Abarth Classiche 1300 OT, μια 4C σε εορταστική συσκευασία

Abarth Classiche 1300 OT, μια 4C σε εορταστική συσκευασία

Το Abarth Classiche 1300 OT αποτελεί το δώρο γενεθλίων της Stellantis στην ιστορική φίρμα.

Abarth Classiche 1300 OT

Η Alfa Romeo ολοκλήρωσε την παραγωγή της 4C το 2020, αλλά το κεντρομήχανο κουπέ επιστρέφει απροσδόκητα. Η Stellantis Heritage αναβιώνει το κορυφαίο ιταλικό σπόρτσκαρ υπό τη μορφή του νέου Abarth Classiche 1300 OT, .

Σκοπός του Abarth Classiche 1300 OT είναι να εορτάσει τα 75 χρόνια της Abarth κι αποτελεί τη σύγχρονη αναβίωση του Fiat-Abarth OT 1300 του 1965.

Η πιο εξωτική Alfa Romeo των τελευταίων 10ετιών επιστρέφει ως Abarth

Abarth Classiche 1300 OT

Δεν είναι η πρώτη φορά που το εξωτικό μοντέλο της Alfa Romeo επιφορτίζεται με αντίστοιχο ρόλο. Θυμίζουμε το Abarth Classiche 1000 SP που παρουσιάστηκε το 2021, αν κι εκείνο ήταν κάμπριο. Όπως και με την προηγούμενη αναβίωση της 4C, δεν διατηρήθηκαν τα ίδια μπροστινά φωτιστικά σώματα, αλλά οι σχεδιαστές επέλεξαν κάτι διαφορετικό. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επετειακή Alfa Romeo 4C Unica για τα 10 χρόνια της 4C

Με αμάξωμα από ανθρακονήματα, το Abarth Classiche 1300 OT έχει αεραγωγό οροφής για να τιμήσει το επιτυχημένο αγωνιστικό αυτοκινήτο της δεκαετίας του 1960. Η πίσω γρίλια μάλιστα αναφέρει με μεγάλα γράμματα την ονομασία «Abarth», για να καταστήσει σαφές ότι δεν πρόκειται για την 4C.

Abarth Classiche 1300 OT

Διαφοροποιείται κι αναφορικά με τις εξατμίσεις. Έτσι, δεν ενσωματώνει τις διπλές στρογγυλές απολήξεις της αλλά προτιμά μια τραπεζοειδή διάταξη, κεντρικά τοποθετημένη. Επίσης, δεν θα βρείτε κανένα σήμα Alfa Romeo αφού η Abarth τοποθέτησε παντού τον Σκορπιό της.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Χρειάστηκαν 6.000 ώρες εξέλιξης για να ακούγεται το Abarth 500e σαν... αληθινό σπορ

Η φημολογία αναφέρει ότι για την παραγωγή του Abarth Classiche 1300 OT δεν «θυσιάστηκαν» λειτουργικές 4C, αλλά αχρησιμοποίητα σασί, κινητήρες και κιβώτια ταχυτήτων που είχε στη διάθεσή της η Stellantis Heritage.

Abarth Classiche 1300 OT

H Abarth έχει αγκαλιάσει την ηλεκτροκίνηση, περιμένοντας πολλά από το χάτσμπακ 500e και το crossover 600e, ενώ το βενζινοκίνητο 500 φτάνει στη δύση της καριέρας του. Μην περιμένετε πάντως να κατακλύσει τους δρόμους, αφού το Abarth Classiche 1300 OT θα κατασκευαστεί σε μόλις πέντε μονάδες.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ 75° Anniversario, θερμικός αποχαιρετισμός για το Abarth 695

Πριν ξεκινήσει η παραγωγή, ένα μοντέλο υπό κλίμακα παρουσιάστηκε το Σαββατοκύριακο στο Stellantis's Heritage Hub στο Τορίνο της Ιταλίας. Τα βιβλία παραγγελιών έχουν ανοίξει, αλλά η τιμή δεν έχει ακόμη αποκαλυφθεί.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube