node/35448

Νέο Kia Xceed: Διαρροή πρώτων φωτογραφιών;

Η Kia θα παρουσιάσει το νέο SUV της, το XCeed, τον Ιούνιο, αλλά ήδη φωτογραφίες χωρίς καμουφλάζ δείχνουν το τελικό αυτοκίνητο.

Οι φωτογραφίες δείχνουν πως ταιριάζουν με τα σκίτσα, τα πρωτότυπα, αλλά και άλλη μια διαρροή με το αυτοκίνητο να φορά γερμανικές πινακίδες. Ωστόσο για λόγους δεοντολογίας διατηρούμε μια μικρή επιφύλαξη. 

Το XCeed θα είναι ο επόμενος μεγάλος νεωτερισμός για την Kia που έχει ήδη ένα μικρό SUV με το Stonic. Αλλά αυτή τη φορά θα πατάει πάνω σε βάση «Ceed», οπότε θα είναι μεγαλύτερο από το κορεατικό crossover. Αυτό το XCeed λοιπόν, του οποίου η παρουσίαση έχει προγραμματιστεί για τον Ιούνιο, κάνει ήδη τσάρκα στο web με δύο σειρές φωτογραφιών. Το πρώτο δείχνει το XCeed στη Νότια Κορέα, χωρίς καμουφλάζ, και σε ανοιχτό δρόμο. Οι άλλες λήψεις αποκαλύπτουν ένα XCeed σε κίτρινο χρώμα που πιθανότατα θα επιλεγεί για το λανσάρισμα στην Ευρώπη.

kia XCeed leak

Γενικά, ο σχεδιασμός δεν αποτελεί έκπληξη, αφού είναι παρόμοιος με αυτόν του πρωτοτύπου, χωρίς μάλιστα να ξεφύγει από την ενοχλητική ομοιότητα με τη Mercedes-Benz GLA στο πίσω μέρος. Αυτό δεν προκαλεί έκπληξη, δεδομένου ότι οι σχεδιαστές της Kia για την Ευρώπη εμπνέονται εδώ και αρκετό καιρό από γερμανικά μοντέλα.

kia XCeed leak

Εδώ να σημειώσουμε ότι α πούμε ότι οι Κορεάτες στην κόμπακτ/κόμπακτ-μεσία κατηγορία προτείνουν άλλα δύο αυτοκίνητα: Το Sportage των 4,48 m και το Niro των 4,36 m. To τελευταίο μάλιστα με εξειδίκευση σε κάθε είδους οικολογικό σύστημα κίνησης, καθώς διατίθεται σε απλό υβριδικό, επαναφορτιζόμενο υβριδικό και 100% ηλεκτρικό.

kia XCeed leak

Το XCeed αναμένεται να χρησιμοποιεί τους βενζινοκινητήρες 1.0 Τ-GDi (120 PS) και 1.4 T-GDi (140 PS), τον πετρελαιοκινητήρα SmartStream (136 PS) της KIA, ενώ υπάρχουν φήμες για μια επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση με συνολική απόδοση που θα ξεπερνά τους 200 PS. Προς το παρόν εκείνο που έχει ανακοινωθεί για το υβριδικό (έχει ήδη ανακοινωθεί τόσο για το XCeed όσο και για το Ceed Sportwagon) είναι ένα παρόμοιο σύστημα κίνησης με αυτό που χρησιμοποιείται από το υφιστάμενο Kia e-Niro: Βενζινοκινητήρας 1,6 λίτρων με ένα ηλεκτρομοτέρ που αποδίδουν σε συνδυασμό 140 άλογα. Αυτό θα σήμαινε αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 50 km από την μπαταρία των 8,9kWh και τις εκπομπές CO2 λίγο πάνω από τα 30 g/km.

kia XCeed leak

Το XCeed θα είναι σαφώς ένα από τα αστέρια του καταλόγου της Kia που θα επιτρέψει στην κορεατική φίρμα να ανταγωνιστεί τα μοντέλα όπως Nissan Qashqai, το VW Tiguan ή το Peugeot 3008.

node/39722

Η ανανεωμένη Porsche Panamera έκανε ρεκόρ στο Nürburgring

Η Porsche θα παρουσιάσει σύντομα την ανανεωμένη έκδοση της δεύτερης γενιάς Panamera - την ταχύτερη λιμουζίνα στην Πράσινη Κόλαση.

Πέμπτη, 13 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Η ανανεωμένη Porsche Panamera έκανε ρεκόρ στο Nürburgring

Η Porsche ανακοίνωσε πως η επερχόμενη ανανεωμένη έκδοση της Panamera έσπασε το ρεκόρ της ταχύτερης λιμουζίνας (executive car) στην πίστα του Nürburgring με χρόνο 7:29.81.

Πίσω από το τιμόνι της ελαφρώς καμουφλαρισμένης Panamera αγνώστων λοιπών στοιχείων (αν και από τις εξατμίσεις εικάζουμε πως είναι η έκδοση Turbo) βρέθηκε ο οδηγός εξέλιξης Lars Kern που κάλυψε τα 20.832 m της πίστας στο ιδιαίτερα σεβαστό χρόνο των 7:29.81 - ιδιαίτερα αν λάβουμε υπόψην το βάρος και την κατηγορία του μοντέλου. Το ρεκόρ έγινε στις 24 Ιουλίου με εξωτερική θερμοκρασία 22ο Κελσίου και θερμοκρασία ασφάλτου 34ο Κελσίου. Το αυτοκίνητο είχε αγωνιστικό κάθισμα και ρολ κέιτζ για λόγους ασφαλείας όμως κατά τα άλλα βρισκόταν σε εργοστασιακή μορφή, με τα προαιρετικά ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 που εξελίχθηκαν αποκλειστικά για τη νέα Panamera.

«Οι βελτιώσεις στο στήσιμο και τον κινητήρα της νέας Panamera ήταν διαρκώς αντιληπτές κατά τη διάρκεια αυτού του γύρου σε μια πίστα που θεωρείται μια από τις πιο δύσκολες στον κόσμο. Συγκεκριμένα στα τμήματα Hatzenbach ή Bergwerk και Kesselchen, η νέα ρύθμιση του ηλεκτρομηχανικού συστήματος ελέγχου των κλίσεων ήταν αξιόπιστα αποδοτικό, χαρίζοντας στην Panamera απίστευτη σταθερότητα παρά τις ανωμαλίες στην επιφάνεια της πίστας. Στην Schwedenkreuz, το αυτοκίνητο επωφελήθηκε από το βελτιωμένο κράτημα και την αυξημένη πρόσφυση των νέων ελαστικών Michelin sports. Κατάφερα να πιάσω ταχύτητες στις στροφές που δεν θα πίστευα ότι είναι δυνατές με την Panamera.», δήλωσε ο Kern.

H σημερινή, δεύτερη γενιά (971) της Porsche Panamera παρουσιάστηκε το 2016. Τότε, ο ίδιος οδηγός με την Panamera Turbo είχε σημειώσει χρόνο 7:38:46 στην πίστα μήκους 20,6 km (χρονομετρήθηκε σε απόσταση 200 m μακρύτερη από το σημερινό μήκος). Η ανανεωμένη Panamera κάλυψε την αντίστοιχη διαδρομή σε 7:25:04, κάτι που την καθιστά περίπου 13" ταχύτερη από τον προκάτοχό της.

[Πηγή: Porsche]

node/39720
BMW M3 Touring MY2022

Η BMW επιβεβαιώνει την M3 Touring

Χρειάστηκαν σχεδόν 30 χρόνια για την BMW να διαβεί το Ρουβίκωνα: Είναι πλέον επίσημο, η M3 Touring θα δει το φως της παραγωγής. Αυτή τη στιγμή βρίσκεται υπό εξέλιξη και θα φορέσει το μοτέρ S58 με 510 PS.

Πέμπτη, 13 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Η BMW επιβεβαιώνει την M3 Touring

Κανένας πια δεν το θεωρούσε πιθανό, σε σημείο μάλιστα κάποιοι να σκέφτονται να φτιάξουν μια «δικιά» τους M3 Touring. Η BMW αρνιόταν εδώ και χρόνια, από καταβολής του μοντέλου, να φτιάξει μια στέισον M3, χωρίς να επικαλείται κάποια δικαιολογία που να ευσταθεί. Αλλά το 2020 είναι η χρονιά που οι φαν του Μονάχου, της M3 και του συγκεκριμένου τύπου αμαξώματος, μπορούν να βάλουν ένα «τικ» στο δελτίο με τα «αιτήματά» τους. Η BMW σήμερα επιβεβαίωσε τη φήμη στην οποία είχαμε αναφερθεί πριν από δύο ημέρες: Η M3 Touring βρίσκεται υπό εξέλιξη.

«Τι θα λέγατε για ένα πολύ μεγάλο, πολύ σπονδυλωτό χώρο αποσκευών σε ένα σπορ αυτοκίνητο υψηλής απόδοσης;» διερωτάται η BMW στο δελτίο Τύπου της. Οι πελάτες της κατηγορίας, που βρίσκονται κυρίως σε αγορές που ενδιαφέρονται για στέισον (Γερμανία, Ελβετία, Σκανδιναβία), θα αποκριθούν ότι είναι σαφώς ευχαριστημένοι, αλλά θα πρέπει και να είναι υπομονετικοί.

Προφανώς θα προσπεράσουμε το μοναδικό πρωτότυπο Touring της M3 E46 που κατασκευάστηκε στις αρχές της δεκαετίας του ’00. Αυτή τη φορά, είμαστε εμπρός σε ένα μοντέλο παραγωγής που, ωστόσο, δεν λανσαριστεί εμπορικά πριν από το 2022. Μέχρι τότε, η BMW διασφαλίζει τον απαιτούμενο χρόνο για να λανσάρει τις νέες M3 και M4. Η M3 Touring θα μοιράζεται όμως τον κινητήρα με τα πιο κλασικά αδέρφια της, δηλαδή τη υφιστάμενη μονάδα S58 που υπάρχει ήδη κάτω από το καπό των X3 και X4 M, με 510 ίππους.