node/38446

Οι καλύτερες ταινίες με αυτοκίνητα στην ιστορία του κινηματογράφου [Part 2]

Ένας ακόμη τρόπος να περάσεις ευχάριστα την ώρα σου εν μέσω καραντίνας!

Τα αυστηρά μέτρα πρόληψης που έφερε η πανδημία του κορονοϊού στη ζωή μας, έχουν αλλάξει άρδην την καθημερινότητα καθώς είτε βρισκόμαστε σε αναγκαστική άδεια, είτε εργαζόμαστε από το σπίτι. Πώς μπορεί ένας petrolhead να περάσει όμορφα και δημιουργικά το χρόνο του εν μέσω καραντίνας;

Πέρα από τα αυτοκινητιστικά κανάλια που υπάρχουν στο YouTube, και τις ψηφιακές ξεναγήσεις σε μουσεία αυτοκινήτου ανά τον κόσμο που σας δείξαμε ήδη, μπορείτε επίσης να παρακολουθήσετε ενδιαφέρουσες ταινίες που έχουν σχέση με αυτοκίνητα και οδήγηση!

Μαζέψαμε λοιπόν για εσάς 30 από τις καλύτερες αυτοκινητιστικές ταινίες στην ιστορία του κινηματογράφου, και σας ευχόμαστε καλή θέαση. Η λίστα έχει χρονολογική σειρά, ενώ δίπλα από κάθε ταινία προσθέσαμε και τη βαθμολογία της ιστοσελίδας imdb (Internet Movie Database) η οποία διαμορφώνεται με βάση εκατοντάδες χιλιάδες ψήφους του κοινού (επιλέξαμε τις ταινίες που έχουν πάνω από 6/10 για προφανείς λόγους).

Δείτε εδώ το πρώτο μέρος του αφιερώματος.


The Car

The Car (1977) - 6,2/10

Μια cult ταινία τρόμου στην οποία ένα μαύρο αυτοκίνητο σκορπίζει τον τρόμο στη μικρή αμερικανική πόλη Santa Ynez. Το όχημα μοιάζει να έχει κυριευθεί από σατανικά πνεύματα, καθώς χτυπά όποιον βρει μπροστά του εισβάλλοντας ακόμα και σε σπίτια. Ο μόνος που αντιστέκεται είναι ο σερίφης που προσπαθεί να το σταματήσει με όλες του τις δυνάμεις. Ενημερωτικά, το αυτοκίνητο βασίζεται σε μια Lincoln Continental Mark III με νέο αμάξωμα που σχεδιάστηκε για τις ανάγκες της ταινίας από τον George Barris.

Σκηνοθέτης του φιλμ που διαρκεί 1 ώρα και 36 λεπτά είναι ο Eliot Silverstein. Όπως φαντάζεστε πήρε πολύ κακές κριτικές, όμως βρίσκεται στη λίστα μας για ιστορικούς λόγους.


The Driver

The Driver (1978) - 7,2/10

Ένα neo-noir φιλμ μυστηρίου από το Los Angeles των '70s. Μας παρουσιάζει έναν οδηγό που κλέβει αυτοκίνητα με σκοπό να τα χρησιμοποιήσει ως οχήματα καταδίωξης σε ληστείες. Ο πρωταγωνιστής τον οποίον ενσαρκώνει ο Ryan O'Neal, βρίσκει απέναντί του τον ντεντέκτιβ Bruce Derm που προσπαθεί να τον συλλάβει. Το σενάριο και η σκηνοθεσία είναι του Walter Hill, ενώ η διάρκεια της ταινίας είναι 1 ώρα και 31 λεπτά.


Back to the Future

Back To The Future (1985) - 8,5/10

Η ταινία που έκανε διάσημη την DeLorean DMC-12 σε ολόκληρο τον κόσμο, πραγματεύεται με την ιδέα μιας τετράτροχης χρονομηχανής. Ο έφηβος Marty McFly - τον οποίο ενσαρκώνει ο Michael J Fox - ταξιδεύει κατά λάθος από το 1985 στο 1955 και γνωρίζει τους μελλοντικούς γονείς του. Εκεί, ο εκκεντρικός επιστήμονας Dr. Emmett (Christopher Lloyd) τον βοηθά να επιστρέψει στο ... παρόν.

Το σενάριο έγραψαν οι Robert Zemeckis και Bob Gale, με τον πρώτο να είναι και ο σκηνοθέτης. Ακολούθησαν δύο ακόμη ταινίες Back to the Future II (1989) και Back to the Future III (1990) που ολοκλήρωσαν την τριλογία, μια σειρά κινουμένων σχεδίων και πολλά ακόμα κόμικ και βιντεοπαιχνίδια.


Days of Thunder

Days of Thunder (1990) - 6,0/10

Μια ταινία δράσης με πρωταγωνιστή τον Tom Cruise στο ρόλο του οδηγού αγώνων Cole Trickle που τρέχει στο πρωτάθλημα Nascar. Το φιλμ που διαρκεί 1 ώρα και 47 λεπτά σκηνοθέτησε ο Tony Scott, με τους κριτικούς να μην γράφουν και τα καλύτερα λόγια για τα ειδικά εφέ, τους χαρακτήρες και το σενάριο. Παρόλα αυτά αξίζει για τη μουσική του Hans Zimmer, τις εμφανίσεις πραγματικών οδηγών του Nascar και το γεγονός ότι είναι η πρώτη ταινία στην οποία παίζουν μαζί Tom Cruise και Nicol Kidman.


Taxi

Taxi (1998) - 7,0/10

Μια γαλλική κωμωδία που παρουσιάζει τις περιπέτειες του ικανότατου αλλά αρκετά ριψοκίνδυνου οδηγού ταξί Daniel Morales (τον ενσαρκώνει ο Samy Naceri) που δεν σέβεται καθόλου τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας. Με το πάτημα ενός κουμπιού, το λευκό Peugeot 406 αποκτά μια σειρά από αεροδυναμικά βοηθήματα και μετατρέπεται σε αγωνιστικό όχημα.

Την ταινία διάρκειας 1 ώρας και 26 λεπτών σκηνοθέτησε ο Gerard Pires και το σενάριο έγραψε ο Luc Besson. Στο πλευρό του Samy Naceri, πρωταγωνιστούν ο Frederic Diefenthal και η Marion Cotillard. Τα επόμενα χρόνια ακολούθησαν οι συνέχειες Taxi 2 (2000), Taxi 3 (2003), Taxi 4 (2007) και Taxi 5 (2018), όμως καμία δεν κατάφερε να συγκινήσει το ίδιο με το original.


The Fast and the Furious

The Fast and the Furious (2001) - 6,8/10

Η πρώτη ταινία της σειράς Fast & Furious βγήκε το 2001 με τίτλο "Οι μαχητές των δρόμων" και με θεματολογία τους παράνομους αγώνες ταχύτητας και τα βελτιωμένα αυτοκίνητα. Η υπόθεση παρουσιάζει τον μυστικό αστυνομικό Brian O'Conner τον οποίο υποδύεται ο Paul Walker, σε μια προσπάθεια να συλλάβει μια συμμορία που κλέβει αυτοκίνητα και εμπορεύματα. Αρχηγός της είναι ο Dominic Toretto, ένας ρόλος που ταυτίστηκε άρρηκτα με τον ηθοποιό Vin Diesel.

Η επιτυχία της πρώτης ταινίας στο box office οδήγησε στην παραγωγή των 2 Fast 2 Furious (2003), The Fast and the Furious: Tokyo Drift (2006), Fast & Furious (2009), Fast Five (2011), Fast & Furious 6 (2013), Furious 7 (2015), The Fate of the Furious (2017) αλλά και το spin-off Hobbs & Shaw (2019). Η ένατη ταινία F9 αναμένεται να κάνει πρεμιέρα το 2021, ενώ η δέκατη και τελευταία ταινία του "The Fast Saga" θα ακολουθήσει λίγο αργότερα. Η σειρά Fast & Furious είναι μια τεράστια πηγή εσόδων για όλους τους εμπλεκόμενους, με το συνολικό Box Office όλων των ταινιών να ξεπερνά τα 5,8 δισεκατομμύρια δολάρια. 


Gone in 60 seconds

Gone in Sixty Seconds (2000) - 6,5/10

Μια ταινία από την αλλαγή της χιλιετίας που διαδραματίζεται στους δρόμους του Los Angeles και του Long Beach στην California, ως ένα πιο ελεύθερο remake του ομώνυμου φιλμ από το 1974. Η υπόθεση μας παρουσιάζει την ιστορία του Randall "Memphis" Raines ο οποίος επιστρέφει στην ενεργό δράση με τη συμμορία του, καθώς πρέπει να κλέψει 50 αυτοκίνητα μέσα σε 3 μέρες ώστε να σώσει τη ζωή του αδερφού του. Ανάμεσα σε αυτά είναι και η Shelby Mustang GT500 με το ψευδώνυμο "Eleanor" που έχει μείνει στην ιστορία ως ένα από τα πιο γνωστά movie-cars. Μερικά από τα 50 αυτοκίνητα που βλέπουμε στην ταινία είναι τα: Ferrari Testarossa, Ferrari 550 Maranello, Porsche 959, Lamborghini Diablo SE30, Mercedes-Benz 300 SL Gullwing, De Tomaso Pantera κ.α.

Σκηνοθέτης της ταινίας είναι ο Dominic Sena, ενώ το καστ των πρωταγωνιστών περιλαμβάνει τους Nicolas Cage, Angelina Jolie, Giovanni Ribisi, Christopher Eccleston, Robert Duvall, Vinnie Jones και Will Patton. Παρόλο που οι κριτικές ήταν επί το πλείστον αρνητικές, η ταινία έσπασε ταμεία και απέκτησε φανατικό κοινό στην Αμερική και σε όλο τον κόσμο.


The Transporter

The Transporter (2002) - 6,8/10

Ακόμα μια ταινία δράσης στην οποία το αυτοκίνητο παίζει κεντρικό ρόλο. Ο Frank Martin - τον οποίο ενσαρκώνει ο Jason Statham - είναι ένας βετεράνος των ειδικών δυνάμεων που αναλαμβάνει τη δουλειά του οδηγού που μεταφέρει πακέτα για ειδικούς πελάτες. Ο Luc Besson που έγραψε την υπόθεση εμπνεύστηκε από τη σειρά ταινιών μικρού μήκους "The Hire" της BMW, εξού και η μαύρη 7 Series που είναι το όχημα του πρωταγωνιστή.

Τη ταινία σκηνοθέτησαν οι Louis Leterrier και Corey Yuen και έχει διάρκεια 1 ώρα και 32 λεπτά. Η επιτυχία στο box office έφερε το Transporter 2 (2005), το Transporter 3 (2008) και το reboot με τίτλο The Transporter Refueled (2015) με πρωταγωνιστή τον ηθοποιό Ed Skrein. Παρόλο που στην πρώτη ταινία ο κεντρικός ήρωας Frank Martin οδηγεί μια BMW 7 Series, στις επόμενες την αλλάζει με Audi A8.


Collateral

Collateral (2004) - 7,5/10

Ένα neo-noir φιλμ του σκηνοθέτη Michael Mann με πρωταγωνιστές τους Tom Cruise και Jamie Foxx. Το σενάριο που έγραψε ο Stuart Beattie παρουσιάζει τον οδηγό ταξί Max Durocher ο οποίος παίρνει για κούρσα τον Vincent - ένα πληρωμένο δολοφόνο - και μετά από πίεση τον μεταφέρει σε διάφορα σημεία του Los Angeles για να εκπληρώσει τις αποστολές του.

Η ταινία διάρκειας 2 ωρών απέσπασε πολύ καλές κριτικές και ήταν υποψήφια για όσκαρ σε αρκετές κατηγορίες, ενώ σημείωσε μεγάλη εμπορική επιτυχία στο box office.


Μείνετε συντονισμένοι στο drive.gr για το τελευταίο μέρος του αφιερώματος στον κινηματογράφο, το οποίο θα ακολουθήσει τις επόμενες μέρες.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: 

node/39100

Πώς ο κορονοϊός έσωσε δεκάδες ζωές στη Γερμανία

Το lockdown μείωσε σε ιστορικά επίπεδα τον αριθμό των τροχαίων -  Οι ειδικοί προειδοποιούν ότι με την επιστροφή στην καθημερινότητα τα δυστυχήματα θα αυξηθούν ξανά.

Πέμπτη, 28 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Πώς ο κορονοϊός έσωσε δεκάδες ζωές στη Γερμανία

Οι αριθμοί που δημοσίευσε αυτή την εβδομάδα η Ομοσπονδιακή Στατιστική Υπηρεσία μιλούν από μόνοι τους. Ποτέ άλλοτε από την χρονιά της γερμανικής επανένωσης το 1990, δεν ήταν μικρότερος αριθμός των νεκρών σε τροχαία, όσο τον Μάρτιο του 2020. Συνολικά στους γερμανικούς δρόμους πέθαναν 158 άνθρωποι, ενώ τον Μάρτιο του 2019 ήταν 234. Αλλά και ο αριθμός των τραυματιών σε αυτοκινητιστικά δυστυχήματα μειώθηκε δραστικά τον ίδιο μήνα σε σχέση με τον αντίστοιχο πέρυσι. Το νέο είναι καταρχήν θετικό, αλλά δεν θα πρέπει να οδηγήσει σε υπέρμετρη αισιοδοξία για τα μελλούμενα, υποστηρίζει ειδικός σε θέματα οδικής κυκλοφορίας στην ADAC, τη μεγαλύτερη λέσχη αυτοκινήτου στην Ευρώπη.

Μείωση δυστυχημάτων και πριν από τον κορονοϊό

Για τον υπεύθυνο της ADAC ο μειωμένος αριθμός δυστυχημάτων οφείλεται στον κορονοϊό και στα περιοριστικά μέτρα, όπως το Homeoffice και την κοινωνική αποστασιοποίηση. «Η δική μας υπόθεση είναι ότι ο αριθμός των δυστυχημάτων θα αυξηθεί και πάλι, όταν αποκατασταθεί η συγκοινωνία και επιστρέψει η κανονικότητα. Προς το παρόν σε πολλούς εργασιακούς κλάδους οι άνθρωποι δεν επέστρεψαν στον τόπο εργασίας τους. Αυτό φυσικά επηρεάζει πολύ την κίνηση στους δρόμους. Επιπλέον ταξιδεύουν ελάχιστα». Παρά τις εκτιμήσεις του ειδικού, παραμένει αδιαμφισβήτητο ότι και πριν ξεσπάσει η πανδημία ο αριθμός των νεκρών σε τροχαία σε γερμανικούς δρόμους είχε παραμείνει επί χρόνια στάσιμος. Μπορεί εκ πρώτης όψεως να εκπλήσσει, διότι σε αντίθεση με άλλες χώρες της ΕΕ στη Γερμανία δεν υπάρχει ανώτατο όριο ταχύτητας. 

Ωστόσο, από το 1970 ελήφθησαν μια σειρά από άλλα μέτρα, τα οποία αύξησαν την οδική ασφάλεια, όπως υποχρεωτική ζώνη ασφάλειας ή μείωση του ανώτατου ποσοστού αλκοόλ ανά λίτρο αίματος. Με αυτά κι άλλα μέτρα κατάφερε η χώρα να μειώσει τα οδικά δυστυχήματα από 20.000 μέσα της δεκαετίας του 1970 μόνο στην τότε Δυτική Γερμανία, σε λιγότερα από 3.000 στην επανενωμένη Γερμανία.

Ποδηλατοδρόμοι pop-up

Παρά την θετική εξέλιξη χρειάζεται να γίνουν πολλά ακόμη, επισημαίνει ο εκπρόσωπος της ADAC. Ένα από τα βασικότερα είναι ίσως να βρεθούν τρόποι, ώστε οι άνθρωποι να χρησιμοποιήσουν περισσότερο το ποδήλατο. Το Βερολίνο έκανε την αρχή. Κατά τη διάρκεια της καυτής φάσης της πανδημίας δημιούργησε τους λεγόμενους ποδηλατοδρόμους pop-up με την απόδοση της δεξιάς λωρίδας ή τμήματος της λωρίδας παρκαρίσματος στους ποδηλάτες. Ο διαχωρισμός από τις υπόλοιπες λωρίδες έγινε οπτικά με την χάραξη κίτρινης γραμμής ή με διαχωριστικά φωτεινά σήματα, σαν αυτά που μπαίνουν στις οικοδομές.

Σημαίνει άραγε ότι ο κορονοϊός θα επιταχύνει και αλλαγές στην κυκλοφορία; Ο γερμανός ειδικός είναι προσεκτικός. «Όσο περισσότερο επιστρέφουμε στην καθημερινότητα, τόσο περισσότερο θα επιστρέφουμε και στα προβλήματα. Ίσως να εργάζονται περισσότεροι άνθρωποι από το σπίτι τους. Αλλά θεωρούμε βέβαιο ότι τα διάφορα μέσα μεταφοράς θα χρησιμοποιούνται και μετά την κορονοκρίση, όπως και πριν».

[Πηγή: Deutsche Welle]

node/39096

Nissan: Με 12 νέα μοντέλα η επιστροφή στην κερδοφορία [video]

Η Nissan ανακοίνωσε μια σειρά από μέτρα που έχουν στόχο την επίτευξη οικονομικής σταθερότητας μέχρι το 2023.

Πέμπτη, 28 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Nissan: Με 12 νέα μοντέλα η επιστροφή στην κερδοφορία [video]

Η Nissan ανακοίνωσε σήμερα το στρατηγικό της πλάνο για τα επόμενα 4 χρόνια, το οποίο μεταξύ άλλων περιλαμβάνει την παρουσίαση 12 νέων μοντέλων μέσα στους επόμενους 18 μήνες και την αναδιοργάνωση των δραστηριοτήτων της, με στόχο την επιστροφή στην κερδοφορία και την οικονομική σταθερότητα.

Ξεκινώντας από τις 12 πρεμιέρες, αυτές αφορούν τα Ariya, Armada, Frontier, Kicks, Navara, Note, Pathfinder, Qashqai, Rogue, X-Trail, Terra, και την πολυαναμενόμενη νέα γενιά Z. Η εταιρεία δημοσίευσε ένα teaser video στο οποίο βλέπουμε όλα τα νέα και ανανεωμένα μοντέλα σε ένα σκοτεινό περιβάλλον που δεν αποκαλύπτει πολλές σχεδιαστικές λεπτομέρειες, πέρα από τη σιλουέτα και τα γραφικά LED στα φώτα τους.

Η εταιρεία θα δώσει έμφαση σε κατηγορίες που μπορούν να έχουν μια επιτυχημένη εμπορική πορεία σε παγκόσμιο επίπεδο, όπως τα μικρομεσαία και μεσαία, τα ηλεκτρικά οχήματα και τα σπορ μοντέλα. Επιπλέον, το πλήρες πακέτο συστημάτων υποβοήθησης ProPILOT θα κάνει την εμφάνισή του σε περισσότερα από 20 μοντέλα που πωλούνται σε 20 αγορές, με στόχο το 1,5 εκατομμύριο πωλήσεις μέχρι το 2023. Σύμφωνα με το νέο στρατηγικό πλάνο, η Nissan θέτει ως προτεραιότητα τις αγορές της Ιαπωνίας (με δύο νέα ηλεκτρικά και δύο νέα υβριδικά μοντέλα e-Power), Κίνας και Β. Αμερικής. Αντίθετα, αποχωρεί από τη Νότιο Κορέα, καταργεί την θυγατρική Datsun από τη Ρωσία και αλλάζει την οργάνωσή της σε άλλες αγορές.

Η ετήσια παραγωγική δυνατότητα της Nissan μειώνεται κατά 20%. στα 5,4 εκατομμύρια αυτοκίνητα, ενώ το ποσοστό εκμετάλλευσης των εγκαταστάσεών της αυξάνεται στο 80%. Παράλληλα, η γκάμα μοντέλων της σε παγκόσμια κλίμακα μειώνεται κατά 20% (από 69 σε λιγότερα από 55). Για να επιτευχθούν αυτά τα νούμερα, η Nissan θα κλείσει τα εργοστάσιά της σε Βαρκελώνη και Ινδονησία, θα μειώσει την παραγωγή στη Βόρεια Αμερική στα βασικά μοντέλα της και θα αυξήσει τις συμμαχίες για περαιτέρω μείωση του κόστους εξέλιξης και παραγωγής νέων μοντέλων και τεχνολογιών.

Με την εφαρμογή των μέτρων, η εταιρεία στοχεύει στην επίτευξη περιθωρίου κέρδους 5%, στη μείωση του κόστους κατά 300 δισεκατομμύρια yen, και στην κατάκτηση (και διατήρηση) μεριδίου 6% στην παγκόσμια αγορά αυτοκινήτου μέχρι το τέλος του 2023.

[Πηγή: Nissan]

TAGS