Mεγαλύτερη αυτονομία για το Renault 5 E-Tech -Πότε;

Mεγαλύτερη αυτονομία για το Renault 5 E-Tech -Πότε;

Η γαλλική φίρμα εργάζεται ήδη πάνω σε αναβαθμίσεις που θα ενισχύσουν την αποδοτικότητα και θα μεγαλώσουν την αυτονομία του Renault 5 E-Tech Εlectric. Κάτι που θα συμβεί και στο Renault 4 E-Tech Electric.

Renault 5 E-Tech

Σύμφωνα με πληροφορίες από γαλλικά μέσα ενημέρωσης, το Renault 5 E-Tech, όπως και το Renault 4 E-Tech θα εξοπλιστούν το 2027 με έναν νέο κινητήρα και μεγαλύτερη μπαταρία που θα αυξήσει την αυτονομία τους στα 500 km.

Με τα R5 και R4 E-Tech, που παρουσιάστηκαν το 2024 και 2025 αντίστοιχα, η Renault δίνει σάρκα και οστά στο ένδοξο παρελθόν της, υπό έναν πιο μοντέρνο μανδύα παντρεύοντας το νεο-ρετρό ντιζάιν με την ηλεκτροκίνηση. Η στρατηγική αυτή ασφαλώς και δεν είναι τυχαία μιας και ο στόχος της Billancourt είναι να ενισχύσει ακόμα περισσότερο τη θέση της στην αγορά ενόψει της απαγόρευσης των θερμικών κινητήρων από το 2035 στην Ευρώπη.

Μέχρι σήμερα, η ισχυρότερη έκδοση αμφότερων αποδίδει 150 ίππους και αντλεί ενέργεια από μπαταρία 52 kWh τεχνολογίας NMC, προσφέροντας θεωρητική αυτονομία 410 km. Από το 2027, όμως, η Renault θα ανεβάσει τον πήχη με μια αναβαθμισμένη μπαταρία 56 kWh και έναν βελτιωμένο ηλεκτροκινητήρα 6AK Evo, όπως επιβεβαιώνει το τμήμα επικοινωνίας της θυγατρικής Ampère.

Ο αναβαθμισμένος κινητήρας και η μεγαλύτερη μπαταρία θα κάνει πρεμιέρα στο Renault 5-Tech το 2027. Ομοίως και το Renault 4 E-Tech, με την αυτονομία και των δύο να φτάνει τα 500 km

Renault 5 E-Tech

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το νέο Nissan Micra στην Ολλανδία

Η νέα μπαταρία, που θα κατασκευάζεται στη Douai της Γαλλίας από την AESC, θα βασίζεται σε πιο εξελιγμένη χημεία NMC, αυξάνοντας την ενεργειακή πυκνότητα και μειώνοντας τις απώλειες.

Με τη σειρά του, ο ηλεκτρκινητήρας 6AK Evo θα φέρει βελτιώσεις στον ρότορα, το περίβλημα και τον μετατροπέα, την ώρα που τα πηνία του στάτορα είναι φτιαγμένα από χαλκοσωλήνες σε σχήμα φουρκέτας αντί για παραδοσιακά στρογγυλά καλώδια. Μια καινοτομία που σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρείας θα αυξήσει σημαντικά την απόδοση, μειώνοντας παράλληλα την κατανάλωση. 

Renault 5 E-Tech

Αξίζει να σημειωθεί πως η τεχνολογία EESM (Externally Excited Synchronous Motor) της Renault δεν χρησιμοποιεί μαγνήτες και σπάνιες γαίες, περιορίζοντας την εξάρτηση από την Κίνα και μειώνοντας το κόστος παραγωγής.

Renault 4 E-Tech- Renault 5 E-Tech

Ο συνδυασμός της μεγαλύτερης μπαταρίας και του πιο αποδοτικού κινητήρα θα επιτρέψει στα Renault 4 και Renault 5 E-Tech να διανύουν έως και 500 km, νούμερο ευθέως ανταγωνιστικό απέναντι σε μεγαλύτερα και πολύ ακριβότερα οικογενειακά ηλεκτρικά. Στο σημείο αυτό να αναφέρουμε πως το Renault 5 E-Tech ΜΥ2026 θα φέρει και λειτουργία one pedal. Όπως συμβαίνει ήδη στο 4άρι αλλά και το Nissan Micra.

Αυτές οι κινήσεις αποδεικνύουν πως η Renault με την αναβίωση των παλιών της μοντέλων πέρα από το νοσταλγικό του πράγματος φιλοδοξεί να καθιερωθεί στην ελίτ της νέας αυτοκινητικής πραγματικότητας.  

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube