθήκη των εξελιγμένων Forward Collision-Avoidance Assist, Blind-Spot Collision-Avoidance Assist, Lane Keeping Assist, Rear Cross-Traffic Collision-Avoidance Assist, Lane Following Assist, Emergency Stop Signal και Driver Attention Warning.

Στην Ευρώπη, το μοντέλο διατίθεται με αναβαθμισμένους κινητήρες βενζίνης Smartstream με χαμηλότερες εκπομπές ρύπων και βελτιωμένη οικονομία καυσίμου.. Ο ατμοσφαιρικός τρικύλινδροος 1.0 MPi αποδίδει 67 PS και ο υπερτροφοδοτούμενος τρικύλινδρος 1.0 T-GDi αποδίδει 100 PS. Όσον αφορά τα κιβώτια ταχυτήτων, έχουμε ένα νέο ρομποτιζέ αυτόματο 5 σχέσεων, και το παραδοσιακό χειροκίνητο 5 σχέσεων.

Το φρεσκαρισμένο Picanto θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στην Ευρώπη μέσα στο τρίτο τρίμηνο του 2020.

[Πηγή: KIA]

node/39149

VW Group: Αλλαγές στην ηγεσία των VW, Porsche και Škoda

Ο Oliver Blume από την Porsche στο τιμόνι της VW. 

Τετάρτη, 03 Ιουνίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

VW Group: Αλλαγές στην ηγεσία των VW, Porsche και Škoda

To Group Volkswagen είναι έτοιμο να αλλάξει την ηγεσία σε κάποιες από τις μάρκες του και συγκεκριμένα στις Volkswagen, Porsche και Škoda,όπως αναφέρουν γερμανικά μέσα ενημέρωσης. 

Σύμφωνα με αυτά τα δημοσιεύματα, ο σημερινός Διευθύνων Σύμβουλος της Porsche, ο Oliver Blume (φωτό άρθρου) θα αναλάβει το τιμονι της Volkswagen, με το αφεντικό της Skoda, τον Bernhard Maier να παίρνει τη θέση του Blume στην Porsche.

Ο Herbert Diess θα διατηρήσει τον έλεγχο των συνολικών δραστηριοτήτων του Ομίλου Volkswagen, αλλά παραδίδει την καθημερινή διαχείριση της μάρκας Volkswagen στον Blume, ο οποίος καλείται να αντιμετωπίσει τα προβλήματα που άφησε η πανδημία στην πιο δημοφιλή μάρκα του group αλλά και κάποια άλλα, όπως αυτά που έχουν να κάνουν με το λογισμικό του Golf VIII και του ID. 3 και τα οποία είχαν αντίκτυπο στην παραγωγή τους. 

Οι αλλαγές έρχονται μετά από αυτήν της περασμένης εβδομάδας, κατά την οποία ο «επικεφαλής τεχνολογίας» της Volkswagen, ο Matthias Rabe, μετακόμισε στο Bentley, αντικαθιστώντας τον Werner Tietz, ο οποίος μετακόμισε στη SΕΑΤ για να ηγηθεί του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης.

Τέλος, ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο επικαφαλής μάρκετινγκ της VW, ο Jochen Sengpiehl, είναι έτοιμος να δει την πόρτα της εξόδου από την εταιρεία, καθώς σε αυτόν χρεώνεται η ρατσιστική διαφήμιση του Golf η οποία αποσύρθηκε (Δείτε ΕΔΩ το βίντεο), αφού προηγουμένως σήκωσε θύελλα ειδικά στα social media.