Για τα EV της, η Volkswagen πλησιάζει την κινεζική Leapmotor

Για τα EV της, η Volkswagen πλησιάζει την κινεζική Leapmotor

Η κοινοπραξία της Volkswagen και της FAW βρίσκεται σε συζητήσεις για την αγορά άδειας από την κινεζική start-up, Leapmotor. Στόχος, να χρησιμοποιήσει τη νέα τεχνολογική πλατφόρμα της για την εξέλιξη του Jetta στην Κίνα.

Volkswagen FAW Leapmotor

Ο Όμιλος Volkswagen συνεχίζει να τοποθετεί την Κίνα στο επίκεντρο της στρατηγικής του. 

Ύστερα από τη σφυρηλάτηση νέων συνεργασιών με τους Κινέζους κατασκευαστές Xpeng και SAIC πριν από μερικές εβδομάδες, η Automotive News Europe μας λέει ότι ο γερμανικός κολοσσός έχει ξεκινήσει σοβαρές συζητήσεις με έναν άλλο Κινέζο παίκτη: Την Zhejiang Leapmotor Technology, ευρύτερα γνωστή ως Leapmotor.

Ο Όμιλος Volkswagen πολλαπλασιάζει τις συνεργασίες του με κινεζικές, καθιερωμένες και νεοφυείς, φίρμες στο πεδίο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Η Leapmotor αποκάλυψε πρόσφατα μια νέα πλατφόρμα και ο διευθύνων σύμβουλος της κινεζικής φίρμας, Zhu Jiangming, δήλωσε ότι ήταν υπέρ της ιδέας της «αδειοδότησης της σε άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες». 

Volkswagen FAW Leapmotor

Και είναι αυτή η πλατφόρμα που ενδιαφέρει τη Volkswagen και την κινεζική FAW. Ο επικεφαλής της Leapmotor διαβεβαιώνει ότι η start-up βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις με δύο ξένες εταιρείες για μια τέτοια συνεργασία, περιλαμβανομένου ενός νέου παίκτη στα ηλεκτρικά οχήματα.

Αυτή η νέα πλατφόρμα που ονομάζεται «Four Leaf Clover», δηλ. «Τετράφυλλο Τριφύλλι», θα ήταν μια μικρή επανάσταση σύμφωνα με τον Κινέζο κατασκευαστή. Θα μπορούσε να «ελέγχει όλες τις έξυπνες λειτουργίες» ενός ηλεκτρικού οχήματος. Περιλαμβανομένων των λειτουργιών αυτόνομης οδήγησης και εκείνων του έξυπνου πιλοτηρίου.

Volkswagen FAW Leapmotor

Σύμφωνα με έναν μηχανικό από την start-up, η πλατφόρμα θα μείωνε ακόμη και το κόστος των ηλεκτρικών οχημάτων. Η Volkswagen θα μπορούσε λοιπόν να ονειρεύεται ένα 100% ηλεκτρικό Jetta βασισμένο σε αυτή την πλατφόρμα.

Μια τέτοια συνεργασία μεταξύ της Volkswagen και της κινεζικής start-up δεν θα ήταν έκπληξη. Ο Γερμανός κατασκευαστής κάνει τα πάντα για να δημιουργήσει όσο το δυνατόν περισσότερες συνεργασίες με Κινέζους παίκτες. Την περασμένη εβδομάδα, η εταιρεία επισημοποίησε τη συνεργασία της με την Xpeng για την από κοινού ανάπτυξη ηλεκτρικών οχημάτων στην πλατφόρμα «Edward» που εξελίχτηκε από τους Κινέζους, αυτή πάνω στην οποία κατασκευάστηκε το μοντέλο G9.

Από την πλευρά του, ο Κινέζος κατασκευαστής Leapmotor είναι παρών στην Ευρώπη με ένα μοναδικό μοντέλο για τη στιγμή: Το T03.

Volkswagen FAW Leapmotor, Leapmotor Τ03

Ένα μικρό, 100% ηλεκτρικό μοντέλο με διαστάσεις παρόμοιες με αυτές του FIAT 500e που γνωρίζουμε καλά στη Γηραιά Ήπειρο. Με αυτό το μικρό μοντέλο, η κινεζική start-up τοποθετείται στη θέση χαμηλού κόστους και ελπίζει να ανταγωνιστεί το διάσημο πλέον Dacia Spring.

Με τους 2.000 υπαλλήλους της, η Leapmotor πούλησε 44.500 μονάδες το πρώτο 6μηνο του 2023. Αυτό είναι 14% λιγότερο σε σχέση με έναν χρόνο πριν και οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στις καλές επιδόσεις της Tesla στην Κίνα. Αυτός είναι ο λόγος που η εταιρεία εστιάζει στην Ευρώπη. Για να εδραιωθεί στην ήπειρό μας, σκοπεύει να διπλασιάσει τον αριθμό των αντιπροσωπειών της μέχρι το τέλος του 2023 και σχεδιάζει να διαθέσει νέα μοντέλα τους επόμενους μήνες.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube