node/38104

Πέντε μοντέλα που αξίζει να περιμένεις το 2020

Θα κυκλοφορήσουν στην ελληνική αγορά μέσα στο επόμενο διάστημα.

Το 2020 θα είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα χρονιά για την αυτοκίνηση, με δεκάδες νέα μοντέλα να ετοιμάζονται να λανσαριστούν στην αγορά.

Το θετικό είναι πως αρκετές πρεμιέρες αφορούν μοντέλα που διαχρονικά είναι δημοφιλή στην Ελλάδα. Στις ολοκαίνουριες γενιές τους, συνδυάζουν μοντέρνα εμφάνιση, σύγχρονη τεχνολογία στο εσωτερικό, όλα τα τελευταία συστήματα ασφαλείας, οικολογικούς κινητήρες και οικονομία στη χρήση, προσφέροντας ένα ολοκληρωμένο πακέτο για τον υποψήφιο αγοραστή.

Τα νέα μοντέλα καλύπτουν ένα μεγάλο φάσμα από κατηγορίες, με μεγαλύτερη έμφαση στα μικρά, τα μικρομεσαία και τα SUV που τα τελευταία χρόνια μονοπωλούν το ενδιαφέρον του κόσμου. Το 2020 θα είναι επίσης και η πρώτη χρονιά που τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα απασχολήσουν την ελληνική αγορά.

Συγκεντρώσαμε λοιπόν τέσσερα πολυαναμενόμενα μοντέλα και ένα ηλεκτρικό, τα οποία θα έρθουν στην Ελλάδα μέσα στους επόμενους μήνες και αξίζουν την προσοχή σας:


Hyundai i10

Hyundai i10

Η ολοκαίνουρια γενιά του Hyundai i10 αναμένεται να πρωταγωνιστήσει στην κατηγορία A-Segment χάρη στη δυναμική της σχεδίαση, τη βελτιωμένη ποιότητα και το πλούσιο πακέτο τεχνολογίας που διαθέτει. Η γκάμα κινητήρων του μικρού της Hyundai θα περιλαμβάνει τον τρικύλινδρο 1.0 MPI (67 PS) και τον τετρακύλινδρο 1.2 MPI (84 PS) ενώ αργότερα αναμένεται και το i10 N Line με ισχυρότερο τρικύλινδρο μοτέρ 1.0 T-GDi (100 PS), ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και σπορ πινελιές στο εσωτερικό.

Η εμπορική διάθεση του νέου Hyundai i10 θα ξεκινήσει μέσα στον Φεβρουάριο, με τις τιμές του μοντέλου να έχουν ήδη ανακοινωθεί από την ελληνική αντιπροσωπεία. Μέχρι να το δούμε από κοντά, μπορείτε να διαβάσετε τη δοκιμή του Hyundai i10 με τον κινητήρα 1.2 MPi.


Toyota Yaris

Toyota Yaris

Το ιαπωνικό best-seller επιστρέφει με την πλήρως αναμορφωμένη τρίτη γενιά του η οποία βασίζεται στη νέα αρχιτεκτονική GA-B της Toyota. Η φρέσκια εξωτερική σχεδίαση δανείζεται αρκετά στοιχεία από τα Corolla και CH-R ενώ η ευρύχωρη καμπίνα αναβαθμίστηκε ποιοτικά και τεχνολογικά. Σύμφωνα με τους  μηχανικούς της εταιρείας, το νέο Yaris θα είναι ένα από τα ασφαλέστερα μοντέλα της κατηγορίας του, ενώ ιδιαίτερο βάρος κατά την εξέλιξή το δόθηκε και στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς. Η έκδοση που θα πρωταγωνιστήσει θα είναι η υβριδική 1.5 Hybrid Dynamic Force την οποία αναμένεται να επιλέξουν 8 στους 10 αγοραστές.

Το μοντέλο αναμένεται να κυκλοφορήσει στην ελληνική αγορά προς το τέλος του καλοκαιριού. Μέχρι τότε μπορείτε να διαβάσετε την πρώτη γνωριμία με το νέο Toyota Yaris από την επίσημη παρουσίαση του μοντέλου στο Άμστερνταμ.


Peugeot e-208

Peugeot e-208

Η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του σουπερμίνι της Peugeot συνδυάζει επιθετική εμφάνιση και μηδενικούς ρύπους. Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 136 PS και 260 Nm ροπής, χαρίζοντας στο e-208 ανταγωνιστικές επιδόσεις. Πιο συγκεκριμένα, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 8,1" ενώ η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 150 km/h. Επιπλέον, η μπαταρία 50kWh προσφέρει αυτονομία 340 km (WLTP) και φορτίζει στο 80% της ενέργειάς της σε μόλις 30 λεπτά μέσω ταχυφορτιστή. Μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου Peugeot e-208 εδώ. Το μοντέλο θα φτάσει στην ελληνική αγορά μέσα στον Φεβρουάριο του 2020, με τιμές που ξεκινούν από τα €29.900.


Renault Captur

Renault Captur

Η δεύτερη γενιά του Captur ωρίμασε αισθητικά, μεγάλωσε σε διαστάσεις και απέκτησε όλη τη σύγχρονη τεχνολογία της Renault. Το μοντέλο μοιράζεται την πλατφόρμα CMF-B με το νέο Clio, με σημαντικά αυξημένο μήκος που πλέον φτάνει τα 4,23 m. Το γαλλικό B-SUV θα είναι διαθέσιμο με τους βενζινοκινητήρες 1.0 TCe και 1.3 TCe και τον πετρελαιοκινητήρα 1.5 BluedCi, ενώ αργότερα  θα ακολουθήσει και μια έκδοση plug-in hybrid με το όνομα E-TEC.

Το νέο Renault Captur θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στη χώρα μας στα τέλη Φλεβάρη, ενώ μπορείτε ήδη να διαβάσετε τη δοκιμή του επί ελληνικού εδάφους.


VW Golf

Volkswagen Golf VII

Η όγδοη γενιά του Golf μπορεί να ακολουθεί μια εξελικτική πορεία όσον αφορά την εξωτερική σχεδίαση, όμως στο εσωτερικό φέρνει τεχνολογική επανάσταση στην κατηγορία των μικρομεσαίων με ψηφιακό περιβάλλον οδήγησης και πλήρες πακέτο συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού. Το γερμανικό μοντέλο που σε όλες τις γενιές του αποτελούσε σημείο αναφοράς για τα μικρομεσαία χάτσμπακ, βασίζεται σε μια νέα εκδοχή της πλατφόρμας MQB με μήκος 4.284 mm. Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει σύνολα βενζίνης (TSI), πετρελαίου (TDI), φυσικού αερίου (TGI), ήπια υβριδικά (eTSI) και επαναφορτιζόμενα υβριδικά (eHybrid), με απόδοση από 90 PS έως και 300 PS.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να διαβάσετε την αναλυτική παρουσίαση αλλά και τη δοκιμή του νέου Volkswagen Golf. Το γερμανικό μικρομεσαίο θα έρθει στην Ελλάδα από τον Μάρτιο του 2020 με τιμές που ξεκινούν από τα 20.500 ευρώ για την έκδοση με τον 1.0 TSI.