Magistr-1600: Ένα «Lada» με καβούκι «G-Wagen»!

Magistr-1600: Ένα «Lada» με καβούκι «G-Wagen»!

Το Magistr 1600 ήταν από τα ελάχιστα γνωστά ρωσικά πρότζεκτ της δεκαετίας του ’90 και θα μπορούσε κάλλιστα να είχε φτάσει στη μαζική παραγωγή...

Магистр-1600

Το πρωτότυπο ρωσικό πρότζεκτ με την ονομασία «Magistr-1600», εξωτερικά ήταν μια διασταύρωση της Mercedes-Benz G-Class και της οικογένειας Zhiguli «VAZ», παρόλο που η τελευταία, φυσικά, δεν είχε καμία σχέση με τη Mercedes-Benz. 

Το πρωτότυπο βασιζόταν σε μια κοντύτερη εκδοχή της πλατφόρμας του VAZ-2105, της οποίας το μεταξόνιο μειώθηκε για την περίσταση από τα 2,42 m στα 2,3 m. Αλλά όπως ήταν φυσικό για το είδος του αυτοκινήτου, η απόσταση από το έδαφος ανέβηκε από τους 17 στους 27,8 (!) πόντους. Η ανάρτηση ακολούθησε την πεπατημένη του γνωστού μας Lada Niva με διπλά ψαλίδια εμπρός και άκαμπτο άξονα πίσω, με ελατήρια και ράβδο πανάρ.

Магистр-1600

Το εμπρός μέρος της καροσερί καθώς και μέρος της καμπίνας του Магистр-1600 (για να σας το γράψουμε και στα ρωσικά) ήρθαν δανεικά από το Lada 2107, την πολυτελή έκδοση του 2105. Επιπλέον, η διάταξη των καθισμάτων στην καμπίνα μπορούσε να τη μετατρέψει τόσο σε 5θέσια όσο και σε 7θέσια. Αυτά τα δύο πρόσθετα καθίσματα αναδιπλώνονταν στα τοιχώματα του χώρου αποσκευών, ενώ η ρεζέρβα βρισκόταν κάτω από το καπό, στο μηχανοστάσιο, ακολουθώντας το παράδειγμα του Niva.

Το «ZhiguliG-Wagen» φορούσε 1.600άρη βενζινοκινητήρα με 78 άλογα, συνδυασμένον με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο, σύνολο προερχόμενο από το VAZ-21074 (ρωσικός κωδικός για το Lada 2017).

Και παρόλο που το πρότζεκτ ήταν αρχικά με κίνηση στους πίσω τροχούς, στο μέλλον ήταν πιθανό και δυνατόν το Магистр-1600 να λανσαριστεί και σε έκδοση 4x4, με βάση το σχέδιο που εφαρμόστηκε στο Lada Niva.

Магистр-1600

Η πρεμιέρα του Magistr-1600 έγινε το 1993 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Μόσχας. Το πρότζεκτ τράβηξε γρήγορα την προσοχή του Τύπου. Οι δημοσιογράφοι έγραψαν τότε για σχέδια έναρξης μιας παραγωγής μικρής κλίμακας στην Kaluga, σύμφωνα με την οποία θα κατασκευάζονταν έως και 300 μονάδες ετησίως.

Ωστόσο, ύστερα από κάποιο χρονικό διάστημα, το πρότζεκτ σταμάτησε λόγω οικονομικών δυσκολιών, ενώ μια τόσο μικρή παραγωγή του Magistr-1600 αξιολογήθηκε ως ασύμφορη.

Магистр-1600

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube