Να Xiaomi, πλήρωνε τώρα για να λες ψέμματα για το SU7 Ultra
Δεδικασμένο δημιουργήθηκε για τους αεραγωγούς στο καπό του SU7 Ultra. Κάτι που ενδέχεται να πυροδοτήσει πληθώρα μηνύσεων.
SU7 Ultra, μέχρι πρότινος το ταχύτερο ηλεκτρικό στην Πράσινη Κόλαση. Και με διαφορά το πιο φθηνό μοντέλο 1.500+ ίππων που μπορείς να αγοράσεις. Αλλά δεν είναι όλα ρόδινα για την κορωνίδα της γκάμας της Xiaomi.
Η πανίσχυρη ηλεκτρική μπερλίνα κοστίζει μόλις €70.000 στην κινεζική αγορά, οπότε πολλοί ιδιοκτήτες τη φορτώνουν με φαντεζί έξτρα.
Ένα από αυτά είναι το κάρμπον πακέτο, που με περίπου 5.000 ευρώ αναβαθμίζει οπτικά το SU7 Ultra -ειδικά με την πελώρια οροφή από ανθρακονήματα, ενώ παράλληλα μειώνει το βάρος κατά 11-12 kg.
Εκτός από την οροφή, το πακέτο περιλαμβάνει και κάρμπον καπό, μαζί με διάφορα ακόμη καλούδια. Οι δύο αεραγωγοί στο καπό υποτίθεται πως βελτιώνουν την ψύξη -κι εκεί ακριβώς προέκυψε το νομικό ζήτημα.
Οι ιδιοκτήτες σύντομα ανακάλυψαν ότι οι αεραγωγοί δεν είχαν καμία επίδραση στη ροή του αέρα και η απογοήτευσή τους γρήγορα εκφράστηκε δημόσια

Κάποιοι κάτοχοι αποσυναρμολόγησαν το μπροστινό μέρος του ηλεκτρικού μοντέλου, διαπιστώνοντας ότι η εσωτερική δομή ήταν σχεδόν πανομοιότυπη με το στάνταρ αλουμινένιο καπό.
Το θέμα πήρε διαστάσεις στα κινεζικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με τους κατόχους να εκφράζουν εκ νέου παράπονα. Η πρώτη φορά ήταν όταν η Xiaomi αποφάσισε να μειώσει την ιπποδύναμη από τους 1.548 στους 900 ίππους, εκτός κι αν οι οδηγοί περνούσαν ειδική αξιολόγηση ικανοτήτων.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Xiaomi SU7 Ultra πρωταγωνιστεί σε κόπια των Gymkhana [video]
Ένας από τους ιδιοκτήτες έφερε την υπόθεση στο δικαστήριο, ισχυριζόμενος ότι έπεσε θύμα παραπλανητικής διαφήμισης. Δικομανής; Μυρίστηκε εύκολο χρήμα; Δεν του αρέσει να τον εξαπατούν; Ή απλώς θεώρησε ότι η Xiaomi το παράκανε;

Όπως και να ’χει, το σημαντικό είναι ότι δικαιώθηκε. Κάτι που δημιουργεί δεδικασμένο και ίσως οδηγήσει κι άλλους ιδιοκτήτες να κινηθούν νομικά κατά της εταιρείας. Ο κινεζικός γίγαντας υποχρεώθηκε να αποζημιώσει τον μηνυτή και να καλύψει τα δικαστικά έξοδα, συνολικά κάτι λιγότερο από 20.000 ευρώ.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Τι δουλειά έχει το Xiaomi SU7 Ultra στο Maranello;
Όταν η διαμάχη έγινε γνωστή, η Xiaomi ζήτησε συγγνώμη, επιμένοντας πως ο σκοπός του καπό είναι αισθητικός και όχι λειτουργικός. Ώστε να θυμίζει το πρωτότυπο SU7 Ultra που κατάφερε να καταρρίψει το ρεκόρ της AMG One στο Nordschleife.
Για να κατευνάσει τους αναστατωμένους πελάτες, προσέφερε 20.000 πόντους επιβράβευσης Xiaomi -αξίας περίπου 240 ευρώ. Ψίχουλα δηλαδή. Μένει να φανεί αν αυτή η κίνηση αρκεί για να αποτρέψει νέο γύρο προσφυγών.



