Test drive: Renault Captur 1.2 TCe

Ο 1.2 TCe αναβαθμίζει σημαντικά τον ήδη ολοκληρωμένο χαρακτήρα του ανανεωμένου Captur.

Η κατηγορία των μικρών crossover είναι από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες, με διαρκή εμπλουτισμό. Μοιάζουν ιδανικά για τους περισσότερους, μιας και συνδυάζουν τις μαζεμένες διαστάσεις που χρειάζονται για την πόλη, με τους χώρους και τον εξοπλισμό μεγαλύτερου μοντέλου και φυσικά την ελευθερία κίνησης που χαρίζει η ελαφρώς αυξημένη απόσταση από το έδαφος -17 cm στην συγκεκριμένη περίπτωση.

Το Captur, ένα από τα πιο δημοφιλή μοντέλα της κατηγορίας, για να παραμείνει στην κορυφή της αγοραστικής λίστας, υπέστη μια αισθητική ανανέωση πριν από μερικούς μήνες.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Renault Clio 1.2 TCe

Στο εμπρός μέρος, το ανανεωμένο Renault Captur έχει δεχθεί επεμβάσεις έτσι ώστε να παραπέμπει περισσότερο στο αδελφό Kadjar. Μάλιστα, στις πλούσιες εκδόσεις όπως αυτή του αυτοκινήτου δοκιμής, η μάσκα έχει μια λωρίδα χρωμίου στο κάτω μέρος της και στον προφυλακτήρα υπάρχουν νέα φώτα ημέρας LED σε σχήμα «C». Ελαφρώς ανασχεδιασμένα είναι τα πίσω φανάρια, ενώ τη λίστα συμπληρώνουν τα εμπρός φώτα Pure LED Vision -βασικός εξοπλισμός στην έκδοση Dynamic. Παράλληλα, το Captur επένδυσε λίγο περισσότερο στον εκτός ασφάλτου χαρακτήρα, με εντονότερες ποδιές στους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, εμπλούτισε τη χρωματική παλέτα του και απέκτησε ορισμένα νέα σχέδια τροχών.

Renault Captur 1

Στο εσωτερικό, η μεγαλύτερη αλλαγή εντοπίζεται στην επένδυση μαλακού πλαστικού στο ταμπλό και στα πάνελ των εμπρός θυρών, στα νέα σχέδια στις επενδύσεις και στο αναβαθμισμένο σύστημα πλοήγησης και πολυμέσων με την έγχρωμη οθόνη αφής 7”. Οι χώροι δεν έχουν αλλάξει και η πρακτικότητα που προσφέρει παραμένει μεταξύ των κορυφαίων της κατηγορίας. Διαθέτει ένα τεράστιο συρταρωτό ντουλαπάκι συνοδηγού και θήκη στην κορυφή του ταμπλό και εμπρός από το λεβιέ ταχυτήτων. Επιπλέον, όλα τα Captur διαθέτουν συρόμενο μονοκόμματο πίσω κάθισμα, δημιουργώντας μεταβαλλόμενο χώρο αποσκευών που κυμαίνεται από 377 έως 455 lt. Τέσσερις ενήλικοι θα βολευτούν με άνεση και μόνο ψηλοί επιβάτες στο πίσω κάθισμα θα αναζητήσουν περισσότερο χώρο για το κεφάλι τους.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Renault Captur 1.5 dCi 110 PS

Η ψηλά τοποθετημένη θέση οδήγησης είναι άνετη και, σε συνδυασμό με τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και τους μεγάλους καθρέφτες, χαρίζει καλή ορατότητα. Η αλήθεια όμως είναι ότι θα θέλαμε εντονότερη πλευρική στήριξη και δυνατότητα να ρυθμιστεί ακόμα πιο χαμηλά.

Renault Captur 2

Η έκδοση που δοκιμάζουμε είναι η κορυφαία βενζινοκίνητη και εφοδιάζεται με τον 4κύλινδρο 1.2 TCe που με τη βοήθεια άμεσου ψεκασμού και τούρμπο αποδίδει 120 ίππους και 20,9 kgm ροπή. Συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο με καλό σε λειτουργία λεβιέ και οι επιδόσεις που χαρίζει στο 1.270 kg μικρό γαλλικό crossover είναι αρκετά δυνατές. Για να πιάσει τα 100 km/h από στάση χρειάζεται ακριβώς 10” και η τελική ταχύτητα ακουμπά τα 192 km/h. Αντίστοιχου επιπέδου είναι και οι εν κινήσει επιταχύνσεις και τα φρένα. Τα τελευταία αποτελούνται από αεριζόμενους δίσκους εμπρός και ταμπούρα πίσω, και για να το ακινητοποιήσουν από τα 100 km/h χρειάζονται 37,2 m.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Renault Megane 1.2 TCe 130 PS

Στο δρόμο, το ανανεωμένο Captur δεν έχει αλλάξει χαρακτήρα. Η σφιχτά ρυθμισμένη ανάρτηση λειτουργεί σωστά και δεν διαμαρτύρεται σε συνεχείς ανωμαλίες, ελέγχοντας παράλληλα αποτελεσματικά τις κινήσεις του αμαξώματος. Το υποβοηθούμενο τιμόνι, που είναι αρκετά ελαφρύ στις χαμηλές ταχύτητες και βαραίνει όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα, είναι ακριβές, αλλά δεν ξεχωρίζει σε αίσθηση.

Renault Captur 3

Το ανανεωμένο Renault Captur 1.2 TCe διατίθεται με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο EDC, με την χειροκίνητη έκδοση να συνδυάζεται αποκλειστικά με το κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού Dynamic. Η τιμή της έκδοσης είναι €18.890 και κρίνεται ανταγωνιστική εάν αναλογιστούμε ότι διακρίνεται σε πολλούς τομείς.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Renault Kadjar 1.6 dCi 130 4WD

Εν κατακλείδι, η κορυφαία βενζινοκίνητη έκδοση του μικρού γαλλικού crossover είναι ολοκληρωμένη, διατηρώντας το με μεγάλη ευκολία μεταξύ των κορυφαίων προτάσεων της κατηγορίας.

Τι λέει το DRIVE
Ο 1.200άρης τούρμπο κινητήρας ταιριάζει γάντι στο ανανεωμένο Captur, προσφέροντας υψηλού επιπέδου επιδόσεις για την κατηγορία, χωρίς να ξεφεύγει σε κόστος χρήσης.
Τιμή Από €18.890
Τεχνολογία 1.197 cc, i4, 16v, 2 ΕΕΚ, άμεσος ψεκασμός, τούρμπο, 120 PS/5.000 rpm, 20,9 kgm/2.000 rpm, χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 10”
0-160 km/h 30,4”
0-400 m 17,2” @ 131,5 km/h
0-1.000 m 31,7” @ 162 km/h
60-160 km/h (με αλλαγές) 25,8”
50-80 km/h (3η) 4,1”
80-110 km/h (3η) 5,2”
80-110 km/h (4η) 6,5”
110-140 km/h (4η) 8,7”
110-140 km/h (5η) 12,0”
110-140 km/h (6η) 15,8”
Φρένα 100-0 km/h 37,2 m
Τελική ταχύτητα 192 km/h
Μέση κατανάλωση 8,0 lt/100 km
Εκπομπές CO2 125 g/km
Διαστάσεις 4.122 x 1.778 x 1.556mm
Χώρος αποσκευών 377 - 455 lt
Βάρος 1.270 kg
Μετρήσεις DRIVE

TAGS