VW Beetle Final Edition
node/39497

Έρχεται ηλεκτρικό Beetle;

Η VW αρνείται εδώ και ένα χρόνο να παραδεχτεί ότι το Beetle θα αποκτήσει ηλεκτρικό απόγονο. Ωστόσο, η πρόσφατη κατοχύρωση του ονόματος «e-Beetle» δεν αφήνει και πολλές αμφιβολίες.

Σύμφωνα με τη Volkswagen η απάντηση είναι, «όχι, δεν θα υπάρχει ηλεκτρικός Σκαραβαίος». Είναι βέβαια δύσκολο να πιστέψουμε την επίσημη επικοινωνία του Wolfsburg, καθώς από τη μια πρόκειται για ένα εμβληματικό μοντέλο, ενώ από την άλλη οι κυβερνητικές πολιτικές πιέζουν όλους τους κατασκευαστές να επωφεληθούν από εξηλεκτρισμένα μοντέλα. Έτσι, αυτό που εντόπισαν τα παθιασμένα μέλη του εξειδικευμένου φόρουμ Vw ID Talk δημιουργεί αμφιβολίες για τις πραγματικές προθέσεις της γερμανικής εταιρείας.

Ο εγγεγραμμένος φαν με το ψευδώνυμο «RobertS» παρατήρησε λοιπόν ότι ο Γερμανός κατασκευαστής έχει υποβάλει για την Ευρώπη αρκετά ονόματα ηλεκτρικών αυτοκινήτων που αναφέρονται σε παλιά μοντέλα. Και η έκπληξη είναι, ότι η ονομασία «e-Beetle» είναι μία από αυτές τις κατοχυρώσεις. Πρόκειται για μια απλή προφύλαξη που διαφυλάττει το όνομα από την ιδιοκτησία μιας άλλης εταιρικής οντότητας; Ή μήπως για ένα πραγματικό μελλοντικό μοντέλο που θα βασίζεται στην πλατφόρμα MEB; Το μυστήριο παραμένει και ο χρόνος θα δείξει.

Τα άλλα ονόματα που περιλαμβάνονται στις αιτήσεις είναι τα e-Samba, e-Karmann και e-Kübel. Το πρώτο θα είναι αναμφίβολα ένα μικρό επαγγελματικό του οποίου πρόκριμα αποτελεί το πρωτότυπο ID Buzz, ενώ το δεύτερο πιθανότατα αναφέρεται στο κουπέ Karmann-Ghia.

Τέλος, οι ψίθυροι στους διαδρόμου, από το 2017 μάλιστα, ποντάρουν και σε ένα αστικό crossover με παιχνιδιάρικη εμφάνιση που θα θυμίζει το Volkswagen Typ 181. Οπότε πιθανότατα αυτό αφορά το τρίτο όνομα που κατοχυρώθηκε, το e-Kübel. Να θυμίσουμε ότι το Typ 181 ήταν η εκδοχή για τον μεταπολεμικό γερμανικό Στρατό, την Bundeswehr. Ως πολιτικό αυτοκίνητο, κυκλοφόρησε ως Kurierwagen στη Γερμανία, Trekker στη Βρετανία, Thing στις ΗΠΑ, Safari στο Μεξικό και στη Ν. Αμερική, Pescaccia στην Ιταλία και Camat στην Ινδονησία.

Τώρα, γιατί κατοχύρωσαν την ονομασία «e-Kübel» που παραπέμπει ευθέως στο ναζιστικό Kübelwagen ή KdF Typ 82 που με αυτό κυκλοφορούσε κάθε αξιωματικός της Wehrmacht ή των Waffen-SS, ε! θα πρέπει να τους ρωτήσουμε. Ένα όνομα και μια όψη που μόνο φρίκη μπορεί να φέρνει στο νου…

KdF Typ 82
Όλοι οι καλοί χωράνε σε ένα KdF Typ 82 Kübelwagen


Για όλα τους όμως, εφέτος, του χρόνου, άντε του παραχρόνου θα έχουμε μάθει περισσότερα…

node/40201

Το VW Group αναζητά αγοραστές για την Ducati

Στο πλαίσιο της γενικότερης αναδιάρθρωσης που προβλέπει το νέο πενταετές της πρόγραμμα. 

Τετάρτη, 21 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Το VW Group αναζητά αγοραστές για την Ducati

Το Volkswagen Group αναζητά πιθανούς πλειοδότες για τη μάρκα Ducati σκοπεύοντας να την πουλήσει πριν προχωρήσει τον επόμενο μήνα στην ανακοίνωση του νέου πενταετούς προγράμματος αναδιάρθρωσης της πολιτικής του. Όπως αναφέρει το Reuters, στο πλαίσιο του παραπάνω προγράμματος, η VW θα επανεξετάσει το μέλλον της μάρκας Ducati καθώς και αυτό της Lamborghini και της Bugatti.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Volkswagen Group: Θα πουλήσει τις Lamborghini και Bugatti;

Η Volkswagen αυτή τη στιγμή βρίσκεται στο στάδιο ενδελεχούς ανάλυσης των στοιχείων που αφορούν στο μέλλον των Lamborghini, Bugatti και Ducati στο πλαίσιο της ευρύτερης αναζήτησης οικονομιών κλίμακας καθώς μετατοπίζεται σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής.

Το αν η Volkswagen θα ξεκινήσει μια επίσημη διαδικασία πώλησης είναι ακόμα αβέβαιο, σημειώνει το δημοσίευμα. Να σημειώσουμε πως η Volkswagen επιχείρησε να πουλήσει τη Ducati το 2017, όταν η Bajaj Auto BAJA.NS σε συνεργασία με την KTM, καθώς και οι Polaris και ιδιωτικοί επενδυτικοί όμιλοι Bain, PAI και Investindustrial εξέφρασαν το ενδιαφέρον τους να αγοράσουν την ιταλική μάρκα. Η πώληση τότε σκόνταψε στην αντίδραση των εργαζομένων. 

node/40198

EuroNCAP: Πέντε αστέρια για το VW ID.3 [video]

Δείτε αναλυτικά τη βαθμολογία που πήρε το VW ID.3 από τον EuroNCAP.

Τετάρτη, 21 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

EuroNCAP: Πέντε αστέρια για το VW ID.3 [video]

«Το ID.3 αντιπροσωπεύει το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας. Η κλιματική αλλαγή μας ωθεί να προσαρμοστούμε σε ένα καθαρότερο μέλλον και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα γίνουν ο κανόνας τα επόμενα χρόνια. Ο οργανισμός EuroNCAP θα συνεχίσει να δοκιμάζει αυτά τα αυτοκίονητα για να διασφαλίσει ότι η διάσωση του πλανήτη από ρύπους δεν επιβαρύνει την ασφάλεια και χαίρομαι που βλέπω ότι το ID.3 δεν συμβιβάζεται στις προδιαγραφές ασφαλείας».

Με αυτά τα λόγια ο Michiel van Ratingen, γενικός γραματέας του EuroNCAP σχολιάσε τα αποτελέσματα των δοκιμών πρόσκρουσης του VW ID.3, του πρώτου ηλεκτρικού αυτοκινήτου της VW, το οποίο και συγκέντρωσε την ανώτερη βαθμολογία των 5 αστεριών. 

id.3 crash

Συγκεκριμένα και σύμφωνα με τα αποτελέσματα των δοκιμών το ID.3 διατήρησε ακέραιο το χώρο των επιβατών, παρέχοντας σε αυτούς καλή προστασία τόσο σε μετωπική όσο και σε πλάγια σύγκρουση. Η βαθμολογία που συγκέντρωση για τους επιβάτες έφτασε το 87%. 

Αντίστοιχα η βαθμολόγια για την προστασία των παιδιών (με αυτά να κάθονται στα ειδικά καθίσματα) έφτασε το 89%, με την αξιολόγηση για την προστασία των πεζών να φτάνει το 71%, ενώ στο 88% κυμάνθηκε η βαθμολογία των συστημάτων ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας. 

Ειδική μνεία γίνεται από τον οργανισμό στο σύστημα multi-collision braking system, που επεμβαίνει στα φρένα μετά από μία σύγκρουση, ώστε να αποτρέψει ανεξέλεγκτη περαιτέρω κίνηση του οχήματος, καθώς και στο σύστημα e-Call που στέλνει αυτόματα μήνυμα σε υπηρεσίες άμεσης βοήθειας, ενημερώνοντας και για το σημείο που σημειώθηκε το ατύχημα.