Maextro S800: Χόρτασε καρπαζιά S-Class και BMW στην Κίνα
To Maextro S800 είναι πλέον το πρώτο σε πωλήσεις μοντέλο άνω των 100.000 δολαρίων στην Κίνα, εκθρονίζοντας τις παραδοσιακές δυτικές δυνάμεις.
Όταν η Huawei συνεργάστηκε με τη JAC για την κυκλοφορία του Maextro S800, λίγοι θεώρησαν δεδομένο ότι ο στόχος της νέας μάρκας ήταν να αμφισβητήσει ευθέως τις Maybach και Rolls-Royce. Το να θέσει μια καινούργια κινεζική φίρμα τον πήχη της σύγκρισης στην κορυφή της πολυτελούς κατηγορίας έμοιαζε -τότε- με υπερβολικά φιλόδοξο εγχείρημα.
Έναν χρόνο αργότερα, το Maextro S800 έχει αναδειχθεί στο δημοφιλέστερο μοντέλο στην Κίνα με τιμή άνω των 100.000 δολαρίων. Μέχρι πρόσφατα, η απόκτηση ενός δυτικού premium αυτοκινήτου αποτελούσε ξεκάθαρη ένδειξη κοινωνικής καταξίωσης για τους εύπορους Κινέζους.
Πλέον όμως, οι ντόπιοι πλούσιοι στρέφονται όλο και περισσότερο σε εγχώριες μάρκες -κάτι που πριν από λίγα χρόνια φάνταζε σχεδόν αδιανόητο
Όπως αναφέρει το Bloomberg, τον Νοέμβριο το Maextro S800 ξεπέρασε σε πωλήσεις τόσο την Porsche Panamera όσο και τη BMW 7 Series, μαζί! Είχε μάλιστα κατακτήσει την πρώτη θέση ήδη από τον Σεπτέμβριο.
Το S800 άφησε πίσω του και τη Mercedes-Benz S-Class, καθώς και την αντίστοιχη έκδοση της Maybach. Η Maextro συγκέντρωσε 18.000 παραγγελίες για το S800 μέσα σε μόλις 175 ημέρες από την κυκλοφορία του, ενώ σήμερα δηλώνει ότι πουλά περισσότερες από 2.000 μονάδες τον μήνα και σκοπεύει να αυξήσει την παραγωγή στις 4.000 μηνιαίως.
Σημαντικό μέρος της γοητείας του S800 αποτελεί η τιμή του. Με μήκος 5.480 mm, πρόκειται για μια πραγματικά πληθωρική λιμουζίνα, η οποία κοστίζει από ¥708.000 έως ¥1.020.000 -περίπου €85.000 έως €123.000, με βάση τις τρέχουσες συναλλαγματικές ισοτιμίες.
Για να υπάρχει ένα μέτρο σύγκρισης, η BMW 7 Series ξεκινά από ¥919.000 (€110.000), η Porsche Panamera από ¥1,1 εκατ. (€132.500) και η Mercedes-Benz S-Class από ¥1,47 εκατ. (€177.000). Όσο για μια Rolls-Royce Phantom; Εκεί μιλάμε για ¥8,47 εκατ., δηλαδή λίγο πάνω από ένα εκατομμύριο ευρώ.
Και όμως, το Maextro S800 δεν είναι απλώς φθηνότερο, αλλά και εξαιρετικά πλουσιοπάροχο σε εξοπλισμό. Διαθέτει τριπλή οθόνη στο ταμπλό, προβολέα 40 ιντσών για τους πίσω επιβάτες που μετατρέπει την καμπίνα σε ιδιωτικό κινηματογράφο, αυτόματες πόρτες, χειριστήρια με κρυστάλλινο εφέ και οροφή με «έναστρη» επένδυση, που παραπέμπει ευθέως στη Rolls-Royce.
Η καμπίνα είναι επενδεδυμένη με ξύλο και δέρμα, ενώ τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού (ADAS) προέρχονται από την τεχνολογική σουίτα της Huawei.



