Η Nissan αποκαλύπτει το νέο σήμα της

Η Nissan αποκαλύπτει το νέο σήμα της

Η νέο ηλεκτρικό SUV της ιαπωνικής εταιρείας, το Ariya, εγκαινιάζει σε αυτοκίνητο παραγωγής τον νέο, απλοποιημένου σχεδίου, λογότυπο της Nissan.

Nissan Ariya logo

Ύστερα από τη FIAT και την Opel, ήρθε η σειρά της Nissan να αποκαλύψει τον νέο λογότυπό της. Τι κοινό έχει με των άλλων δύο: Εγκαινιάστηκε από ένα σημαντικό μοντέλο παραγωγής που ανοίγει νέο κεφάλαιο στη ιστορία του κάθε κατασκευαστή

Έτσι για την τορινέζικη εταιρεία ήταν το ηλεκτρικό 500, για τους Blitz το Mokka 2 και για τους Ιάπωνες το Ariya. Το νέο ηλεκτρικό SUV λοιπόν ανέλαβε σημαιοφόρος του αναπροσανατολισμού της εταιρείας, εγκαινιάζοντας ταυτόχρονα τη νέα πλατφόρμα CMF-EV που θα αποτελέσει φορέα-πασπαρτού για τη Συμμαχία.

Ένα άλλο κοινό σημείο μεταξύ της Nissan και των άλλων δύο εταιρειών που αναφέραμε εδώ: Ο λογότυπος απλοποιήθηκε. Το έμβλημα που χρησιμοποιείται για την επικοινωνία του Ασιάτη κατασκευαστή (βλ. στην κάτω φωτογραφία) εκλεπτύνθηκε στα άκρα, ακολουθώντας την τάση της επίπεδης σχεδίασης, με τα γράμματα της επιγραφής «Nissan» να χωρίζουν τον κύκλο σε δύο ημικύκλια που στις άκρες τους «στηρίζονται» από οριζόντια ευθύγραμμα τμήματα. Επιπλέον, τα ημικύκλια δεν έχουν σαφές όριο μέσω ενός φαινομένου αυξηφαούς. Το γενικό σχήμα πάντως παραμένει πιστό σε αυτό που γνωρίζουμε από τα τέλη της δεκαετίας του ’80.

Nissan new logo

Στο αυτοκίνητο διατηρείται όμως η τρισδιάστατη εμφάνιση και ειδικά το πλήρες περίγραμμα και η βάση στήριξης για τα γράμματα. Ωστόσο, στο εμπρός μέρος του Ariya, και μελλοντικά στα άλλα EV της Nissan, ο λογότυπος έχει οπίσθιο φωτισμό που τονίζει τον απλοποιημένο σχεδιασμό. Η ανέκδοτη είδηση γι’ αυτό το λόγκο είναι ότι φωτίζεται με 20 LED, τα οποία αντιστοιχούν στον αριθμό των ετών που πέρασαν από τον τελευταίο ανασχεδιασμό του λογότυπου.

Η Nissan ξεκίνησε με τον ανασχεδιασμό του λογοτύπου το 2017, με προδιαγραφές υπό τις λέξεις-κλειδιά «λεπτό, ελαφρύ και ευέλικτο». Ο στόχος ήταν να αντικατοπτριστούν «οι σημαντικές αλλαγές στην κοινωνία τις τελευταίες δύο δεκαετίες», ξεκινώντας προφανώς από την ψηφιοποίηση. Ο νέος λογότυπος εξετάστηκε για πρώτη φορά σε φωτιζόμενη έκδοση για τα ηλεκτρικά μοντέλα της εταιρείας.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube