Ampère, η νέα θυγατρική της Renault για EV και software

Ampère, η νέα θυγατρική της Renault για EV και software

Tο τρίτο στάδιο της «Renaulution» προβλέπει την ίδρυση μίας νέας θυγατρικής, ονόματι Ampère, η οποία φιλοδοξεί να αποτελέσει την αιχμή του δόρατος στην ηλεκτρική μετάβαση της γαλλικής φίρμας.

Η είδηση αυτή προέρχεται από τα πλέον επίσημα χείλη, του Luca de Meo, ο οποίος έχει αποφασίσει να πατήσει το γκάζι για τη μεταστροφή της Renault σε μία «αυτοκινητοβιομηχανία επόμενης γενιάς». Η Ampère θα πάρει τη θέση της δίπλα στις Alpine και Dacia, έχοντας ως κύριο ρόλο την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης και την εξέλιξη του λογισμικού.

Η νέα αυτή θυγατρική θα εισέλθει στο χρηματιστήριο του Παρισιού, το δεύτερο εξάμηνο του 2023. Σαν μέγεθος θα απασχολεί περί τους 10.000 εργαζομένους, εκ των οποίων 3.500 θα είναι μηχανικοί και κάτι λιγότερο από 2.000 προγραμματιστές. Φυσικά θα έχει πρόσβαση σε όλη την τεχνογνωσία του ομίλου Renault αλλά η δομή της θα είναι πιο ελεύθερη, ώστε να λειτουργεί ως ένας ξεχωριστός παίκτης στο χώρο των EV.

Αναφορικά με τους στόχους που έχουν τεθεί, μέχρι το 2030 η Ampère θα διαθέτει στις τάξεις της έξι αμιγώς ηλεκτρικά επιβατικά αυτοκίνητα, μεταξύ των οποίων τα Renault 5 Electric, Renault 4 Electric, Renault Mégane E-Tech Electric και Renault Scénic Electric. Η Renault αναφέρει χαρακτηριστικά πως έχει ήδη δαπανήσει ένα μεγάλο μέρος από την επένδυση που απαιτείται, ενώ εμπορικά αναμένεται να καλύπτουν το 80% των κερδών της φίρμας στα BEV. Όσο για τα νούμερα, εάν όλα πάνε βάσει σχεδίου, θα μιλάμε για ένα εκατομμύριο οχήματα το 2031.

Renault

Οι Γάλλοι βασίζουν την επιτυχία του όλου εγχειρήματος σε τρεις πυλώνες. Αρχικά, επιθυμούν να ρίξουν το χρόνο της παραγωγής ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου σε λιγότερο από 10 ώρες. Συγκεντρώνοντας παράλληλα το 80% των προμηθευτών σε μία ακτίνα 300 km από το ElectriCity, το νέο κόμβο παραγωγής της εταιρίας στη βόρεια Γαλλία.

Κατόπιν, αποτελεί απαίτηση η δημιουργία ενός ευρωπαϊκού δικτύου συνεργαζόμενων εταιρειών που θα θέτουν σε προτεραιότητα τη βιωσιμότητα των διαδικασιών παραγωγής της και τον έλεγχο του κόστους. Από εκεί θα προκύπτουν τα 80 GWh που θα αντιστοιχούν στο σύνολο της παραγωγής το 2030.

Τέλος, θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στη δημιουργία μοντέλων που θα καθορίζονται από το λογισμικό που φέρουν (SDV, Software Defined Vehicle). Αυτοκίνητα που θα μπορούν να αναβαθμίζονται καθόλη τη διάρκεια ζωής τους, δημιουργώντας μία πιο προσωπική σχέση με τους πελάτες. Το πρώτο SDV αναμένεται το 2026, σε συνεργασία με την Qualcomm Technologies και την Google.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube