Jeep Gladiator: Επιβεβαιώθηκε για την Ευρώπη το 2020

Το πρόσφατο pick-up της Jeep θα ενσωματωθεί και στην ευρωπαϊκή γκάμα. Αλλά οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να περιμένουν μέχρι το επόμενο έτος, οπότε και θα γίνει το λανσάρισμά του στη Γηραιά Ήπειρο.

Η Jeep αποκάλυψε το στο νέο της pick-up τον Νοέμβριο του 2018, στο Los Angeles Auto Show. Αναμενόταν λοιπόν να καταλάβουμε αν το Gladiator θα έβαζε πόδι στην Ευρώπη, ανάλογα με το αν θα φιγουράριζε στο σταντ της εταιρείας στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο. Κάτι που δεν έγινε, με την Jeep να δίνει προτεραιότητα στις επαναφορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις της γκάμας της. Παρόλα αυτά, νωρίς τον Μάρτιο, ο προϊστάμενος της Jeep στην Ευρώπη, Jeff Hines, επιβεβαίωσε ότι η απόφαση να ξεκινήσουν οι πωλήσεις του στη Γηραιά Ήπειρο είχε ήδη ληφθεί. Το πότε δεν γνωρίζαμε.

Εάν λοιπόν η απουσία στη Γενεύη σας γέμισε άγχος και αμφιβολίες, κάτι που σημαίνει ότι είστε σοβαρά ενδιαφερόμενος, μπορείτε να ξεφυσήξετε πλέον από ανακούφιση: Το Gladiator δεν θα προορίζεται αποκλειστικά για την αγορά των ΗΠΑ. Θα ξεμπαρκάρει και στην Ευρώπη. Αλλά θα πρέπει να είμαστε υπομονετικοί, καθώς το αμερικανικό pick-up θα λανσαριστεί εμπορικά στις αγορές της Γηραιάς Ηπείρου κατά τη διάρκεια του 2020.

Jeep Gladiator

Για τους πιο ανυπόμονους μπορούμε να πούμε ότι ο αρχικός προγραμματισμός, εκτός απροόπτου, είναι για το καλοκαίρι της επόμενης χρονιάς. Οπότε και το Gladiator θα παρουσιαστεί σε ευρωπαϊκή πρεμιέρα στη μια μεγάλη των οπαδών της φίρμας, το Camp Jeep. Η μεγάλη γιορτή των φίλων της Jeep θα πραγματοποιηθεί από τις 12 έως τις 14 Ιουλίου στην Ιταλία, στην πόλη San Martino di Castrozza, στην καρδιά των ιταλικών Δολομιτών.

Με αυτή την ευκαιρία, η αμερικανική φίρμα της FCA θα έχει τη δυνατότητα να πει περισσότερα για την ευρωπαϊκή παραλλαγή του Gladiator και τους κινητήρες του. Το αμερικανικό pick-up θα μπορούσε να φορέσει τα μπλοκ του Wrangler, που στην Ευρώπη υπάρχουν με δίλιτρο βενζινοκινητήρα 272 ίππων και 2.2 τουρμποντίζελ με 200 PS. Μια επαναφορτιζόμενη υβριδική παραλλαγή θα μπορούσε επίσης να βρίσκεται στο μενού, η οποία θα επέτρεπε στο αυτοκίνητο να μειώσει ή ακόμα και να αποφύγει το μάλους που επιβάλλεται ήδη ή θα επιβληθεί σε κάποιες χώρες στα 5θέσια pick-up.