node/17130

New Delhi Auto Expo 2016: Renault Kwid Climber & Racer [video]

O μεγάλος Γάλλος κατασκευαστής παρουσίασε μια πιο γρήγορη και πιο σκληροτράχηλη έκδοση του οικονομικού SUV που κατασκευάζεται στην Ινδία.

Η Renault αποκάλυψε δύο νέα πρωτότυπα, που βασίζονται πάνω στο crossover Kwid, λίγο πριν από το παγκόσμιο ντεμπούτο τους στο Σαλόνι της Γενεύης, την 1η Μαρτίου.

Το Kwid εξελίχτηκε ταχέως σε best-seller στην Ινδία, πετυχαίνοντας 90.000 παραγγελίες σε μόλις τέσσερις μήνες. Τα δύο νέα πρωτότυπα που περιγράφονται ως σχεδιαστικές σπουδές θα μπορούσαν να μετουσιωθούν σε μοντέλα παραγωγής, ανάλογα με την αίσθηση που θα προκαλέσουν και της υποδοχής που θα τύχουν από το κοινό στη Γενεύη.

Το πρώτο κόνσεπτ, το Kwid Climber, αντιγράφει την τακτική άλλων κατασκευαστών με την προσθήκη ρυθμίσεων, στοιχείων και αξεσουάρ που ενισχύουν το «σκληροτράχηλο» χαρακτήρα των μοντέλων τους. Έτσι, το Kwid Climber έρχεται με μεγαλύτερο ύψος από το έδαφος, μεγαλύτερους προφυλακτήρες και είναι φορτωμένο με πλαστικά προστατευτικά αμαξώματος. Κάτω από τι λαμαρίνες, μηχανικά, η Renault δεν επιβεβαίωσε αν υπάρχουν αλλαγές, αλλά ούτως ή άλλως ήταν κάτι που αναμέναμε, καθώς δεν έχει θιγεί ποτέ η πιθανότητα το Kwid να έχει οψιόν τετρακίνησης.

Το άλλο κόνσεπτ είναι μακράν πιο ενδιαφέρον και δείχνει σαν να το έχει προετοιμάσει η RenaultSport. Ονομάζεται Kwid Racer και είναι διαθέτει φαρδύτερο μετατρόχιο, εμπρός πίσω, χαμηλή ανάρτηση, μεγαλύτερες ζάντες στις 18 ίντσες, νέο αεροδυναμικό πακέτο και υποδορίως μπόλικη οικονομία σε βάρος.

Στην καμπίνα, στο γρήγορο Kwid έχει καταργηθεί το πίσω κάθισμα προς όφελος ενός μισού κέιτζ. Για τον οδηγό και το συνοδηγό υπάρχουν μπάκετ αγωνιστικής σχεδίασης με ζώνες ασφαλείας τεσσάρων σημείων. Η «αγωνιστικότητα» έχει αγγίξει και το ταμπλό, που είναι καλυμμένο πλήρως με Alcantara και έχει προσθέσει ένα trip computer που μπορεί να μετρά και να καταχωρίζει χρόνο γύρων.

Δεν είναι ξεκάθαρο τι μοτέρ υπάρχει κάτω από το καπό του Kwid Racer, αλλά το μικρό SUV θα μπορούσε με φορά ένα πιο ισχυρό μοτέρ τούρμπο από το 800άρι που κινεί το βασικό μοντέλο. Πάντως, ταυτόχρονα με τα δύο πρωτότυπα, η Reanult Ινδίας ανακοίνωσε ότι σύντομα θα διαθέσει ένα πιο ισχυρό κινητήρα 1.000 cc που θα έρθει να τοποθετηθεί πάνω από τον ατμοσφαιρικό 800άρη που υπάρχει σήμερα. Ο Γάλλος κατασκευαστής είπε ακόμη ότι το μικρό Kwid θα μπορούσε σύντομα να διατίθεται με την οψιόν ενός 5ριού ρομποτιζέ αυτόματου σασμάν υπό την ονομασία Easy-R.

Να θυμίσουμε ότι το Kwid υποστηρίζεται από τις μονάδες πλαισίου Common Module Family (CMF) της Συμμαχίας Renault-Nissan, η τιμή του στην Ινδία ξεκινά περίπου από τα €4.500 και βρίσκεται ανάμεσα στα δέκα πιο καλοπουλημένα αυτοκίνητα στη μεγάλη ασιατική χώρα.

[Πηγή Renault India]

TAGS
node/39094

Κινδυνεύει με ματαίωση και για το 2021 το Σαλόνι της Γενεύης

Οι διοργανωτές απέρριψαν τους όρους οικονομικής ενίσχυσης από το Καντόνι της Γενεύης. 

Πέμπτη, 28 Μαΐου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Κινδυνεύει με ματαίωση και για το 2021 το Σαλόνι της Γενεύης

Η πανδημία του κορονοϊού ματαίωσε το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο, αλλά και πολλές άλλες παρόμοιες εκδηλώσεις. 
Σαν αποτέλεσμα οι διοργανωτές υπάστησαν μεγάλη οικονομική ζημιά και όπως οι ίδιοι δηλώνουν επισήμως, βρίσκονται σε δεινή οικονομική θέση, καθώς η ζημιά εκτιμάται στα $ 11,3 εκατ. 

Ο OICA (Organisation Internationale des Constructeurs d'Automobiles) πρότεινε να λάβουν οι διοργανωτές οικονομική στήριξη από το Καντόνι της Γενεύης, το οποίο έσπευσε να εγκρίνει ένα ποσό επιχορήγησης της τάξης των $17,3 εκατ. 
Όμως, οι διοργανωτές της Εκθεσης έσπευσαν να απορρίψουν την επιχορήγηση καθώς οι όροι που θέτει το Καντόνι είναι αντίθετοι με το κατασταστικό τους. Ο βασικότερος όρος της δανειακής αυτής σύμβασης είναι ότι το Σαλόνι της Γενεύης έπρεπε οπωσδήποτε να πραγματοποιηθεί το 2021, κάτι για το οποίο οι διοργανωτές δεν μπορούν να εγγυηθούν, καθώς το θέμα είναι αν θα υπάρχουν εκθέτες πρόθυμοι να συμματάσχουν. 
Οι τελευταίοι προσανατολίζονται σε μια Έκθεση που θα γίνει στη Γενεύη το 2022, καθώς ακυρώθηκε και το Σαλόνι της Νέας Υόρκης που αρχικά είχε μετατεθεί για τον Αύγουστο. 

Στο μεταξύ, φαίνεται ότη η πανδημία δημιούργησε κάποια νέα δεδομένα: Οι online παρουσιάσεις νέων μοντέλων φαίνεται να δουλεύουν πολύ καλά και κυρίως να εξοικονομούν μπόλικο χρήμα στα ταμεία των ήδη χειμαζόμενων από την πανδημία κατασκευαστών. Το ερώτημα είναι αν φτάσαμε στο τέλος των Εκθέσεων ή αν έχουμε να κάνουμε με μια προσωρινή κατάσταση. 

node/38594

Περιηγηθείτε ψηφιακά στο περίπτερο της Volkswagen από την έκθεση Γενεύης

Δείτε όλα τα μοντέλα που θα παρουσίαζε η Volkswagen στην έκθεση Γενεύης η οποία ματαιώθηκε λόγω κορονοιού.

Σάββατο, 04 Απριλίου 2020 | Επικοινωνία

Περιηγηθείτε ψηφιακά στο περίπτερο της Volkswagen από την έκθεση Γενεύης

Μπορεί η έκθεση Γενεύης που ήταν προγραμματισμένη για τις αρχές Μαρτίου να ματαιώθηκε λόγω κορονοιού, όμως η Volkswagen μας δίνει τη δυνατότητα να επισκεφθούμε το περίπτερό της - έστω και ψηφιακά - μέσω μιας διαδραστικής τρισδιάστατης ξενάγησης (μπορείτε να την δείτε και εσείς πατώντας εδώ)

Το ψηφιακό περίπτερο έχει σε περίοπτη θέση ολόκληρη την οικογένεια Golf VIII (GTI, GTD, GTE, R-Line) που θα έκανε πρεμιέρα στη Γενεύη. Στα αριστερά βλέπουμε το υβριδικό Touareg R μαζί με το T-Roc R, ενώ στα δεξιά τα ηλεκτρικά μοντέλα της γερμανικής φίρμας με το μικρομεσαίο ID.3 και το πρωτότυπο ID. Space Vizzion. Φυσικά δε λείπουν και τα επαγγελματικά οχήματα, ανάμεσα στα οποία και το ολοκαίνουριο Caddy.

Ο χρήστης μπορεί να περιηγηθεί στο περίπτερο χρησιμοποιώντας τα βελάκια, ή να πατήσει το play και να παρακολουθήσει μια αυτόματη ξενάγηση.

Geneva

Ο Jürgen Stackmann, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της VW και υπεύθυνος για πωλήσεις, marketing και after-sales δήλωσε: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος που η ομάδα marketing κατάφερε να κάνει το περίπτερο διαθέσιμο σε όλους τους επισκέπτες παρά την ματαίωσης της Έκθεσης Γενεύης...Για ακόμα μια φορά αποδεικνύεται πως ειδικές περιστάσεις ζητούν και ειδικές λύσεις. Είμαστε σίγουροι πωσ στο μέλλον θα μπορούμε να διευρύνουμε το κοινό μας μέσα από ψηφιακές ξεναγήσεις επιπρόσθετα της φυσικής παρουσίας των μοντέλων μας στις εκθέσεις.» 

Η σελίδα θα παραμείνει ανοιχτή μέχρι τις 17 Απριλίου 2020, ενώ είναι διαθέσιμη στα Αγγλικά και στα Γερμανικά.