Η Stellantis διπλασιάζει την παραγωγή στο εργοστάσιό της στο Μαρόκο

Η Stellantis διπλασιάζει την παραγωγή στο εργοστάσιό της στο Μαρόκο

Ο όμιλος Stellantis επενδύει στο εργοστάσιο του Μαρόκο €300 εκατ. για την παραγωγή χαμηλού κόστους αυτοκινήτων της πλατφόρμας Smart Car.

Η Stellantis θα επενδύσει €300 εκατ. στο εργοστάσιό της στην Kenitra του Μαρόκου, για την κατασκευή μιας νέας σειράς μικρών αυτοκινήτων χαμηλού κόστους στην πλατφόρμα «Smart Car», καθώς και για την αύξηση της παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Citroen και της Opel. 

Η παραγωγή στο εργοστάσιο της Kenitra, το οποίο άνοιξε το 2019, θα διπλασιαστεί σε 400.000 αυτοκίνητα, μαζί με 50.000 Citroen Ami και Opel Rocks-e. Σύμφωνα με πληροφορίες, μια έκδοση FIAT που πιθανώς ονομάζεται Topolino θα συνοδεύσει αυτά τα δύο μοντέλα. Το εργοστάσιο, το οποίο κατασκευάστηκε με αρχική επένδυση €557 εκατ. κατασκευάζει σήμερα το Peugeot 208 για την περιφερειακή και την ευρωπαϊκή αγορά. Το 208 συναρμολογείται επίσης στην Trnava της Σλοβακίας.

Η πλατφόρμα Smart Car για αναδυόμενες και αναπτυσσόμενες αγορές έκανε το ντεμπούτο της φέτος με το Citroen New C3 που κατασκευάστηκε στην Ινδία. Οι υπεύθυνοι της Stellantis δήλωσαν την Τετάρτη ότι τα οχήματα της πλατφόρμας Smart Car θα αποτελέσουν τελικά το 40% των πωλήσεων στην περιοχή της Βόρειας Αφρικής και της Μέσης Ανατολής.

ami

Η Citroen κυκλοφόρησε το Ami στη Γαλλία τον Απρίλιο του 2020, με την ιταλική αγορά να ακολουθεί τον Δεκέμβριο. Οι πωλήσεις του 2020 ήταν 2.719, κυρίως στη Γαλλία, σύμφωνα με τη Citroen. Πέρυσι, μετά την προσθήκη της Ισπανίας, του Βελγίου και της Πορτογαλίας, οι ταξινομήσεις του Ami αυξήθηκαν στις 9.183 μονάδες. Η Citroen πρόσθεσε νέες αγορές για το μοντέλο φέτος, συμπεριλαμβανομένων του Ηνωμένου Βασιλείου, της Γερμανίας και του Μαρόκου.

Η Citroen ανακοίνωσε νωρίτερα φέτος ότι η παραγωγή του Ami θα αυξηθεί σε 20.000 από 18.000 μονάδες. Προμηθευτές της εταιρείας άφησαν να διαρρεύσει με δηλώσεις τους πως το 2023 η παραγωγή του μοντέλου θα φτάσει έως και τις 40.000 μονάδες καθώς θα προστεθεί και το FIAT Topolino. 

maroco

H Stellantis δεν είναι η μόνη που επενδύσει στο Μαρόκο. Και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες και προμηθευτές έχουν επενδύσει εκμεταλλευόμενοι τους χαμηλούς μισθούς σε σύγκριση με την Ευρώπη και τα γενναιόδωρα κίνητρα από την κυβέρνηση, καθώς και την εύκολη πρόσβαση στα μεγάλα λιμάνια. Η Renault έχει δύο εργοστάσια στη χώρα, ένα στην Ταγγέρη με ετήσια παραγωγή 400.000 οχημάτων και ένα στην Καζαμπλάνκα που κατασκευάζει περίπου 85.000 οχήματα ετησίως.

«Η παγκόσμια φιλοδοξία της Stellantis θα επωφεληθεί από τον ισχυρό ρυθμό ανάπτυξης της περιοχής της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής που στοχεύει στη δημιουργία ενός τρίτου πυλώνα για τη Stellantis, εκτός από τη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, Carlos Tavares, σηματοδοτώντας τα σχέδια της εταιρείας για το μέλλον.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube