FIAT new logo 2020
node/39324

Η FIAT αλλάζει λογότυπο

Η αλλαγή δεν είναι συνταρακτική. Απλώς, το όνομα της φίρμας θα γράφεται με μεγάλα γράμματα. Το νέο 500 είναι το πρώτο μοντέλο με τον νέο λογότυπο.

Με το ολοκαίνουργιο 500, οι σχεδιαστές της FIAT φυσικά δεν ανέλαβαν κινδύνους όσον αφορά την εξωτερική εμφάνιση. Οι αλλαγές γίνονται με το σταγονόμετρο και με μικρές πινελιές. Ωστόσο, θα είναι εύκολο να αναγνωρίσεις το νέο 500, κυρίως χάρη στην ενσωμάτωση ενός μεγάλου λογότυπου «500» στο εμπρός μέρος, αντί αυτού της μάρκας. Μια ακόμη απόδειξη ότι το όνομα «500» έχει γίνει το ίδιο φίρμα από μόνο του. Και επειδή, η Ιταλοί νομίζουν πως δεν το αντιληφθήκαμε, το έβαλαν και στον αφαλό στις ζάντες.

Ο λογότυπος της FIAT ωστόσο θα τοποθετείται στο αμάξωμα του 500, στο πορτμπαγκάζ. Αλλά σε μια νέα εκδοχή του. Το ηλεκτρικό 500 εγκαινιάζει αυτή τη νέα πραγματικότητα για τον νέο ευρωπαϊκό λογότυπο που είναι μάλιστα υπέρ-απλοποιημένος.

Ξεχνάμε τη νικελένια ασπίδα και το κόκκινο φόντο, που ίσχυσε από το 2006. Το μόνο που μένει είναι τα γράμματα. Το ακρωνύμιο του Fabbrica Italiana Automobili Torino, μεγάλο. Ωστόσο, η γραμματοσειρά παραμένει η ίδια, με το γνωστό σπάσιμο στο «Α», αλλά με όλα τα γράμματα τραβηγμένα καθ’ ύψος.

Το νέο «FIAT» λοιπόν κοσμεί το αμάξωμα του 500. Θα το βρίσκουμε όμως στη μάσκα των άλλων μοντέλων πλην του 500, ξεκινώντας από το ανανεωμένο Tipo, που θα λανσαριστεί μέχρι το τέλος του χρόνου. Ούτως ή άλλως, το έχουμε δει πάνω στο Tipo πριν από μερικούς μήνες.

Λέμε δε ότι το 500 εγκαινιάζει αυτόν τον λογότυπο στην Ευρώπη, επειδή έχει υιοθετηθεί ήδη στη Λατινική Αμερική εδώ και αρκετά χρόνια, όπου η FIAT βρίσκεται καλά εδραιωμένη.

Δείτε την εξέλιξη του λογοτύπου της FIAT...

FIAT logo evolution

node/39646

To ηλεκτρικό FIAT 500 εγκαινίασε τη νέα γέφυρα San Giorgio στη Γένοβα

Στις 14 Αυγούστου 2018 η γέφυρα είχε καταρρεύσει στέλνοντας στο θάνατο 43 ανθρώπους. 

Πέμπτη, 06 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

To ηλεκτρικό FIAT 500 εγκαινίασε τη νέα γέφυρα San Giorgio στη Γένοβα

Tο νέο ηλεκτρικό FIAT 500 ήταν το αυτοκίνητο που εγκαινίασε ένα εξαιρετικά σημαντικό έργο με ιδιαίτερο συμβολισμό για την Ιταλία, τη νέα γέφυρα San Giorgio στη Γένοβα, την οποία έχει σχεδιάσει ο διάσημος αρχιτέκτονας Renzo Piano.

Το νέο έργο αντικατέστησε τη γέφυρα Ponte Morandi μετά την τραγική κατάρρευση της τον Αύγουστο του 2018. Το νέο 500, διέσχισε την μήκους 1.067 μέτρων γέφυρα, πριν αυτή δοθεί στην κυκλοφορία.

fiat

Η εικόνα του FIAT 500 la Prima cabrio να φέρει τις σημαίες της Ιταλίας και του Δήμου της Γένοβας περνώντας πάνω από τη γέφυρα αποτελεί ένα σύμβολο της δύναμης που γεννά η συνεργασία των ανθρώπων με στόχο τη δημιουργία νέων δρόμων προς το μέλλον.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Εντυπωσιακή κατεδάφιση της φονικής γέφυρας Morandi στη Γένοβα [video]

Όπως το νέο ηλεκτρικό μοντέλο της FIAT αντιπροσωπεύει το μέλλον μιας φιλικής προς το περιβάλλον αυτοκίνησης, έτσι και η νέα γέφυρα πάνω από τον ποταμό Polcevera –η οποία κατασκευάστηκε σε χρόνο ρεκόρ- αντιπροσωπεύει μια κορυφαία έκφραση της αρχιτεκτονικής, η οποία δημιούργησε ένα νέα σύμβολο για τη Γένοβα. Για την κατασκευή της San Giorgio απαιτήθηκαν μόλις 596 ημέρες, με τα συνεργεία να εργάζονται πυρετώδης σε 24ωρες βάρδιες για να ολοκληρώσουν αυτό το πολύ σημαντικό έργο. 

[Πηγή: FIAT]

node/5946

Ποια είναι τα αυτοκίνητα που έφεραν τη μεγαλύτερη χασούρα;

Ιδού ο κατάλογος των πιο ζημιογόνων μοντέλων της σύγχρονης εποχής!

Πέμπτη, 30 Ιουλίου 2020 | Κλεάνθης Τριανταφυλλίδης Επικοινωνία

Ποια είναι τα αυτοκίνητα που έφεραν τη μεγαλύτερη χασούρα;

Το λιλιπούτειο Smart ForTwo της Daimler (Mercedes-Benz) είναι υπεύθυνο για τις μεγαλύτερες ζημιές της σύγχρονης εποχής, σύμφωνα με παλιότερη μελέτη των αυτοκινητικών αναλυτών της BersteinResearch.

Οι αναλυτές ανέφεραν στην έρευνά τους ότι, αν και οι «καταστροφικές ζημιές είναι κάτι σπάνιο» στην αυτοκινητοβιομηχανία, κατάφεραν και συνέταξαν ένα κατάλογο που κατά τη γνώμη τους αποκαλύπτει τις μεγαλύτερες οικονομικές αποτυχίες των τελευταίων δεκαετιών.

Τα δύο γενικά συμπεράσματα που βγαίνουν από αυτόν τον κατάλογο είναι, πρώτον, το ρίσκο του να κάνεις μεγάλα τεχνολογικά άλματα (και τις μεγάλες επενδύσεις που συνεπάγονται) και δεύτερον, το ρίσκο του να παράγεις ένα αυτοκίνητο που αποτυγχάνει να πείσει τους αγοραστές στο συγκεκριμένο τομέα της αγοράς. 

Το αρχικό project του Smart είναι ένα καλό παράδειγμα του πρώτου. Η Mercedes-Benz είχε αναλάβει ένα πρόγραμμα που είχε αρχίσει ο ιδρυτής της Swatch, Nicolas Hayeck, και το μετέτρεψε σε τεχνολογικό γύρο θριάμβου. Πριν τελικά λανσαριστεί στην αγορά, το Smart απέκτησε μια ολοκαίνουργια πλατφόρμα, ολοκαίνουργιους 3κύλινδρους κινητήρες κι ένα νέο εργοστάσιο στο Hambach, κοντά στα γαλλογερμανικά σύνορα.

Οι αναλυτές της Bernstein εκτιμούν ότι η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία είχε ξοδέψει πολύ πάνω από 3 δις ευρώ για να φτιάξει το Smart από λευκό χαρτί – μεγάλο ρίσκο για ένα μοντέλο στο φθηνότερο άκρο της αγοράς. Επιπλέον, είχε πέσει έξω στους στόχους πωλήσεων κατά 40%.

Τα Fiat Stilo, Renault Laguna, Peugeot 1007 και Jaguar X-type αποτελούν –κατ’ αυτούς– παραδείγματα μοντέλων που απλά δεν έπιασαν το νόημα των αντίστοιχων αγορών και έπεσαν πολύ έξω στην εκτίμηση των πωλήσεων, κατά 70% στην περίπτωση του Stilo, 88% στην περίπτωση του 1007 και 74% σ’ αυτήν της Jaguar.

Τα Bugatti Veyron (φωτογραφία) και VW Phaeton μπορεί να είναι στην πρώτη δεκάδα, αλλά οι αναλυτές σημειώνουν ότι ενώ η διοίκηση της VW ήξερε ότι η πρώτη Veyron θα έφερνε ζημιά, εντούτοις ήταν μια τεχνολογική βιτρίνα για τον Όμιλο VW. Το Phaeton είχε βέβαια τότε την προσωπική στήριξη του ισχυρού άνδρα του Ομίλου, του Ferdinand Piech, οπότε η εξέλιξη και παραγωγή του μάλλον δεν υπόκειται στους συνήθεις οικονομικούς κανόνες.

Δείτε τον πλήρη πίνακα:
Συνολικές ζημιές
1997-2006
Smart Fortwo  €3,36 δις
2001-2009 Fiat Stilo  €2,11 δις
2001-σήμερα Volkswagen Phaeton  €2,00 δις
2004-2009 Peugeot 1007  €1,89 δις
1997-2004 Mercedes A-class  €1,71 δις
2005-2013 Bugatti Veyron  €1,70 δις
2001–2009 Jaguar X-type  €1,70 δις
2006–2012 Renault Laguna  €1,55 δις
2000–2005 Audi A2  €1,43 δις
2001-2009 Renault Vel Satis  €1,19 δις

Ζημιές ανά μονάδα
2005-2013 Bugatti Veyron  €4.625.590 ανά αυτοκίνητο
2001-σήμερα Volkswagen Phaeton  €28.150 ανά αυτοκίνητο
2001-2009 Renault Vel Satis  €18.744 ανά αυτοκίνητο
2004-2009 Peugeot 1007  €15.407 ανά αυτοκίνητο
2000–2005 Audi A2  €7.545 ανά αυτοκίνητο
2001–2009 Jaguar X-type  €4.695 ανά αυτοκίνητο
1997-2006 Smart Fortwo  €4.477 ανά αυτοκίνητο
2006–2012 Renault Laguna  €3.553 ανά αυτοκίνητο
2001-2009 Fiat Stilo  €2.733 ανά αυτοκίνητο