node/35311

Νέο Volkswagen Golf: Αποκαλύπτεται σε «μέταλλο», μέσα έξω

H ώρα του Volkswagen Golf VIII πλησιάζει γρήγορα και νέες κατασκοπευτικές φωτογραφίες μας δίνουν την άποψη ταμπλό και πληροφορίες για την καροσερί πριν από το ντεμπούτο του στην IAA, τον Σεπτέμβριο.

Λίγες ημέρες αφού η Volkswagen μας έδωσε μια σχεδιαστική πρόγευση του Golf VIII, μέσα έξω, τα τελευταία scoop αποκαλύπτουν πλήρως τη νέα «ψηφιακή» καμπίνα. Παράλληλα, στην Ετήσια Γενική Συνέλευση του ομίλου, επιβεβαιώθηκε ότι το αυτοκίνητο θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, τον Σεπτέμβριο.

Οι φωτογράφοι-κατάσκοποι απαθανάτισαν το αυτοκίνητο κατά τη διάρκεια δοκιμών εξέλιξής του στις ΗΠΑ, επιβεβαιώνοντας ότι όλα έχουν αλλάξει στην καμπίνα του Golf VIII. To γερμανικό κόμπακτ χάτσμπακ θα διαθέτει πολύ πιο προηγμένη τεχνολογική διάταξη σύμφωνα με αυτές τις εικόνες. Ο σχεδιασμός του ταμπλό, όπως έχουμε ήδη αναφέρει, αλλάζει εντελώς σε γεωμετρία. Έτσι δεν υπάρχει πια η κλασική κάθετη κεντρική κονσόλα, αντικαθιστάμενη από ένα νέο, λεπτό, οριζόντιο επίπεδο το οποίο ενσωματώνει και τους αεραγωγούς του συστήματος αερισμού/θέρμανσης/κλιματισμού. Στο κέντρο αυτού του «ντεκ» επικάθεται μια νέα οθόνη infotainment που είναι ελαφρά στραμμένη προς τον οδηγό.

VW Golf VIII

Η ίδια η οθόνη φαίνεται στο αριστερό της άκρο να καμπυλώνεται και να ενώνεται άψογα με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Κάτι που υποδηλώνει ότι η φιλοσοφία λειτουργίας του infotainment για το Golf VIII θα είναι παρόμοια με τη μεγάλη εγκατάσταση Innovision που χρησιμοποιείται στην τελευταία γενιά του Touareg. Ο επικεφαλής του VW Group, Herbert Diess, δήλωσε μάλιστα ότι το νέο Golf θα είναι «πλήρως συνδεδεμένο όλο το 24ωρο». Αφήνοντας έτσι να εννοηθεί ότι μια νέα σουίτα ψυχαγωγίας/πολυμέσων/συνδεσιμότητας θα κάνει το ντεμπούτο της στην καμπίνα του νέου Golf.

Τα κατασκοπικά ενσταντανέ που τραβήχτηκαν κατά τη διάρκεια των δοκιμών εξέλιξης του Golf στις ΗΠΑ, δείχνουν σημαντική αύξηση του μήκους του αυτοκινήτου, με μακρύτερη «μύτη» και μάσκα και προβολείς που φαίνεται να κάθονται χαμηλότερα από ό,τι πριν.

VW Golf VIII

Αρκετά αποκαλυπτικές οι φωτογραφίες, το μόνο καμουφλάζ στο πιο πρόσφατο Golf που βολτάρει στις ΗΠΑ καλύπτει τα εμπρός και τα πίσω φώτα. Είναι σαφές ότι τα εμπρός φανάρια έχουν μια νέα διπλή εξαγωνική εικόνα και πολύ πιο στενό προφίλ από αυτά του υφιστάμενου Golf. Παρά την ταινία του καμουφλάζ, μπορείς να διακρίνεις πώς ακριβώς έρχονται να αγκαλιάσουν τα εμπρός φτερά στο πλάι.

Στο πίσω μέρος, τα νέα φώτα κρύβονται κάτω από τα καλά επιμελημένα αυτοκόλλητα, ενώ ο εμπρός και ο πίσω προφυλακτήρας είναι πιθανό να είναι υποκατάστατα, κρύβοντας την τελική εμφάνιση του αυτοκινήτου.

VW Golf VIII

Η Volkswagen έχει ήδη επιβεβαιώσει το πρόγραμμα παραγωγής, με τα πρώτα αυτοκίνητα να βγαίνουν από τη γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο Wolfsburg, τον Ιούνιο του 2019. Η ανακοίνωση είχε γίνει στην Golf 8 Supplier Summit στις αρχές του χρόνου και παρουσιάστηκε σε 120 βασικούς προμηθευτές του Golf VIII.

Έκτοτε, επισημάνθηκαν καθυστερήσεις που προκάλεσαν τα προηγμένα ψηφιακά χαρακτηριστικά του γερμανικού χάτσμπακ, περιλαμβανομένων των ενημερώσεων του λογισμικού «over the air». Παρόλα αυτά, ο επικεφαλής της φίρμας Juergen Stackmann δήλωσε ότι το Golf «βρίσκεται εντός στόχου, καθώς εξαλείφουμε τις δυσλειτουργίες». Επίσης δήλωσε ότι το εμπορικό λανσάρισμα του Golf VIII έχει προγραμματιστεί για την ένατη ημερολογιακή εβδομάδα του 2020, η οποία ξεκινά στις 24 Φεβρουαρίου. Αρχής γενομένης από τη Γερμανία, με τις άλλες ευρωπαϊκές αγορές να ακολουθούν σύντομα.

Σύμφωνα με τον Ralf Brandstätter, επικεφαλής λειτουργιών της VW, το λανσάρισμα του Golf VIII το 2019 είναι από πλευράς σπουδαιότητας αντίστοιχo με τα εγκαίνια της γκάμας των ηλεκτρικών αυτοκινήτων I.D. της εταιρείας. Οικογένεια που θα έχει τη μέγιστη προσοχή της Volkswagen στην ΙΑΑ 2019, τον Σεπτέμβριο, με την αποκάλυψη του πρώτου μέλους της, του κόμπακτ χάτσμπακ ID.3.

node/40204

Nissan Magnite: Ένα SUV για αστικές μετακινήσεις [video]

Αρχικά θα διατεθεί προς πώληση στην αγορά της Ινδίας και στη συνέχεια και σε άλλες αγορές. 

Τετάρτη, 21 Οκτωβρίου 2020 | Επικοινωνία

Nissan Magnite: Ένα SUV για αστικές μετακινήσεις [video]

Η Nissan παρουσίασε  το ολοκαίνουργιο Nissan Magnite, ένα SUV που συνδυάζει επιδόσεις, φρέσκια εξωτερική εμφάνιση και προηγμένες τεχνολογίες που υποστηρίζουν τον οδηγό που κινείται σε οποιοδήποτε αστικό περιβάλλον.
Χτισμένο πάνω στη φιλοσοφία του «Make in India, make for the world» το Nissan Magnite είναι το πρώτο SUV της Nissan στην κατηγορία των οχημάτων κάτω των 4 μέτρων. Το μοντέλο έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει στην Ινδία στις αρχές του επόμενου έτους και σε άλλες αγορές μετέπειτα.

niss

Σχεδιασμένο στην Ιαπωνία, το Nissan Magnite έχει κατασκευαστεί για να ανταποκριθεί στις ιδιαίτερες απαιτήσεις των αγοραστών σε ολόκληρη την Ινδία.
Το όνομα "Magnite" είναι ένας συνδυασμός των λέξεων μαγνητικό και ανάφλεξη στα αγγλικά, προκαλώντας το πνεύμα μιας νέας εποχής στην Ινδία, καθώς και σε άλλες αναπτυσσόμενες αγορές σε όλο τον κόσμο.

nissa

Το εξωτερικό του Nissan Magnite ξεχωρίζει χάρη στον φρέσκο σχεδιασμό. Το πλήρως LED εμπρός φωτιστικό σύνολο,περιλαμβάνει  φώτα ημέρας σε σχήμα L, που βρίσκονται κάτω από τον λεπτό προβολέα LED. 

issan

Στο εσωτερικό, η ευρύχωρη διάταξη της καμπίνας περιλαμβάνει υψηλή θέση καθίσματος και ευρύ χώρο για τους ώμους,  μεταξύ του οδηγού και του συνοδηγού. Μια infotainment οθόνη αφής 8 ιντσών με Apple CarPlay και  Android Auto, πλαισιώνει την οθόνη 7 ιντσών λεπτής μεμβράνης από τρανζίστορ στον πίνακα οργάνων, προσφέροντας κορυφαία αίσθηση.

nissan

Το Nissan Magnite τροφοδοτείται από έναν ολοκαίνουργιο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,0 λίτρου, που είναι ένας από τους πιο ισχυρούς στην κατηγορία. Εχει 205 χιλιοστά απόσταση από το έδαφος και τεχνολογία Hill Start Assist. Η τεχνολογία Around View Monitor 360 μοιρών της Nissan βελτιώνει την ασφάλεια,  βοηθώντας τον οδηγό να εντοπίσει εμπόδια γύρω από το όχημα.

Το Nissan Magnite έχει δοκιμαστεί στην πίστα δοκιμών και εξέλιξης της Nissan στο Tochigi  της Ιαπωνίας, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι το νέο μοντέλο  μπορεί να χειριστεί τις δυσκολίες οποιουδήποτε δρόμου. Στην ίδια πίστα έχουν δώσει “διαπιστευτήρια” οχήματα όπως το Nissan GT-R, αλλά και το επερχόμενο crossover EV Nissan Ariya.

[Πηγή: Δελτίο Τύπου Nissan]

node/40200

Επίσημο: Ανανεωμένο FIAT Panda με νέα έκδοση Sport

Το FIAT Panda αποκτά πλουσιότερη γκάμα εκδόσεων και οθόνη 7" για το infotainment.

Τετάρτη, 21 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: Ανανεωμένο FIAT Panda με νέα έκδοση Sport

Με αφορμή τη συμπλήρωση 40 ετών από το πρώτο Panda, η FIAT παρουσίασε σήμερα την ανανεωμένη έκδοση του A-Segment μοντέλου που αποκτά ευρύτερη γκάμα εκδόσεων (Panda, City Life, Sport, City Cross και Cross), μικρές αισθητικές επεμβάσεις και περισσότερη τεχνολογία στο εσωτερικό για να συνεχίσει την επιτυχημένη εμπορική του πορεία.

Η σημερινή γενιά του Panda που πρωτοπαρουσιάστηκε το 2011 και έκτοτε έχει δεχθεί μια σειρά από αναβαθμίσεις. Τα τελευταία 8 χρόνια παραμένει το best seller της ιταλικής αγοράς, ενώ είναι και το πρώτο σε πωλήσεις αυτοκίνητο της κατηγορίας A-Segment στην αγορά της Ευρώπης.

FIAT Panda Sport
FIAT Panda Sport

Ξεκινάμε από τη σημαντικότερη είδηση που είναι η προσθήκη της έκδοσης Panda Sport η οποία ξεχωρίζει από την πρώτη ματιά χάρη στις νέες τετράκτινες ζάντες 16" και τα εμβλήματα Sport στα εμπρός φτερά. Οι προφυλακτήρες προέρχονται από το Panda 4x4 όμως έχουν μαύρες ποδιές (αντί για απόχρωση αλουμινίου) κάτι που σε συνδυασμό με τη χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος, τα μαρσπιέ, τα σκουρόχρωμα πίσω φώτα και την απουσία πλαστικών προστατευτικών στις πόρτες χαρίζουν στο μοντέλο πιο δυναμική εμφάνιση.

Την εικόνα συμπληρώνει η νέα εξωτερική απόχρωση Matt Gray που συνδυάζεται όμορφα με τις λεπτομέρειες σε μαύρο ή glossy black. Επιπλέον, το προαιρετικό πακέτο Pandemonium Pack (άμεση αναφορά στο FIAT Panda 100 HP που παρουσιάστηκε το 2006) προσθέτει κόκκινες δαγκάνες φρένων και φιμέ παράθυρα.

FIAT Panda Sport
Το ταμπλό του FIAT Panda Sport

Στο εσωτερικό, πρωταγωνιστεί η νέα οθόνη αφής 7" στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας, η οποία ενσωματώνει infotainment με υποστήριξη DAB radio, Apple CarPlay και Android Auto που ουσιαστικά μεταφέρουν το smartphone σας μέσα σε αυτήν.

To Panda Sport έχει επιπλέον dark gray καθίσματα, eco-leather επενδύσεις στις πόρτες, τιμόνι techno-leather με κόκκινες ραφές (Pandemonium Pack) και ταμπλό σε απόχρωση από τιτάνιο.

Panda City Life
FIAT Panda City Life

Όσον αφορά τις υπόλοιπες εκδόσεις, εκτός της βασικής Panda έχουμε και την πιο πλούσια Panda City Life που ξεχωρίζει από διαφορετικούς προφυλακτήρες, πλαστικά προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος, μαύρες ράγες οροφής και δίχρωμες ζάντες Life 15".

Στο εσωτερικό του Panda City Life, βρίσκουμε δίχρωμες υφασμάτινες επενδύσεις καθισμάτων και ανθρακί ταμπλό. Προαιρετικά, το Panda διατίθεται και με το πακέτο D-Fence της Mopar για προστασία από τα βακτήρια και τους ιούς. Αυτό περιλαμβάνει ένα φίλτρο αέρα σον κλιματισμό που μπλοκάρει τα μικροσωματίδια μειώνοντας το σχηματισμό μούχλας και βακτηριδίων κατά 98%, μια συσκευή καθαρισμόυ αέρα στην καμπίνα και ένα υπεριώδες φως (UV) που αποστειρώνει όλες τις επιφάνειες αφής (τιμόνι, λεβιές ταχυτήτων, καθίσματα κτλ).

FIAT Panda Cross
FIAT Panda Cross

Για κάτι ακόμα πιο περιπετειώδες, υπάρχουν οι εκδόσεις City Cross και Cross που διαφοροποιούνται αισθητικά ενώ έχουν ακόμα πλουσιότερο εξοπλισμό.

Το πλήρες bodykit που γνωρίζαμε ήδη από το Panda Cross (2014) περιλαμβάνει off-road προφυλακτήρες και μαρσπιέ, πλαστικά προστατευτικά, ενσωματωμένα φώτα ημέρας LED, προβολείς ομίχλης δίπλα από τα φανάρια, ποδιές σε στυλ αλουμινίου με κόκκινους γάτζους, χρωμιωμένες ράγες οροφής και επιγραφή Cross στο προφίλ. Όλα αυτά συνδυάζονται με τη νέα εξωτερική απόχρωση Blue Ceramic και τις νέες ζάντες 15" Cross Style

Ο πλούσιος εξοπλισμός περιλαμβάνει αυτόματο κλιματισμό, οθόνη αφής 7", επενδύσεις techno-leather σε καθίσματα και πόρτες με ασημί ραφές, δερμάτινο τιμόνι, αισθητήρες παρκαρίσματος, ταμπλό με επένδυση "woody" από ανακυκλώσιμα υλικά.

FIAT Panda Cross
Η νέα οθόνη αφής 7" υποστηρίζει συνδεσιμότητα Apple CarPlay και Android Auto

Όλες οι εκδόσεις του ανανεωμένου FIAT Panda θα προσφέρονται με τον ήπια υβριδικό τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.0 FireFly απόδοσης 70 PS που συνεργάζεται με ηλεκτρομοτέρ BSG (Belt integrated Starter Generator) ισχύος 3,6 kW, μπαταρία ιόντων λιθίου 11 Ah και χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Επιπλέον, το Panda θα διατίθεται με κινητήρα βενζίνης, μεθανίου και LPG ενώ θα συνεχίσει να προσφέρεται με κίνηση στους εμπρός (4x2) ή και στους τέσσερις (4x4) τροχούς.

Η εμπορική διάθεση του ανανεωμένου Panda θα ξεκινήσει στην Ιταλία από αύριο (22 Οκτωβρίου) με αρχική τιμή προσφοράς που ξεκινά από τα €8.200 με απόσυρση (Ιταλία).

[Πηγή: FCA]