node/38104

Πέντε μοντέλα που αξίζει να περιμένεις το 2020

Θα κυκλοφορήσουν στην ελληνική αγορά μέσα στο επόμενο διάστημα.

Το 2020 θα είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα χρονιά για την αυτοκίνηση, με δεκάδες νέα μοντέλα να ετοιμάζονται να λανσαριστούν στην αγορά.

Το θετικό είναι πως αρκετές πρεμιέρες αφορούν μοντέλα που διαχρονικά είναι δημοφιλή στην Ελλάδα. Στις ολοκαίνουριες γενιές τους, συνδυάζουν μοντέρνα εμφάνιση, σύγχρονη τεχνολογία στο εσωτερικό, όλα τα τελευταία συστήματα ασφαλείας, οικολογικούς κινητήρες και οικονομία στη χρήση, προσφέροντας ένα ολοκληρωμένο πακέτο για τον υποψήφιο αγοραστή.

Τα νέα μοντέλα καλύπτουν ένα μεγάλο φάσμα από κατηγορίες, με μεγαλύτερη έμφαση στα μικρά, τα μικρομεσαία και τα SUV που τα τελευταία χρόνια μονοπωλούν το ενδιαφέρον του κόσμου. Το 2020 θα είναι επίσης και η πρώτη χρονιά που τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα απασχολήσουν την ελληνική αγορά.

Συγκεντρώσαμε λοιπόν τέσσερα πολυαναμενόμενα μοντέλα και ένα ηλεκτρικό, τα οποία θα έρθουν στην Ελλάδα μέσα στους επόμενους μήνες και αξίζουν την προσοχή σας:


Hyundai i10

Hyundai i10

Η ολοκαίνουρια γενιά του Hyundai i10 αναμένεται να πρωταγωνιστήσει στην κατηγορία A-Segment χάρη στη δυναμική της σχεδίαση, τη βελτιωμένη ποιότητα και το πλούσιο πακέτο τεχνολογίας που διαθέτει. Η γκάμα κινητήρων του μικρού της Hyundai θα περιλαμβάνει τον τρικύλινδρο 1.0 MPI (67 PS) και τον τετρακύλινδρο 1.2 MPI (84 PS) ενώ αργότερα αναμένεται και το i10 N Line με ισχυρότερο τρικύλινδρο μοτέρ 1.0 T-GDi (100 PS), ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και σπορ πινελιές στο εσωτερικό.

Η εμπορική διάθεση του νέου Hyundai i10 θα ξεκινήσει μέσα στον Φεβρουάριο, με τις τιμές του μοντέλου να έχουν ήδη ανακοινωθεί από την ελληνική αντιπροσωπεία. Μέχρι να το δούμε από κοντά, μπορείτε να διαβάσετε τη δοκιμή του Hyundai i10 με τον κινητήρα 1.2 MPi.


Toyota Yaris

Toyota Yaris

Το ιαπωνικό best-seller επιστρέφει με την πλήρως αναμορφωμένη τρίτη γενιά του η οποία βασίζεται στη νέα αρχιτεκτονική GA-B της Toyota. Η φρέσκια εξωτερική σχεδίαση δανείζεται αρκετά στοιχεία από τα Corolla και CH-R ενώ η ευρύχωρη καμπίνα αναβαθμίστηκε ποιοτικά και τεχνολογικά. Σύμφωνα με τους  μηχανικούς της εταιρείας, το νέο Yaris θα είναι ένα από τα ασφαλέστερα μοντέλα της κατηγορίας του, ενώ ιδιαίτερο βάρος κατά την εξέλιξή το δόθηκε και στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς. Η έκδοση που θα πρωταγωνιστήσει θα είναι η υβριδική 1.5 Hybrid Dynamic Force την οποία αναμένεται να επιλέξουν 8 στους 10 αγοραστές.

Το μοντέλο αναμένεται να κυκλοφορήσει στην ελληνική αγορά προς το τέλος του καλοκαιριού. Μέχρι τότε μπορείτε να διαβάσετε την πρώτη γνωριμία με το νέο Toyota Yaris από την επίσημη παρουσίαση του μοντέλου στο Άμστερνταμ.


Peugeot e-208

Peugeot e-208

Η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του σουπερμίνι της Peugeot συνδυάζει επιθετική εμφάνιση και μηδενικούς ρύπους. Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 136 PS και 260 Nm ροπής, χαρίζοντας στο e-208 ανταγωνιστικές επιδόσεις. Πιο συγκεκριμένα, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 8,1" ενώ η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 150 km/h. Επιπλέον, η μπαταρία 50kWh προσφέρει αυτονομία 340 km (WLTP) και φορτίζει στο 80% της ενέργειάς της σε μόλις 30 λεπτά μέσω ταχυφορτιστή. Μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου Peugeot e-208 εδώ. Το μοντέλο θα φτάσει στην ελληνική αγορά μέσα στον Φεβρουάριο του 2020, με τιμές που ξεκινούν από τα €29.900.


Renault Captur

Renault Captur

Η δεύτερη γενιά του Captur ωρίμασε αισθητικά, μεγάλωσε σε διαστάσεις και απέκτησε όλη τη σύγχρονη τεχνολογία της Renault. Το μοντέλο μοιράζεται την πλατφόρμα CMF-B με το νέο Clio, με σημαντικά αυξημένο μήκος που πλέον φτάνει τα 4,23 m. Το γαλλικό B-SUV θα είναι διαθέσιμο με τους βενζινοκινητήρες 1.0 TCe και 1.3 TCe και τον πετρελαιοκινητήρα 1.5 BluedCi, ενώ αργότερα  θα ακολουθήσει και μια έκδοση plug-in hybrid με το όνομα E-TEC.

Το νέο Renault Captur θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στη χώρα μας στα τέλη Φλεβάρη, ενώ μπορείτε ήδη να διαβάσετε τη δοκιμή του επί ελληνικού εδάφους.


VW Golf

Volkswagen Golf VII

Η όγδοη γενιά του Golf μπορεί να ακολουθεί μια εξελικτική πορεία όσον αφορά την εξωτερική σχεδίαση, όμως στο εσωτερικό φέρνει τεχνολογική επανάσταση στην κατηγορία των μικρομεσαίων με ψηφιακό περιβάλλον οδήγησης και πλήρες πακέτο συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού. Το γερμανικό μοντέλο που σε όλες τις γενιές του αποτελούσε σημείο αναφοράς για τα μικρομεσαία χάτσμπακ, βασίζεται σε μια νέα εκδοχή της πλατφόρμας MQB με μήκος 4.284 mm. Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει σύνολα βενζίνης (TSI), πετρελαίου (TDI), φυσικού αερίου (TGI), ήπια υβριδικά (eTSI) και επαναφορτιζόμενα υβριδικά (eHybrid), με απόδοση από 90 PS έως και 300 PS.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να διαβάσετε την αναλυτική παρουσίαση αλλά και τη δοκιμή του νέου Volkswagen Golf. Το γερμανικό μικρομεσαίο θα έρθει στην Ελλάδα από τον Μάρτιο του 2020 με τιμές που ξεκινούν από τα 20.500 ευρώ για την έκδοση με τον 1.0 TSI.


 

node/39407
Hyundai i10 N Line

Λανσάρισμα για το Hyundai i10 N Line

Ξεκίνησε στις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές η εμπορική διάθεση του Hyundai i10 N Line με πιο σπορ look και βενζινοκινητήρα τούρμπο 100 PS.

Κυριακή, 05 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Λανσάρισμα για το Hyundai i10 N Line

Λίγους μήνες ύστερα από το ντεμπούτο της, η τρίτη γενιά του i10 ολοκληρώνει την γκάμα της με την έκδοση N Line. Η «σκληροπυρηνική» εκδοχή του κορεατικού μίνι διακρίνεται από τα άλλα i10 με την πιο σπορ εμφάνιση και ειδικότερα με ένα μεγάλο «στόμα» στη εμπρός μέρος που ενσωματώνει τις άκρες του τα φώτα ημέρας LED σαν τρεις νυχιές.

Υπάρχει επίσης ένας μικρός διαχύτης πίσω, δίμπουκη εξάτμιση, κόκκινη μπορντούρα στο κάτω μέρος των προφυλακτήρων. και ζάντες 16 ιντσών. Στην καμπίνα, η διαφοροποίηση περιλαμβάνει αλουμινένια πεντάλ αλουμινίου, και κόκκινες ενθέσεις και ραφές.

Hyundai i10 N Line

Η νέα έκδοση N Line όμως κρύβει ακόμη μια καινοτομία στην γκάμα του i10, αυτή τη φορά κάτω από το καπό: Το μπλοκ 1.0 T-GDi των 100 PS. Κινητήρας που φιλοδοξεί να δώσει παραπάνω συγκινήσεις, σε ένα αυτοκίνητο που το βάρος του δεν υπερβαίνει τον τόνο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Hyundai i10 1.2 MPi

Σε σύγκριση με το μεγάλο ατμοσφαιρικό μοτέρ 1.2 των 84 PS, που θα διατίθεται επίσης σε έκδοση γραμμή N Line, η μέγιστη ροπή απογειώνεται από 118 στα 172 Nm. Όσον αφορά τις επιδόσεις, για το σπριντ των 0-100 km/h το εργοστάσιο δίνει χρόνο 10,5” έναντι 12,6” για 1.2 -12,7” το μετρήσαμε εμείς. Το μοτέρ 1.0 T-GDi θα συνδυάζεται μόνο με 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο.

Hyundai i10 N Line

Η έκδοση N Line θα βρεθεί στην κορυφή του γκάμας του i10. Επομένως, ο εξοπλισμός εικάζουμε ότι θα είναι επιπέδου Distinctive και παραπάνω. Η ελληνική αντιπροσωπεία δεν έχει δημοσιοποιήσει πότε θα το λανσάρει στην Ελλάδα ούτε την τιμή του, αλλά φανταζόμαστε ότι είναι κάτι που θα γίνει πολύ σύντομα. Πάντως για το i10 N Line με τον 1.0 T-GDi να υπολογίζετε τιμή γύρω από τα 17 χιλιάρικα.

Διαμορφώστε εδώ το δικό σας i10 στον configurator της ελληνικής αντιπροσωπείας

node/39406

O Mark Webber φτιάχνει την ιδανική Porsche Taycan Turbo S

Ο πρώην οδηγός Formula 1 φαίνεται πως έχει καλό γούστο στα αυτοκίνητα αν κρίνουμε από τις επιλογές του για την Porsche Taycan.

Σάββατο, 04 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

O Mark Webber φτιάχνει την ιδανική Porsche Taycan Turbo S

Ο Mark Webber, πρώην οδηγός Formula 1, πρωταθλητής FIA WEC και σημερινός πρεσβευτής της Porsche, βρήκε ένα δημιουργικό τρόπο να περάσει ένα απόγευμα στο σπίτι του στο Μονακό, επιλέγοντας το ιδανικό spec για μια Porsche Taycan Turbo S. Μπορείτε και εσείς να φτιάξετε τη δική σας Porsche Taycan στον επίσημο configurator της εταιρείας, αλλά ας δούμε πρώτα τι επέλεξε ο Mark.

Όπως δήλωσε ο ίδιος: «Το να επιλέγεις συνδυασμούς χρωμάτων, τροχών και επενδύσεων για ένα αυτοκίνητο όπως η Taycan δεν είναι δύσκολο να το πετύχεις σωστά. Είναι ένα αυτοκίνητο με πολύ καθαρή εμφάνιση, οπότε διατήρησα ένα διακριτικό look με την απόχρωση Dolomite Silver. Στην πραγματικότητα είμαι υπερβολικά παραδοσιακός και συντηρητικός σε ό,τι έχει να κάνει με την επιλογή χρωμάτων.»

Porsche Taycan

«Όσον αφορά τον προαιρετικό εξοπλισμό, το πρώτο κουτάκι που έβαλα κλικ ήταν το Carbon SportDesign Package. Η αλήθεια είναι πως δεν το έχω δει από κοντά, όμως χαρίζει στο εμπρός μέρος μια πολύ διαφορετική αίσθηση που είναι cool. Και λατρέυω την πανοραμική ηλιοροφή. Όλο αυτό το γυαλί το κάνει κορυφαίο μέσα-εξω.»

Για την επιλογή τροχών, ο Mark Webber σχολίασε: «Είναι προσωπική επιλογή φυσικά, όμως πιστεύω πως μπορεί να τα χαλάσεις όλα με τους τροχούς αν δεν προσέξεις. Οι λεπίδες σε αυτούς τους τροχούς 21" που σχεδιάστηκαν αποκλειστικά για την Taycan δείχνουν πολύ κοφτερές σε μαύρο χρώμα, ειδικά με την αντίθεση που δημιουργείτια με την απόχρωση του αμαξώματος. Και επέλεξα μαύρη απόχρωση και για τις δαγκάνες φρένων. Είναι μια μικρή λεπτομέρεια όμως κάνει τη διαφορά.»

Porsche Taycan Turbo S

Στο εσωτερικό, o Webber επέλεξε Black και Slate Grey αποχρώσεις, κλιματιζόμενα καθίσματα και επενδύσεις από Alcantara - κάτι παρόμοιο συναντάμε και σε όλες τις Porsche 911 που έχει στην κατοχή του ο οδηγός αγώνων καθώς το Alcantara του θυμίζει την αγωνιστική του καριέρα.

Εκτός από το αισθητικό κομμάτι, ο Webber δήλωσε πως υπάρχει και ένα στοιχείο που δεν θα μπορούσε να μην επιλέξει για την ιδανική Porsche Taycan Turbo S και αυτό είναι το πακέτο Porsche Dynamic Chassis Control Sport - το κερασάκι στην τούρτα για την δυναμική οδηγική εμπειρία που προσφέρει το ηλεκτρικό σπορ μοντέλο.

Να θυμίσουμε πως η κορυφαία Taycan Turbo S έχει απόδοση 761 PS (560 kW) και 1050 Nm ροπής, με την κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς (ένας ηλεκτροκινητήρας σε κάθε άξονα). Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 2,8", τα 0-200 km/h έρχονται σε 9,8", ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 260 km/h.

[Πηγή: Porsche]