Το κινεζικό Leapmotor B10 ετοιμάζεται να γίνει… Opel!

Το κινεζικό Leapmotor B10 ετοιμάζεται να γίνει… Opel!

Σύμφωνα με πληροφορίες της γαλλικής εφημερίδας Les Echos, ο Όμιλος Stellantis σχεδιάζει να εντάξει το Leapmotor B10 στην γκάμα της Opel μέσω ενός απλού… rebadging.

Όμιλος Stellantis, Leapmotor B10

Προς το παρόν, ο Όμιλος Stellantis λειτουργεί ως διανομέας της Leapmotor στην Ευρώπη, ενώ κατέχει και 20% των μετοχών της κινεζικής εταιρείας. Όμως, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, η συνεργασία αυτή πρόκειται να διευρυνθεί σημαντικά τα επόμενα χρόνια.

Η κινεζική εταιρεία έχει ήδη ξεκινήσει τις προετοιμασίες για την παραγωγή του Leapmotor B10 στη Σαραγόσα, μέσα στις εγκαταστάσεις του Ομίλου Stellantis -όπου κατασκευάζονται σήμερα τα Peugeot 208, Opel Corsa και Lancia Ypsilon. Όπως αναφέρει η Les Echos, ο πολυεθνικός όμιλος  σχεδιάζει να δημιουργήσει εκεί μια παραγωγική γραμμή ειδικά για μια έκδοση του B10 προσαρμοσμένη στο πρότυπο της Opel.

Η στρατηγική του Ομίλου Stellantis ήταν ήδη απρόβλεπτη πριν από την αποχώρηση του Carlos Tavares, όταν η συνεργασία με τη Leapmotor αιφνιδίασε την αγορά, και παραμένει αβέβαιη υπό τη νέα διοίκηση

Όμιλος Stellantis, Leapmotor B10

Πράγματι, το σχέδιο αφορά την ανασήμανση του νέου κομπακτ ηλεκτρικού SUV της Leapmotor -ανταγωνιστή των Peugeot 3008 και Renault Scénic E-Tech, έτσι ώστε να λανσαριστεί ως μοντέλο της Opel.

Η πληροφορία προκαλεί έκπληξη, αφού η Opel διαθέτει ήδη αρκετά SUV, καταλαμβάνοντας δύο κατηγορίες: Το Frontera (μήκος 4,39 m), το Mokka (4,15 m) και το Grandland (4,65 m), ουσιαστικά «ξάδελφος» του 3008. Με μήκος 4,51 m, το Leapmotor B10 τοποθετείται ακριβώς ανάμεσα σε αυτά τα μοντέλα- γεγονός που γεννά το ερώτημα αν υπάρχει κίνδυνος εσωτερικού ανταγωνισμού στην γκάμα της Opel.

H Les Echos υπενθυμίζει ότι το νέο στρατηγικό πλάνο του Ομίλου Stellantis θα παρουσιαστεί το πρώτο 6μηνο του 2026, και ως τότε μπορεί να υπάρξουν αλλαγές. Συνεπώς, το σχέδιο για το «Opel B10» δεν έχει ακόμη εγκριθεί επίσημα.

Σε κάθε περίπτωση, η στρατηγική του ομίλου παραμένει δύσκολη να αποκωδικοποιηθεί: Ήταν ήδη απρόβλεπτη πριν από την αποχώρηση του Carlos Tavares, όταν η συνεργασία με τη Leapmotor αιφνιδίασε την αγορά, και παραμένει αβέβαιη υπό τη νέα διοίκηση.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google News Facebook Twitter Instagram YouTube