Lamborghini Huracán έβαλε δεξαμενή βενζίνης στην οροφή
Ποιος είπε ότι τα θερμικά μοντέλα δεν αγχώνονται με την αυτονομία τους; Για κοίτα τι έκανε ο κάτοχος της συγκεκριμένης Lamborghini Huracán.
Μία φωτογραφία κυκλοφόρησε πρόσφατα στο διαδίκτυο, δείχνοντας μια Lamborghini Huracán να κινείται σε αυτοκινητόδρομο με έναν τεράστιο εξωτερικό δοχείο καυσίμου δεμένο στην οροφή της. Τελικά, δεν είναι μόνο τα ηλεκτρικά που υποφέρουν από «range anxiety».
Το στιγμιότυπο, που δημοσιεύτηκε πρόσφατα στο Reddit, συνοδεύεται από το εύλογο ερώτημα αν μια τέτοια «εξωτερική δεξαμενή» θα μπορούσε πράγματι να επεκτείνει σε αξιοπρεπές επίπεδο την αυτονομία του ιταλικού σούπερκαρ.
Με το εργοστασιακό ρεζερβουάρ της Huracán να κυμαίνεται έως τα 90 lt, δύσκολα περιμένει κανείς αυτονομία που να ξεπερνά σημαντικά τα 500 km, ακόμη και με ιδιαίτερα ήπια οδήγηση
[Request] would this extend the range by any decent amount?
byu/brilliant31508 intheydidthemath
Οι περισσότεροι σχολιαστές επισημαίνουν ότι η τεράστια δεξαμενή καυσίμου συνεπάγεται και τεράστιο πρόσθετο βάρος. Σε 100% πλήρωση, αυτό θα μπορούσε θεωρητικά να ξεπεράσει ακόμη και τα 600 kg.
Κάτι που προφανώς κανένας σώφρων οδηγός δεν θα επιχειρούσε, καθώς υπερβαίνει κατά πολύ τα όρια φόρτωσης που προβλέπει ο κατασκευαστής.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Μουρλοκομεία, έβαλαν Honda VTEC σε Lamborghini Huracán [video]
Άλλοι στάθηκαν στους σοβαρούς νομικούς και ασφαλιστικούς κινδύνους της μεταφοράς καυσίμου σε μη εγκεκριμένο δοχείο, όπως και στο ενδεχόμενο ανάφλεξης σε περίπτωση σύγκρουσης. Και όλα αυτά πριν καν ανοίξει η συζήτηση για ζητήματα όπως το κέντρο βάρους και η αεροδυναμική, που σε αυτή την περίπτωση περνούν σε δεύτερη μοίρα μπροστά στα πολύ σοβαρότερα θέματα ασφάλειας.
Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι παρόμοιες «πατέντες» δεν είναι άγνωστες στον κόσμο της αυτοκίνησης. Στο παρελθόν, Κινέζος οδηγός είχε εμπνευστεί από ρεπορτάζ του DRIVE για τα δύο Model Y που έφτασαν στον Αρκτικό Κύκλο, αλλά και για εκείνο το Model 3 που διένυσε περισσότερα από 4.000 km από την Κίνα έως το base camp του Έβερεστ, φτάνοντας σε υψόμετρο 5.130 m.
Μη θέλοντας να ρισκάρει, αλλά επιθυμώντας να συνεχίσει την περιπέτεια σε ακατοίκητες περιοχές του Θιβέτ, τοποθέτησε μια γεννήτρια βενζίνης στο πίσω μέρος του Model Y. Mε δική της πινακίδα κυκλοφορίας, ώστε να είναι απολύτως νόμιμος.
Αντίστοιχα, δύο Ολλανδοί ταξιδιώτες διέσχισαν 38 χώρες και 40.000 km από την Ολλανδία έως τη Νότια Αφρική με ένα ηλεκτρικό Škoda Enyaq, περιορίζοντας την αγωνία και το κόστος φόρτισης αξιοποιώντας αποκλειστικά την ηλιακή ενέργεια.



