
Togg T10F: Η μπερλίνα της Τουρκίας έρχεται μέσα στο 2025
Η Togg, ο εθνικός κατασκευαστής αυτοκινήτων της Τουρκίας, ετοιμάζεται να λανσάρει το δεύτερο μοντέλο της, το ηλεκτρικό Togg T10F, πριν από το τέλος του 2025.


Μετά το SUV T10X, η τουρκική φίρμα θα λανσάρει το δεύτερο μοντέλο της γκάμας, το Togg T10F. Μια κομψή μπερλίνα με αυτονομία κοντά στα 600 km και προηγμένα τεχνολογικά χαρακτηριστικά.
Με το νέο Togg Τ10F η εταιρεία θέλει να εδραιώσει την κυριαρχία της στην εγχώρια αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων, έχοντας ταυτόχρονα βλέψεις για παγκόσμια επέκταση. Αρχής γενομένης από την Ευρώπη, όπου οι αγορές της Γερμανίας, Γαλλίας, Ιταλία, Ολλανδίας και Σουηδίας είναι ήδη κυκλωμένες στην ατζέντα της.
Το πρώτο εξάμηνο του 2025, η Togg με αιχμή του δόρατος το T10X έχει σημειώσει πάνω από 17.000 πωλήσεις στην Τουρκία ξεπερνώντας τις Tesla (12.320) και BYD (10.401). Κάπως έτσι, το μερίδιο αγοράς της Togg φτάνει το 20%.
Με το νέο Togg T10F η τουρκική φίρμα φιλοδοξεί να εδραιώσει την κυριαρχία της στην εγχώρια αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων, έχοντας ταυτόχρονα βλέψεις για παγκόσμια επέκταση
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Τουρκία, γιατί οι εταιρείες την προτιμούν για εργοστάσια;
Η αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Τουρκία προοδεύει συστηματικά τα τελευταία χρόνια, καθώς όπως τονίζουν αναφορές από τουρκικές πηγές, το πρώτο μισό του 2025 ταξινομήθηκαν 84.956 νέα μοντέλα (+138,4% σε σχέση με πέρυσι). Με το μερίδιο αγοράς να υπερδιπλασιάζεται από το 7,7% στο 17,4%.
Επιστρέφοντας στα του νέου μοντέλου, το Togg Τ10F είχε αποκαλυφθεί για πρώτη φορά, σε μορφή πρωτοτύπου στην Έκθεση CES 2024 στο Λας Βέγκας. Θα είναι διαθέσιμο τόσο ως δίκινητο όσο και ως τετρακίνητο.
To αυτοκίνητο σύμφωνα με πηγές από την Τουρκία θα εξοπλίζεται με μπαταρίες χωρητικότητας 52 και 88 kWh, με την εκτιμώμενη αυτονομία να φτάνει τα 350 και τα 600 km αντίστοιχα, για τις δικίνητες εκδόσεις και τα 530 km για την τετρακίνητη. Η ισχύς φόρτισης μπορεί να φτάσει σε τερματικό DC μπορεί να φτάσει έως και τα 180 kW μειώνοντας σημαντικά τον χρόνο αναμονής.
Στο κομμάτι των επιδόσεων τώρα, η τετρακίνητη έκδοση του T10F, με τους 435 ίππους, τα 700 Nm και τα δύο ηλεκτρομοτέρ, ολοκληρώνει το 0-100 km/h σε μόλις 4,4”. Όσο για τις δικίνητες θα εξοπλίζονται με έναν ηλεκτροκινητήρα, συνολικής απόδοσης 218 PS.
Σχεδιαστικά, έχουμε να κάνουμε με ένα σύγχρονο φάστμπακ αμάξωμα, προϊόν συνεργασίας του σχεδιαστικού της στούντιο με τον ιταλικό οίκο Pininfarina. Βασισμένο στην πλατφόρμα C της Togg, όπως άλλωστε και το Τ10Χ υπόσχεται κάτι παραπάνω από ικανοποιητικούς χώρους, χάρη στο μεταξόνιο των 2.890 mm.
Το εσωτερικό θα είναι πλήρως ψηφιακό, μια κι εκτός από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την οθόνη του infotainment με επεξεργαστή Snapdragon θα υπάρχει και μια τρίτη οθόνη για τον έλεγχο του κλιματισμού και άλλων χρήσιμων λειτουργιών.
Συν τοις άλλοις, το αυτοκίνητο προσφέρει μια σειρά προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης οδηγού που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων προσαρμοζόμενο cruise control με λειτουργία stop-and-go, συνεπικουρούμενο από το σύστημα ανίχνευσης πινακίδων κυκλοφορίας, δυνατότητα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας και προειδοποίηση παρέκκλισης από τη λωρίδα, κάμερα surround-view, υποβοήθηση στάθμευσης…
Οι προπαραγγελίες στην Τουρκία έχουν ανοίξει ήδη με τις πρώτες παραδόσεις να αναμένονται προς τα τέλη του 2025. Μένει λοιπόν να αποσαφηνιστεί πότε θα ξεκινήσει η εμπορική της πορεία και στην υπόλοιπη Ευρώπη.