node/35311

Νέο Volkswagen Golf: Αποκαλύπτεται σε «μέταλλο», μέσα έξω

H ώρα του Volkswagen Golf VIII πλησιάζει γρήγορα και νέες κατασκοπευτικές φωτογραφίες μας δίνουν την άποψη ταμπλό και πληροφορίες για την καροσερί πριν από το ντεμπούτο του στην IAA, τον Σεπτέμβριο.

Λίγες ημέρες αφού η Volkswagen μας έδωσε μια σχεδιαστική πρόγευση του Golf VIII, μέσα έξω, τα τελευταία scoop αποκαλύπτουν πλήρως τη νέα «ψηφιακή» καμπίνα. Παράλληλα, στην Ετήσια Γενική Συνέλευση του ομίλου, επιβεβαιώθηκε ότι το αυτοκίνητο θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, τον Σεπτέμβριο.

Οι φωτογράφοι-κατάσκοποι απαθανάτισαν το αυτοκίνητο κατά τη διάρκεια δοκιμών εξέλιξής του στις ΗΠΑ, επιβεβαιώνοντας ότι όλα έχουν αλλάξει στην καμπίνα του Golf VIII. To γερμανικό κόμπακτ χάτσμπακ θα διαθέτει πολύ πιο προηγμένη τεχνολογική διάταξη σύμφωνα με αυτές τις εικόνες. Ο σχεδιασμός του ταμπλό, όπως έχουμε ήδη αναφέρει, αλλάζει εντελώς σε γεωμετρία. Έτσι δεν υπάρχει πια η κλασική κάθετη κεντρική κονσόλα, αντικαθιστάμενη από ένα νέο, λεπτό, οριζόντιο επίπεδο το οποίο ενσωματώνει και τους αεραγωγούς του συστήματος αερισμού/θέρμανσης/κλιματισμού. Στο κέντρο αυτού του «ντεκ» επικάθεται μια νέα οθόνη infotainment που είναι ελαφρά στραμμένη προς τον οδηγό.

VW Golf VIII

Η ίδια η οθόνη φαίνεται στο αριστερό της άκρο να καμπυλώνεται και να ενώνεται άψογα με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Κάτι που υποδηλώνει ότι η φιλοσοφία λειτουργίας του infotainment για το Golf VIII θα είναι παρόμοια με τη μεγάλη εγκατάσταση Innovision που χρησιμοποιείται στην τελευταία γενιά του Touareg. Ο επικεφαλής του VW Group, Herbert Diess, δήλωσε μάλιστα ότι το νέο Golf θα είναι «πλήρως συνδεδεμένο όλο το 24ωρο». Αφήνοντας έτσι να εννοηθεί ότι μια νέα σουίτα ψυχαγωγίας/πολυμέσων/συνδεσιμότητας θα κάνει το ντεμπούτο της στην καμπίνα του νέου Golf.

Τα κατασκοπικά ενσταντανέ που τραβήχτηκαν κατά τη διάρκεια των δοκιμών εξέλιξης του Golf στις ΗΠΑ, δείχνουν σημαντική αύξηση του μήκους του αυτοκινήτου, με μακρύτερη «μύτη» και μάσκα και προβολείς που φαίνεται να κάθονται χαμηλότερα από ό,τι πριν.

VW Golf VIII

Αρκετά αποκαλυπτικές οι φωτογραφίες, το μόνο καμουφλάζ στο πιο πρόσφατο Golf που βολτάρει στις ΗΠΑ καλύπτει τα εμπρός και τα πίσω φώτα. Είναι σαφές ότι τα εμπρός φανάρια έχουν μια νέα διπλή εξαγωνική εικόνα και πολύ πιο στενό προφίλ από αυτά του υφιστάμενου Golf. Παρά την ταινία του καμουφλάζ, μπορείς να διακρίνεις πώς ακριβώς έρχονται να αγκαλιάσουν τα εμπρός φτερά στο πλάι.

Στο πίσω μέρος, τα νέα φώτα κρύβονται κάτω από τα καλά επιμελημένα αυτοκόλλητα, ενώ ο εμπρός και ο πίσω προφυλακτήρας είναι πιθανό να είναι υποκατάστατα, κρύβοντας την τελική εμφάνιση του αυτοκινήτου.

VW Golf VIII

Η Volkswagen έχει ήδη επιβεβαιώσει το πρόγραμμα παραγωγής, με τα πρώτα αυτοκίνητα να βγαίνουν από τη γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο Wolfsburg, τον Ιούνιο του 2019. Η ανακοίνωση είχε γίνει στην Golf 8 Supplier Summit στις αρχές του χρόνου και παρουσιάστηκε σε 120 βασικούς προμηθευτές του Golf VIII.

Έκτοτε, επισημάνθηκαν καθυστερήσεις που προκάλεσαν τα προηγμένα ψηφιακά χαρακτηριστικά του γερμανικού χάτσμπακ, περιλαμβανομένων των ενημερώσεων του λογισμικού «over the air». Παρόλα αυτά, ο επικεφαλής της φίρμας Juergen Stackmann δήλωσε ότι το Golf «βρίσκεται εντός στόχου, καθώς εξαλείφουμε τις δυσλειτουργίες». Επίσης δήλωσε ότι το εμπορικό λανσάρισμα του Golf VIII έχει προγραμματιστεί για την ένατη ημερολογιακή εβδομάδα του 2020, η οποία ξεκινά στις 24 Φεβρουαρίου. Αρχής γενομένης από τη Γερμανία, με τις άλλες ευρωπαϊκές αγορές να ακολουθούν σύντομα.

Σύμφωνα με τον Ralf Brandstätter, επικεφαλής λειτουργιών της VW, το λανσάρισμα του Golf VIII το 2019 είναι από πλευράς σπουδαιότητας αντίστοιχo με τα εγκαίνια της γκάμας των ηλεκτρικών αυτοκινήτων I.D. της εταιρείας. Οικογένεια που θα έχει τη μέγιστη προσοχή της Volkswagen στην ΙΑΑ 2019, τον Σεπτέμβριο, με την αποκάλυψη του πρώτου μέλους της, του κόμπακτ χάτσμπακ ID.3.

node/39108

Honda: Έρχονται περισσότερα μοντέλα με περιπετειώδη εμφάνιση όπως το Jazz Crosstar

Για εκείνους που δεν θέλουν να αγοράσουν SUV αλλά διατηρούν ένα δραστήριο τρόπο ζωής.

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Honda: Έρχονται περισσότερα μοντέλα με περιπετειώδη εμφάνιση όπως το Jazz Crosstar

Το Jazz Crosstar, δηλαδή η περιπετειώδης έκδοση του νέου Jazz, θα ανοίξει το δρόμο και για άλλα μοντέλα της Honda με εμφάνιση που θα παραπέμπει σε SUV, καθώς η ιαπωνική φίρμα αναγνωρίζει την αυξημένη ζήτηση τους από το κοινό.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Επίσημο: Νέο Honda Jazz

Όπως δήλωσε ο Takeki Tanaka, υπεύθυνος εξέλιξης του Honda Jazz: «Η ζήτηση για συμπαγή πολυχρηστικά οχήματα είναι μια νέα μόδα, και στο μέλλον θα έχουμε μερικές εκδόσεις σε αυτή την κατεύθυνση. Οι αγοραστές του Jazz ανήκουν σε πολλά διαφορετικά ηλικιακά γκρουπ, και μας ενδιέφερε συγκεκριμένα να ικανοποιήσουμε πελάτες που ενδιαφέρονται για προηγμένη τεχνολογία και ένα δραστήριο τρόπο ζωής. Αυτό ήταν το κίνητρό μας για την εξέλιξη του Crosstar.»

«Μερίδα του αγοραστικού κοινού δεν συμμερίζεται την ανάγκη για SUV, λόγω του μεγάλου όγκου και του μειονεκτήματος στην οικονομία καυσίμου. Αυτοί είναι οι πελάτες που δεν θα ήθελαν ένα hatchback ή ένα saloon, αλλά προτιμούν να ξεχωρίζουν με ένα όχημα που να επικοινωνεί προς τα έξω τον δραστήριο τρόπο ζωής τους, και σε αυτούς πιστεύουμε πως το Crosstar ταιριάζει ιδανικά.»

Εκτός από τη Honda, αρκετοί άλλοι κατασκευαστές δείχνουν να ακολουθούν την τάση της αγοράς για μοντέλα crossover, όπως η Subaru με το XV, η Ford με τα Fiesta Active και Focus Active, η KIA με το xCeed, η Toyota με το Corolla Trek και η Audi με το A1 Citycarver.

[Πηγη: Autocar]

node/39107
Volkswagen Nivus

Επίσημο: Νέο Volkswagen Nivus, ένα κουπέ T-Cross [video]

Το νέο VW Nivus, ένα πρωτοεμφανιζόμενο μικρό κουπέ SUV προερχόμενο από το Polo και το T-Cross, το σκαρφίστηκε η θυγατρική της Volkswagen στη Βραζιλία. Αλλά το Wolfsburg ανακοινώνει ότι θα κυκλοφορήσει και στην Ευρώπη το 2021.

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Επίσημο: Νέο Volkswagen Nivus, ένα κουπέ T-Cross [video]

Η οικογένεια SUV της Volkswagen αυγατίζει με το νέο Nivus -σας έχουμε ήδη μιλήσει γι' αυτό από τον περασμένο Δεκέμβριο, το οποίο μόλις παρουσιάστηκε στη Βραζιλία. Λογικά, είναι η εκεί θυγατρική της VW που το εξέλιξε και θα το λανσάρει εμπορικά εφέτος, πρώτα στη Βραζιλία και ύστερα στην Αργεντινή. Το 2021 όμως, θα ενταχθεί και σε άλλες αγορές στη Νότια Αμερική... και στην Ευρώπη. Ωστόσο, η VW δεν διευκρίνισε σε ποιες χώρες της Γηραιάς Ηπείρου θα κάνει εμπορική καριέρα, οπότε η ασάφεια παραμένει για τις χώρες της Δύσης.

Το νέο Nivus πατάει πάνω στη σύγχρονη βάση του τελευταίου Polo, δηλαδή την MQB A0, επομένως και του T-Cross. Μπορούμε δηλαδή να πούμε πως είναι ένα κουπέ T-Cross! Η Volkswagen λοιπόν, με το νέο Nivus δημιουργεί (περίπου) ένα νέο slot στην παγκόσμια γκάμα της, αυτή του μικρού κουπέ SUV. Το Nivus όμως διαφοροποιείται ξεκάθαρα τόσο από το Polo όσο και από το T-Cross, καθώς η εμπρός όψη του είναι τελείως διαφορετική.

Volkswagen Nivus

Η σιλουέτα είναι λογικά πιο δυναμική, με πολύ πιο κεκλιμένο παρμπρίζ σε σύγκριση με αυτό του T-Cross. Μια άλλη διαφορά: Η εμφάνιση ενός τρίτου πλευρικού παραθύρου. Στο πίσω μέρος, η οικογενειακή ομοιότητα προέρχεται από τη μαύρη τρέσα ανάμεσα στα φώτα. Αλλά εδώ η φωτεινή υπογραφή εκτείνεται για τα καλά στην πίσω πόρτα και δεν πρόκειται για ψεύτικο ντεκόρ!

Στο εσωτερικό, το ταμπλό προέρχεται από το Polo. Η παρουσίαση είναι επομένως μοντέρνα και δεν αφήνει το Nivus να μοιάζει με φτωχό συγγενή κάποιας αναδυόμενης αγοράς. Επιπλέον, μπορεί να εξοπλιστεί με ψηφιακά όργανα και μια μεγάλη οθόνη αφής που υποστηρίζει ένα νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας που ονομάζεται «VW Play».

Volkswagen Nivus

Με προίκα την πλατφόρμα MQB, το νέο VW Nivus, στη Βραζιλία, φορά βενζινοκινητήρα τύπου flexfuel με 128 άλογα. Φανταζόμαστε ότι όταν έρθει στην Ευρώπη, η γκάμα του θα είναι πανομοιότυπη με αυτή του T-Cross: Βενζινοκινητήρες 1.0 με 95 και 115 άλογα και TDI 1.6 με 95 άλογα. Το ερώτημα που εξακολουθεί να τίθεται είναι σχετικά με την τοποθέτηση του μοντέλου στην Ευρώπη, καθώς με μήκος 4,27 m, ξεπερνά το T-Cross κατά 16 πόντους και το T-Roc κατά 4 cm!