H Opel εξελίσσει το σήμα της

H Opel εξελίσσει το σήμα της

Η δεύτερη γενιά του Mokka εγκαινιάζει μια νέα έκδοση του λογότυπου της Opel, με έναν πιο λεπτοκαμωμένο κύκλο.

Opel logo

Η δεύτερη γενιά του Mokka αλλάζει τα πάντα, μέχρι και τον λογότυπο της και αυτόν της Opel. Εκτός λοιπόν από το ότι έχει έναν νέο τρόπο γραφής του ονόματος του μοντέλου στο πίσω μέρος, το κόμπακτ SUV εγκαινιάζει μια νέα εκδοχή του λογότυπου της Opel.

Φυσικά, οι σχεδιαστές δεν άγγιξαν το γενικό σχέδιο. Βρίσκουμε λοιπόν τον κεραυνό τοποθετημένο σε κύκλο, όπως συμβαίνει από το 1963. Η εξέλιξη γίνεται με μια γλυκύτητα, με έναν πιο λεπτό κύκλο. Έναν τρόπο συμβολισμού της γερμανικής ακρίβειας και την καλύτερη ανάδειξη του κεραυνού. Το περίγραμμα του κύκλου σχηματίζεται από ένα πιο εμφανές, στακάτο τελείωμα, το οποίο είναι σύννομο με το νέο, πιο γωνιώδες σχέδιο του Mokka.

Opel logo

Η πιο ορατή αλλαγή: Η επιγραφή «Opel» στο πίσω σήμα, η οποία εμφανίστηκε στον κύκλο το 2009, είναι τώρα γραμμένη στο κάτω μέρος, με μικρότερα γράμματα. Ο λογότυπος της Opel είχε ήδη τροποποιηθεί το 2016 με ένα πιο γλυπτό τρόπο. Και τώρα επιστρέφει πιο επίπεδος. Είναι επίσης ένας τρόπος προσέγγισης του δισδιάστατου λογότυπου που έχει δημιουργηθεί για τα μέσα επικοινωνίας.

Ο ανανεωμένος λογότυπος φαίνεται καλύτερα και είναι ταιριαστός με τη νέα μάσκα Vizor που εγκαινιάστηκε από το νέο Mokka. H τοποθέτησή του δε, σε μια μαύρη επιφάνεια χωρίς ανοίγματα που δείχνει σαν παράθυρο, σχηματίζει μια συνέχεια με τα φανάρια του αυτοκινήτου.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube