Tesla Model Y, του έβαλε γεννήτρια για να ανέβει στο Θιβέτ

Tesla Model Y, του έβαλε γεννήτρια για να ανέβει στο Θιβέτ

Ιδιοκτήτης Tesla Model Y προσάρμοσε γεννήτρια στον κοτσαδόρο και το έκανε υβριδικό.

Model Y

Έχουμε δει Tesla Model Y να φτάνουν στον Αρκτικό Κύκλο, Model 3 σε ταξίδι 4.000+ km από την Κίνα μέχρι το στρατόπεδο βάσης του Έβερεστ. Φτάνοντας σε υψόμετρο 5.130 m.

Αλλά ένας Κινέζος δεν ήθελε να το ρισκάρει. Επιθυμούσε κι αυτός να επισκεφτεί το Έβερεστ με Tesla Model Y, αλλά μετά θα συνέχιζε την περιπέτειά του σε ακατοίκητες περιοχές του Θιβέτ. Αποφάσισε λοιπόν να μετατρέψει το 100% ηλεκτρικό μοντέλο της Tesla σε κάτι αντίστοιχο -κατά μία έννοια- με την BMW i3 REX. 

Φοβάσαι μη σου τελειώσει η μπαταρία; Γεννήτρια στον κοτσαδόρο και καθάρισες!

Model Y

Για να το κάνει αυτό, τοποθέτησε μια γεννήτρια βενζίνης στο πίσω μέρος του αμερικανικού SUV, με δική της πινακίδα κυκλοφορίας, έτσι ώστε να είναι απολύτως νόμιμη. Σκοπός του δεν ήταν να βασιστεί αποκλειστικά στη γεννήτρια.

Συνέχισε να φορτίζει όπου έβρισκε ταχυφορτιστή, αλλά πλέον χωρίς άγχος ότι ενδέχεται να ξεμείνει από ενέργεια. Ακόμα και σε υψόμετρο πάνω από τα 5.000 m, με πιο αραιή ατμόσφαιρα, η γεννήτρια ήταν σε θέση να αποδίδει ισχύ 3 kW.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Tesla Model 3 και Porsche Taycan κολυμπάνε στο Ντουμπάι [video]

Κάτι το οποίο μεταφράζεται σε περίπου 4% φόρτιση ανά ώρα λειτουργίας. Προφανώς το αυτοκίνητο πρέπει να είναι ακίνητο -δεν μπορεί να κινείται ενόσω η γεννήτρια γεμίζει ενέργεια την μπαταρία. Ενώ η i3 REX, αλλά και τα υπόλοιπα EREV, δεν έχουν τέτοια δυσχέρεια.

Model Y

Ο ιδιοκτήτης πλήρωσε περί τα €350 για τη γεννήτρια, ενώ το κόστος κίνησης ήταν πολύ ακριβότερο από το ηλεκτρικό ρεύμα. Ωστόσο, είναι μια κάποια λύση όταν θες να απομακρυνθείς τελείως από τον πολιτισμό. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Tesla Model S με 700.000 km καταρρίπτει τα προγνωστικά [video]

Δύο Ολλανδοί φυσιολάτρες επέλεξαν να φορτίζουν το Škoda Enyaq απλώνοντας ηλιακά πάνελ. Που θεωρητικά μπορούσαν να φτάσουν συνολική ισχύ εξόδου 10,8 kW.  Διέσχισαν μάλιστα 38 χώρες και 40.000 km. Εκείνοι όμως ήταν στην Αφρική, πού να βρεθεί τέτοια ηλιοφάνεια στο Θιβέτ;

Η Tesla δεν ενδιαφέρεται να προσφέρει συστήματα επέκτασης αυτονομίας στα μοντέλα της. Ωστόσο, το συγκεκριμένο Model Y δεν είναι το πρώτο που συναντούμε με γεννήτρια. Πιο ακραία μετατροπή ήταν η προσθήκη ντιζελοκινητήρα στο πορτμπαγκάζ ενός Model S.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube