node/36342

Volkswagen: Το Golf VIII σχεδόν έτοιμο

Η όγδοη γενιά του Golf αναμένεται να βγει στον αέρα αυτό το φθινόπωρο. Η Volkswagen ολοκληρώνει τις ρυθμίσεις του σταρ της γκάμας της, αποκαλύπτονταν μια φωτό ενός καμουφλαρισμένου μοντέλου.

Η Volkswagen εγκαινιάζει επισήμως την τελική αντίστροφη μέτρηση. Αυτό το φθινόπωρο (πιθανώς τον Οκτώβριο), ο Γερμανός κατασκευαστής θα αποκαλύψει την όγδοη γενιά του Golf. Είναι αυτονόητο ότι πρόκειται για ένα μεγάλο γεγονός, καθώς το μοντέλο είναι το πιο δημοφιλές αυτοκίνητο στην Ευρώπη. Και βρισκόμαστε στη φάση των τελικών ρυθμίσεών του.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Νέο Volkswagen Golf VIII: Πρώτες φωτογραφίες χωρίς καμουφλάζ

Η όγδοη γενιά του γερμανικού κόμπακτ χάτσμπακ θα συνεχίσει ένα επιτυχημένο έπος που ξεκίνησε το 1974. Σε 45 χρόνια, έχουν πωληθεί παγκοσμίως περισσότερα από 35 εκατομμύρια κομμάτια. Προφανώς, η Volkswagen δεν τόλμησε να αναλάβει ένα περιττό ρίσκο. Όπως είπε η ίδια με την ευκαιρία της δημοσίευσης αυτής της πρώτης επίσημης φωτογραφίας ενός αυτοκινήτου προ-παραγωγής, το νέο Golf θα μοιάζει με Golf!

Ακόμη και με το καμουφλάζ ζέβρας, μπορούμε να αναγνωρίσουμε την εμφάνιση του γερμανικού κόμπακτ μοντέλου, με το παχύ «κόμμα» στην πίσω κολόνα. Αλλά η εμφάνιση έχει εξελιχθεί στις λεπτομέρειες. Σε αυτή την εικόνα, μπορούμε να δούμε λοιπόν τη μεγάλη εισαγωγή αέρα που περνά μέσα από τον προφυλακτήρα. Δείχνοντας λίγη περισσότερη προσοχή, διακρίνουμε επίσης το κόψιμο των φαναριών, με το σκαλοπάτι στο κάτω, εξωτερικό μέρος τους.

Το Golf στοχεύει να αποτελέσει τη νέα αναφορά στην αγορά των κόμπακτ χάτσμπακ. Η όγδοη γενιά του λοιπόν θα είναι σφόδρα συνδεδεμένη και πιο ακόμα πιο προηγμένη τεχνολογικά. Φυσικά θα είναι φίσκα στα βοηθήματα οδήγησης και -αν μη τι άλλο- θα είναι εξηλεκτρισμένη. Μπόλικα θερμικά μπλοκ θα συνδυάζονται με ελαφρά υβριδοποίηση και το επαναφορτιζόμενο υβριδικό Golf GTE θα ξανακάνει την εμφάνισή του.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Νέο Volkswagen Golf: H πραγματική αιτία της καθυστέρησης

node/39115

Project Artemis: Το φιλόδοξο σχέδιο της Audi για ένα νέο ηλεκτρικό και αυτόνομο όχημα

Στόχος της Audi είναι η διαδικασία σχεδιασμού και εξέλιξης toy project Artemis να ολοκληρωθεί μέχρι το 2024.

Σάββατο, 30 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Project Artemis: Το φιλόδοξο σχέδιο της Audi για ένα νέο ηλεκτρικό και αυτόνομο όχημα

O Markus Duesmann, μόλις δύο μήνες μετά από την ανάληψη των καθηκόντων του ως CEO της Audi, ανακοίνωσε το project "Artemis" με το οποίο η γερμανική φίρμα σκοπεύει να εξελίξει ένα νέο μοντέλο υψηλής τεχνολογίας σε χρόνο-ρεκόρ 4 ετών από τη σύλληψη της ιδέας μέχρι τη γραμμή παραγωγής.

Το project Artemis θα επικεντρωθεί σε νέες τεχνολογίες για την ηλεκτροκίνηση και την αυτόνομη οδήγηση, ενώ στόχος είναι η παρουσίαση μοντέλου παραγωγής το 2024, το οποίο θα συνοδεύεται από ένα οικοσύστημα ιδεών και ένα αναλυτικό επιχειρηματικό σχέδιο. Η τεχνογνωσία που θα αποκτηθεί από το project θα χρησιμοποιηθεί ως χάρτης για την επιτάχυνση της διαδικασίας σχεδιασμόυ και εξέλιξης νέων μοντέλων του Volkswagen Group.

Υπεύθυνος για το φιλόδοξο project είναι ο Alex Hitzinger, ένας μηχανικός με πλούσιο βιογραφικό στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού (Toyota Motorsport, Ford, Cosworth, Red Bull Technology, Porsche) και με εμπειρία στο κομμάτι της αυτόνομης οδήγησης (Apple, VW Commercial Vehicles). Για την επίτευξη του στόχου, θα έχει πρόσβαση σε πόρους και τεχνολογία όχι μόνο από την Audi αλλά από ολόκληρο το Volkswagen Group. Η ομάδα εργασίας θα έχει μεγάλο βαθμό ελευθερίας και θα αποτελείται από έμπειρους μηχανικούς που εργάζονται σε διάφορα σημεία του κόσμου - από την πατρίδα της Audi στο Ingolstadt, μέχρι τις δυτικές ακτές των ΗΠΑ.

Ο Markus Duesmann δήλωσε: «Οι μάρκες του Volkswagen Group είναι συνυφασμένες με εξαιρετικές τεχνολογίες - και έχουν προοπτικές για ακόμα περισσότερο. Με 75 ηλεκτρικά μοντέλα να βρίσκονται στα σχέδιά μας μέχρι το 2029, η σημερινή ηλεκτρική πρωτοβουλία του Volkswagen Group όπως είναι λογικό δεσμεύει όλους τους πόρους μας. Η προφανής ερώτηση είναι το πώς θα μπορούσαμε να ενσωματώσουμε πρόσθετα τεχνολογικά σημεία αναφοράς, χωρίς να διακινδυνέψουμε την εξέλιξης των ήδη υπάρχοντων project και ταυτόχρονα να εξερευνήσουμε νέες ευκαιρίες στις αγορές.»

«Θαυμάζω τον Alex Hitzinger για τις ικανότητές του στην καινοτομία και την εκτέλεση ενός project. Χρειαζόμαστε και τις δύο αυτές αρετές για να δημιουργήσουμε μεγάλες τεχνολογικές εξελίξεις. Επίσης, βασίζομαι στην ικανότητά του να ενσωματώσει μελλοντικά επιτεύγματα σε νέα προιόντα μαζί με τα κέντρα εξέλιξης των κύριων μαρκών του Volkswagen Group. Μεσοπρόθεσμα, περιμένω από το "Artemis" να μας προσφέρει ένα χάρτη για γρήγορη και ευέλικτη διαδικασία εξέλιξης νέων μοντέλων του ομίλου, με παρόμοια ευελιξία που συναντάμε σε μια αγωνιστική ομάδα.»

[Πηγή: Audi]

node/39112
Mercedes-AMG E 53 Coupé

Mercedes-Benz: Περιττές οι «63 AMG» E-Class Coupé και Cabriolet

Εάν αναρωτιόσασταν για την τοποθέτηση κινητήρα V8 στις ανανεωμένες Mercedes-Benz E-Class Coupe και Cabriolet, να ξέρετε ότι δεν πρόκειται να έρθει.

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Mercedes-Benz: Περιττές οι «63 AMG» E-Class Coupé και Cabriolet

Η Mercedes-Benz επανεξετάζει διαρκώς τα πολλά μοντέλα της: Κάποια διατηρούνται, κάποια νέα εμφανίζονται και άλλα εξαφανίζονται. Έτσι μπορεί ο κινητήρας V8 4.0 biturbo της AMG να δίνει σήμερα το παρών σχεδόν σε όλα τα SUV, αρχής γενομένης από την GLC, αλλά δεν ισχύει το ίδιο και για όλες τις εκδόσεις της E-Class.

Ανανεωμένη εφέτος, μία από τις γηραιότερες Mercedes-Benz μαζί με την C-Class, η Ε διατίθεται σε τέσσερις εκδόσεις: μπερλίνα, στέισον, κουπέ και καμπριολέ. Οι δύο τελευταίες, που επικεντρώνονται περισσότερο στο φαν, δεν θα έχουν πρόσβαση ωστόσο στον διτούρμπινο V8. O Γερμανός κατασκευαστής αποφάσισε να μην εντάξει ούτε μετά το facelift τις 63άρες εκδόσεις AMG στον κατάλογο των E-Class Coupé και Cabriolet, επειδή απλώς «δεν υπάρχει αυτή η ανάγκη». Μια περίεργη επιλογή, δεδομένης της λιγότερο οικογενειακής τοποθέτησής τους στην γκάμα της E-Class σε σχέση με την μπερλίνα και τη στέισον.

Οι 6κύλινδρες E 53 των 435 ίππων είναι κατά τα φαινόμενα επαρκείς και κατάλληλες για τη Mercedes-Benz σε αυτή την κατηγορία. Και επίσης κατά τα φαινόμενα, δεν θεωρεί πρόβλημα να αφήσει την BMW να παίζει μόνες της μπάλα με τις M8 Coupe και Convertible.