node/34623

H Kia ανακοινώνει νέο crossover, καταγωγής Ceed

Η οικογένεια των SUV της Kia θα μεγαλώσει μέσα στις επόμενες εβδομάδες με ένα νέο μοντέλο προερχόμενο από το Ceed.

Μέχρι σήμερα η κλιμάκωση από την οποία διήλθε το επερχόμενο πέμπτο μοντέλο SUV της Kia δεν άφηνε καμία αμφιβολία ότι δεν επρόκειτο μόνο για φήμη. Η αλήθεια είναι ότι περιμέναμε το μοντέλο παραγωγής, έστω ένα πρωτότυπο παραγωγής, να κάνει πρεμιέρα στο Σαλόνι της Γενεύης

Αλλά απ’ ό,τι φάνηκε η Kia είχε ιδιαίτερα φορτισμένο σταντ στο ελβετικό Σαλόνι Αυτοκινήτου. Ως εκ τούτου δεν θα ήθελε άλλες παρουσίες να κλέψουν τα φώτα της δημοσιότητας από ένα μοντέλο που τοποθετείται από την κορεατική εταιρεία επίσης στην κατηγορία των κόμπακτ SUV -αναμένεται ένα . Και λέμε «επίσης», καθώς σε αυτή την κατηγορία η Kia εχει πει ήδη δύο «κύριε, ελέησον». Για του λόγου το ασφαλές λοιπόν, να πούμε ότι οι Κορεάτες στην κόμπακτ κατηγορία προτείνουν το Sportage των 4,48 m και το Niro των 4,36 m. To τελευταίο μάλιστα με εξειδίκευση σε κάθε είδους οικολογικό σύστημα κίνησης, καθώς διατίθεται σε απλό υβριδικό, επαναφορτιζόμενο υβριδικό και 100% ηλεκτρικό. Καθόλου άσχημα, αλλά αρκετά!

Προφανώς όχι για την Kia. Ο κατασκευαστής λοιπόν πρόκειται να αποκαλύψει ακόμη ένα «σκληροτράχηλο» εκπρόσωπο στην κατηγορία. Και μάλιστα ένα μοντέλο που θα ενσωματωθεί στην οικογένεια Ceed. Έτσι θα έχουμε να κάνουμε με μια ψηλωμένη και ταϊσμένη με στεροειδή έκδοση του μικρού οικογενειακού της Kia. Ό,τι είναι, δηλαδή, η GLA για την A-Class. 

Η Kia απ’ ό,τι φαίνεται δεν φοβάται να πλειοδοτήσει! Ο στόχος σαφώς και είναι να βρίσκεται σε θέση να καλύψει το μάξιμουμ των αναγκών στην κατηγορία. Το αστείο της υπόθεσης προκύπτει από το ποιο είναι μοντέλο που επιλέγεται για πειραματόζωο σε κάθε ανάλογη περίπτωση για την Kia: Το Ceed! Πρόσφατα, χώρισε την επιλογή του στέισον σε μια κλασική παραλλαγή SW με το Ceed Sportwagon και σε μια παραλλαγή shooting brake με το ProCeed

Πιστή στις συνήθειες της, η Kia δίνει μια πρώτη γεύση του νέου crossover με ένα σκίτσο. Το έχουμε ξαναδεί βέβαια πριν από λίγες ημέρες καθώς διέρρευσε, αλλά τώρα συνοδεύτηκε και από επίσημη επιβεβαίωση. Προς το παρόν, οι Κορεάτες αποκαλούν το αυτοκίνητο Ceed Crossover, αλλά δεν είναι αυτό το οριστικό όνομά του. Το μοντέλο πιθανόν θα ονομαστεί XCeed.

Στο σχέδιο, μπορούμε να δούμε το περίγραμμα του αυτοκινήτου πίσω 3/4, με ένα τρίτο οξείας γωνίας πλευρικό παράθυρο, έντονα κεκλιμένο πίσω κρύσταλλο και μυώδεις ώμους. Το σκίτσο αφήνει να εννοηθεί ότι η πίσω πόρτα έχει δύο πτερυγίδια, εν είδει χείλους εκφυγής: Ένα ψηλά στην πόρτα και ένα μικρότερο στο κάτω τελείωμα του κρύσταλλου. Η γενική εντύπωση πάντως είναι ότι θα πρόκειται αισθητικά για ένα ιδιαίτερα «μπρατσωμένο» αυτοκίνητο. Μάλλον σοφή επιλογή, προκειμένου να διαφοροποιηθεί αισθητά από τα πιο ήπιας εμφάνισης Sportage και Niro.

Το XCeed αναμένεται να χρησιμοποιεί τους βενζινοκινητήρες 1.0 Τ-GDi (120 PS) και 1.4 T-GDi (140 PS), τον πετρελαιοκινητήρα SmartStream (136 PS) της KIA, ενώ υπάρχουν φήμες για μια επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση με συνολική απόδοση που θα ξεπερνά τους 200 PS. Το πιθανότερο είναι όμως είναι να χρησιμοποιεί ένα παρόμοιο σύστημα κίνησης με αυτό που χρησιμοποιείται από το υφιστάμενο Kia e-Niro: Βενζινοκινητήρας 1,6 λίτρων με ένα ηλεκτρομοτέρ που αποδίδουν σε συνδυασμό 140 άλογα. Αυτό θα σήμαινε αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 50 km από την μπαταρία των 8,9kWh και τις εκπομπές CO2 λίγο πάνω από τα 30 g/km.   

Επιπλέον, στο εσωτερικό του μοντέλου θα κάνει πρεμιέρα και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3" ο οποίος θα ενσωματωθεί και στα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας Ceed από το φθινόπωρο του 2019.

Υπομονή λίγες εβδομάδες, λοιπόν, για το επίσημο ντεμπούτο και την επιβεβαίωση των διαρροών. Και μέχρι την IAA 2019, στην Φρανκφούρτη, για την επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση του XCeed που επίσης επιβεβαίωσε προ ημερών ο επικεφαλής λειτουργιών της Kia, Emilio Herrera, ανακοινώνοντας ταυτόχρονα την παραγωγή στην Ευρώπη του επαναφορτιζόμενου υβριδικού Ceed Sportswagon.

node/40090

Kia Stonic: Τωρα και σε έκδοση GT-Line

Μια νέα έκδοση εξοπλισμού του Kia Stonic με αισθητικές διαφορές.

Τετάρτη, 07 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Kia Stonic: Τωρα και σε έκδοση GT-Line

Δύο μήνες μετά από την παρουσίαση του ανανεωμένου Stonic, η Kia ανακοίνωσε και την έκδοση εξοπλισμού GT-Line που ενισχύει τη δυναμική σχεδίαση του B-SUV της.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Ανανεωμένο KIA Stonic [video]

Εξωτερικά το Stonic GT-Line ξεχωρίζει από τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα εμπρός με μεγαλύτερες πλευρικές εισαγωγές αέρα πλαισιωμένες από γυαλιστερά μαύρα στοιχεία και νέο πλέγμα για την κεντρική εισαγωγή που έχει διακοσμητική ποδιά σε ασημί χρώμα και ενσωματώνει τους προβολείς ομίχλης. Τα φώτα LED είναι στάνταρ, όπως και οι τροχοί 17" με διαφορετικό σχέδιο. Πίσω βρίσκουμε το έμβλημα GT-Line στην πόρτα του χώρου αποσκευών, μια αεροτομή και ποδιά σε στυλ αλουμινίου που φιλοξενεί δύο διακοσμητικές απολήξεις της εξάτμισης.

Στο εσωτερικό βρίσκουμε flat-bottom δερμάτινο τιμόνι με έμβλημα GT-Line και λευκές ραφές, κλιματισμό, κεντρική οθόνη αφής 8" με το σύστημα UVO Connect Phase II και δεύτερη οθόνη 4,2" στον πίνακα οργάνων. 

KIA STonic GT Line

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Οι τιμές του ανανεωμένου KIA Stonic στην Ελλάδα [video]

Η έκδοση GT-Line συνδυάζεται με τον τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.0 T-GDI με ήπια υβριδικό σύστημα 48V που αποδίδει 120 PS. Το μοτέρ συνεργάζεται είτε με το χειροκίνητο κιβώτιο iMT 6 σχέσεων (200 Nm), είτε με το αυτόματο διπλόυ συμπλέτη 7 σχέσεων (172 Nm). Σε κάθε περίπτωση η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς.

Το εμπλουτισμένο πακέτο συστημάτων υποβοήθησης περιλαμβάνει Forward Collision-Avoidance Assist (FCA) με αναγνώριση πεζών, αυτοκινήτων και ποδηλάτων, Lane Keeping Assist (LKA), Lane Following Assist (LFA), Driver Attention Warning (DAW), Blind-Spot Collision Warning (BCW), Blind-Spot Collision-Avoidance Assist (BCA), προαιρετικό Rear Cross-Traffic Collision-Avoidance Assist (RCCA), προαιρετικό Rear Occupant Alert (ROA), Intelligent Speed Limit Warning (ISLW) και Smart Cruise Control (SCC) σε ταχύτητες έως 180 km/h.

Το KiaStonic GT-Line είναι ήδη διαθέσιμο στη Μ.Βρετανία, ενώ στο προσεχές διάστημα αναμένεται να διαθετεί και σε άλλες αγορές της Ευρώπης.

[Πηγή: Kia]

node/39986

KIA Stinger: Αποκλειστικά με twin-turbo V6 στην Ευρώπη

Το ανανεωμένο KIA Stinger θα είναι διαθέσιμο στη Γηραιά Ήπειρο με το ισχυρότερο μοτέρ και τετρακίνηση.

Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

KIA Stinger: Αποκλειστικά με twin-turbo V6 στην Ευρώπη

Η KIA ανακοίνωσε τη διάθεση του ανανεωμένου Stinger στην αγορά της Ευρώπης αποκλειστικά με τον ισχυρότερο κινητήρα V6 3,3 λίτρων καθώς ο τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας και ο πετρελαιοκινητήρας καταργούνται λόγω μειωμένης ζήτησης. Να θυμίσουμε πως το KIA Stinger πρωτοπαρουσιάστηκε τον Ιανουάριο του 2017 με την ανανεωμένη του έκδοση να κάνει πρεμιέρα τον Αύγουστο του 2020. Μέχρι στιγμής, η KIA έχει πουλήσει περίπου 10.000 μονάδες του κορυφαίους της μοντέλου στη Γηραιά Ήπειρο.

Ο twin-turbo κινητήρας 3.3 V6 T-GDi αποδίδει 370 PS στις 6.000 rpm και 510 Nm μεταξύ 1.300-4.500 rpm. Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων προσφέροντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 4,9" (τα δεξιοτίμονα Stinger θα διατίθενται και σε πισωκίνητη έκδοση).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Kia Stinger 3.3 T-GDI στην Αυστραλία

KIA Stinger facelift

Αισθητικά, οι αλλαγές με το απερχόμενο μοντέλο περιορίζονται στα νέα γραφικά LED για τα εμπρός και τα πίσω φώτα που πλέον ενώνονται από μια ενιαία λωρίδα φωτός. Την εικόνα συμπληρώνουν το νέο σχέδιο τροχών 19" και η νέα εξωτερική απόχρωση Ascot Green.

Στο εσωτερικό βρίσκουμε βελτιωμένο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 10,25" στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας (υποστηρίζει Apple CarPlay και Android Auto), καθώς και έγχρωμη οθόνη 7" στον πίνακα οργάνων. Η εικόνα της καμπίνας έχει αναβαθμιστεί χάρη στο χρωμιωμένο πλαίσιο του πίνακα οργάνων, τη μεταλλική υφή στο κάτω μέρος του τιμονιού, την κεντρική κονσόλα από αλουμίνιο, τις λεπτομέρειες glossy black στο ταμπλό, τις επενδύσεις από Nappa Leather στα καθίσματα ( Saturn Black ή Red), το προαιρετικό συνδυασμό με σουέτ και τον εσωτερικό ambient φωτισμό με 64 διαφορετικές αποχρώσεις.

Αναβαθμισμένο είναι και το πακέτο συστημάτων υποβοήθησης και ασφαλείας (ADAS) που περιλαμβάνει τα βελτιωμένα Forward Collision-Avoidance Assist (FCA), Lane Keeping Assist (LKA), Blind-Spot Collision-Avoidance Assist (BCA), Intelligent Speed Limit Assist (ISLA), Driver Attention Warning (DAW), Navigation-based Smart Cruise Control (NSCC), Rear Cross-Traffic Collision-Avoidance Assist (RCCA) καθώς και τα νέα Safe Exit Warning (SEW), Blind-Spot View Monitor (BVM), Lane Following Assist (LFA), Highway Driving Assist (HDA) και Rear Occupant Alert (ROA).

Οι πωλήσεις του ανανεωμένου KIA Stinger στην Ευρώπη θα ξεκινήσουν από το τέταρτο τρίμηνο του 2020 ή τις αρχές του 2021.