Νέες φωτογραφίες για το Abarth 600e

Νέες φωτογραφίες για το Abarth 600e

Μπορεί η παρουσίαση του αμιγώς ηλεκτρικού Abarth 600e να είναι προγραμματισμένη για τον προσεχή Ιούνιο, εντούτοις όμως, η εταιρεία δημοσίευσε νέες φωτογραφίες του μοντέλου.

Abarth 600e

Το Abarth 600e, το γρηγορότερο Abarth όλων των εποχών, θα αποκαλυφθεί επίσημα στις αρχές του καλοκαιριού. Μέχρι τότε όμως, η ιταλική φίρμα, αποκαλύπτει περισσότερες πληροφορίες και φωτογραφίες για τον ισχυρότερο Σκορπιό της ιστορίας της.

Εξωτερικά, το αυτοκίνητο δεν κρύβει την ιταλική καταγωγή του, με τη σχεδίασή του να είναι σύγχρονη, ελκυστική και αθλητική. Ιδίως στην υποφαινόμενη έκδοση Scorpiοnissima, που θα παραχθεί σε 1.949 αντίτυπα. Δεν χωρά αμφιβολία πως τα βλέμματα μαγνητίζει το εντυπωσιακό, αποκλειστικό χρώμα Hypnotic Purple, που σύμφωνα με το εργοστάσιο «αναδεικνύει την επιθετικότητά του, τη στιγμή που η πίσω αεροτομή έχει σχεδιαστεί για να μεγιστοποιεί τις επιδόσεις». Προς αυτή τη κατεύθυνση κινείται και ο αεροδυναμικής σχεδίασης πίσω διαχύτης.

To Abarth 600e θα εξοπλίζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα, ικανό για 240 ίππους

Abarth 600e

H εν λόγω έκδοση εξοπλίζεται με ελαστικά υψηλών επιδόσεων, ζάντες 20”, μεγαλύτερα φρένα, σε σχέση με τα συμβατικά 600e, αλλά και μηχανικό μπλοκέ διαφορικό για ακόμα καλύτερη πρόσφυση. Και κάπου εδώ τελειώνουν οι διαθέσιμες πληροφορίες για το Abarth 600e. Παλαιότερα, η Abarth είχε δηλώσει πως ο ισχυρότερος Σκορπιός όλων των εποχών θα φορά έναν ηλεκτροκινητήρα, ικανό να αποδίδει 240 ίππους.

Στο εσωτερικό, το αυτοκίνητο θυμίζει το FIAT 600e, με πινελιές… Abarth. Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα όλων τα καθίσματα με τις ραφές που δεν κρύβουν το αγωνιστικό τους DNA. Σύμφωνα δε με το εργοστάσιο, έχουν χρησιμοποιηθεί τέσσερα είδη αφρού. Σπορ σχεδίασης είναι και το τιμόνι, με τον Σκορπιό να δεσπόζει στο κέντρο του. Στο μέσο της κονσόλας βρίσκεται η οθόνη αφής 10”, με ειδικά γραφικά Abarth, που φροντίζει για την ενημέρωση και ψυχαγωγία των επιβατών.

Abarth 600e

To Abarth 600e έχει εξελιχθεί τη Stellantis Motorsport, τον αγωνιστικό βραχίονα του Ομίλου. Είναι βασισμένο στην πλατφόρμα Perfo-eCMP, μία αναβαθμισμένη και πιο σπορ εκδοχή της πλατφόρμας eCMP στην οποία πατούν τα ομογάλακτα Jeep Avenger, Peugeot e-2008. Περισσότερες πληροφορίες, αναφορικά με τις επιδόσεις και την αυτονομία θα γίνουν γνωστές το προσεχές διάστημα.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube