Wayne Griffiths: Άφησε SEAT και CUPRA, το έριξε στο αλκοόλ
Κάποτε η ζωή του Wayne Griffiths ήταν γεμάτη με τα μοντέλα της SEAT και της CUPRA. Τώρα, προτιμά να λανσάρει το δικό του τζιν.
Λιγότερο από εννέα μήνες μετά την παραίτησή του από τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου των SEAT και της CUPRA, ο Wayne Griffiths επιστρέφει στο προσκήνιο. Αρχικά είχε ακουστεί ότι υπήρχε πιθανότητα να αναλάβει τον ασθμαίνοντα Όμιλο Stellantis.
Ωστόσο, αντί να παραμείνει στην αυτοκινητοβιομηχανία, όπως συμβαίνει συχνά με πρώην στελέχη -και μάλιστα τόσο επιτυχημένα, ο Griffiths εισέρχεται στον ανταγωνιστικό κόσμο του αλκοόλ.
Λανσάροντας το δικό του τζιν, εύστοχα ονομάζοντάς το «Gin Wayne». Ο ίδιος δηλώνει ότι το επιθυμούσε εδώ κι αρκετά χρόνια, «αλλά η χρονική στιγμή δεν ήταν ποτέ η κατάλληλη».
Δεδομένου ότι δεν χρειάζεται πλέον να ηγείται μάρκων που ανήκουν στο Volkswagen Group, προφανώς βρήκε τον ελεύθερο χρόνο για να πραγματοποιήσει το όνειρό του
Το τζιν Wayne παρασκευάζεται χωρίς τεχνητά αρώματα, χρησιμοποιώντας μόνο ολόκληρα φυσικά συστατικά. Η παραγωγή πραγματοποιείται στο αποστακτήριο Pfau στο Klagenfurt της Αυστρίας, με την αρχική παρτίδα να περιορίζεται σε μόλις 500 φιάλες.
Το ποτό αποστάζεται σε μικρές παρτίδες χρησιμοποιώντας τοπικά φρούτα από την Καρινθία, όπως αχλάδια και μήλα, ενώ είναι αρωματισμένο με μείγμα άρκευθου, μπαχαρικών, ανθέων, βοτάνων και αγγουριού. Στη συνέχεια επαναποστάζεται για να βελτιωθεί το γευστικό προφίλ.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Bentley έφτιαξε την Bentley των ουίσκι μαζί με την The Macallan
Ο Griffiths τονίζει τη σημασία των τοπικών συστατικών και της απαιτητικής διαδικασίας, κάτι που αντικατοπτρίζει την προσοχή στη λεπτομέρεια που χαρακτήριζε και την εποχή του στην αυτοκινητοβιομηχανία.
Ακόμα και το μπουκάλι αντικατοπτρίζει αυτή τη νοοτροπία. Σχεδιασμένο από τον Βιεννέζο αρχιτέκτονα Gregor Eichinger, διαθέτει έντονα Art Deco σιλουέτα με καθαρές γραμμές. Η τιμή του φτάνει τα 182 ευρώ.
Η αποχώρηση του Wayne Griffiths από τη SEAT και την CUPRA στις 31 Μαρτίου αποτέλεσε έκπληξη για τον κλάδο. Είχε επιλεγεί για την κορυφαία θέση στα τέλη του 2020 και το έργο του θεωρήθηκε εξαιρετικά επιτυχημένο.
Ηγήθηκε της επέκτασης της CUPRA, καθιερώνοντάς την ως αυτόνομη μάρκα, τόσο επιτυχημένα που κατάφερε να υπερκεράσει τη μητρική SEAT. Δεν γνωρίζουμε αν ο Griffiths θα επιστρέψει στην αυτοκινητοβιομηχανία. Προς το παρόν, φαίνεται ότι απολαμβάνει αυτό που κάνει -κι αυτό είναι το σημαντικότερο για τον ίδιο.



