Γιατί το Renault Kwid 2019 δοκιμάζεται στην Ευρώπη;

Με ντεμπούτο στην Ινδία το 2015, όπου γνώρισε μεγάλη επιτυχία, το ανανεωμένο Kwid δοκιμάζεται στην Ευρώπη με προφανή(;) την πρόθεση της Renault.

Αναμενόμενο να κάνει το ντεμπούτο στην Ινδία μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους μαζί με την έκδοση Captur Bose, το Renault Kwid 2019 θα μπορούσε να βρει το δρόμο του προς την Ευρώπη. Υπό πολλές προϋποθέσεις βέβαια, καθώς οι επιδόσεις ασφαλείας του αυτοκινήτου δεν είναι οι ενδεδειγμένες για τους Ευρωπαίους καταναλωτές.

Υπάρχει η φήμη ότι η εταιρεία που θα μπορούσε να αναλάβει την παραγωγή του Kwid στη Γηραιά Ηπειρο είναι η Dacia. Και με το που το αυτοκίνητο απαθανατίστηκε ως μουλάρι να δοκιμάζεται σε ευρωπαϊκούς δρόμους, το γεγονός ήρθε να κουβαλήσει ακόμα περισσότερο νερό στο μύλο με τις φήμες.

Αντιμετωπίζοντας τη στροφή προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ένα e-Kwid δεν αποτελεί ζήτημα για το αν, αλλά για το πότε θα λανσαριστεί. Ο Carlos Ghosn δήλωσε τον Νοέμβριο του 2017 ότι οδήγησε ένα πρωτότυπο του νεου μοντέλου, που βρίσκεται επί του παρόντος υπό εξέλιξη στην Κίνα. 

Η ρουμανική Dacia επίσης έχει κάνει αναφορές σε πολλές περιπτώσεις για ένα εξηλεκτρισμένο μέλλον, αν και παραμένει να δούμε αν τα μεγάλα κεφάλια του ομίλου θα προτιμούσαν ένα e-Kwid αντί μιας επανερμηνείας του Renault Zoe με χαμηλό κόστος από την Dacia.  

Το Kwid, που πατά στην κοινή πλατφόρμα CMF A, είναι δίδυμο στην Ινδία με το Datsun redi-GO. Και το Datsun έχει ήδη υποστεί το φρεσκάρισμα του μέσου της ζωής του, αφήνοντας τη Renault να ακολουθήσει δεύτερη.

Στο σημείο αυτό να αναφέρουμε ότι η Renault προγραμματίζει και έχει ήδη ανακοινώσει ότι θα εντάξει στην γκάμα της ένα A-SUV, τοποθετημένο κάτω από το Captur για να αντιμετωπίσει το πλήθος μικρών SUV που αναμένονται στο εγγύς μέλλον. Και αυτό θα μπορούσε να είναι κάλλιστα μια εκδοχή των πρωτοτύπων Renault Kwid Climber & Racer που είδαμε στο Σαλόνι της Γενεύης το 2016 

Οι επιλογές μοτέρ για ένα δυνητικά ευρωπαϊκό Kwid μάλλον δεν θα περιλαμβάνουν τους υπάρχοντες 3κύλινδρους 0,8 και 1,0 lt, έστω και με τις απαραίτητες ευρωπαϊκές ρυθμίσεις –ο 1.000άρης αποδίδει 68 άλογα. Οπότε το πιθανότερο θα ήταν η επιλογή του 3κύλινδρου τούρμπο 0,9 lt TCe με τους 90 PS με 5άρι χειροκίνητο σασμάν και του τουρμποντίζελ 1.5 dCi που συνδυάζεται στην περίπτωση της Dacia με το αυτόματο ρομποτιζέ 6άρι Easy-R.