Λίγοι Ευρωπαίοι βελτιωτές ξέρουν να απογειώνουν ένα Audi RS6 όσο η MTM. Με τα χρόνια, η γερμανική εταιρεία έχει δημιουργήσει μερικά από τα πιο ακραία βάγκον που κυκλοφορούν, επαναπροσδιορίζοντας τι μπορεί να σημαίνει «οικογενειακό αυτοκίνητο».
Το απόλυτο δείγμα αυτής της φιλοσοφίας ακούει στο όνομα Pangaea GT και θα παραχθεί σε μόλις 25 μονάδες παγκοσμίως.
Για να αξίζει τον τίτλο του hypercar των station wagon, η MTM ανασχεδίασε τον 4λιτρο διτούρμπινο V8, αποσπώντας ασύλληπτη απόδοση: 1.100 ίππους και 1.200 Nm!
Ή αλλιώς, 500 περισσότερους από το απλό RS6 και 470 πάνω από το Performance
Δεν πρόκειται όμως απλώς για ένα σύνολο μηχανικών αναβαθμίσεων. Ένα πλήρως custom κιτ αμαξώματος από ανθρακονήματα μεταμορφώνει το RS6 σε κάτι που θυμίζει DTM δρόμου. Οι κεντρομπόλονες 22άρες ζάντες ολοκληρώνουν την εικόνα ενός πραγματικού «γερακιού της Autobahn».
Η τεράστια αύξηση στην ισχύ σημαίνει ότι το Pangaea GT εκτοξεύεται από στάση στα 100 km/h σε μόλις 2,6”, ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 350 km/h.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ M3 Touring ρεζιλεύει Jesko Attack και Lamborghini Revuelto [video]
Ρούχα σούπερκαρ, σώμα οικογενειακού. Τέτοια νούμερα το φέρνουν κατευθείαν στην επικράτεια των καθαρών σούπερκαρ, μόνο που αυτό κουβαλά και τέσσερις ενήλικες.
Στο εσωτερικό, η MTM δεν άφησε τίποτα στην τύχη. Η καμπίνα είναι ένα μείγμα από δέρμα, Alcantara και ανθρακονήματα, με χρωματιστές ραφές να διατρέχουν τα πάντα. Τα μπάκετ καθίσματα δεν περιορίζονται μπροστά, αλλά εξοπλίζουν και τη δεύτερη σειρά, κρατώντας τους επιβάτες σταθερά στη θέση τους στις «πτήσεις» των 350 km/h.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το Audi RS6 Avant GT είναι η 911 GT3 RS των στέισον
Η τιμή δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί, αλλά δύσκολα θα είναι κάτω από το άθροισμα δύο εργοστασιακών RS6. Αν αξίζει; Εξαρτάται από το αν πιστεύεις ότι υπάρχει χώρος για υπερβολή σε ένα οικογενειακό βάγκον.
Όπως και να ’χει, τα 25 κομμάτια του Pangaea GT θα εξαφανιστούν προτού προλάβεις να ανοιγοκλείσεις το γκάζι.
-Τι δουλειά θες να κάνεις όταν μεγαλώσεις, τον ρωτούσαν όταν ήταν πιτσιρίκος.
-Να γράφω σε περιοδικό για αυτοκίνητα, απαντούσε ευθαρσώς. Μπορεί να τα ξεκοκάλιζε από τη Γ' Δημοτικού, αλλά δεν ήξερε ακόμα τις έννοιες δημοσιογράφος, συντάκτης Ειδικού Τύπου, δοκιμαστής, αρθρογράφος. Το παιδικό όνειρο πραγματοποιήθηκε εκείνο τον μακρινό Γενάρη του 2000, τότε που τον εμπιστεύθηκαν στο εβδομαδιαίο ελληνικό Autocar. Βέβαια, τότε τον είχαν ξεγελάσει τρόπον τινά: είχε διαβάσει μια αγγελία για συντάκτες στο Drive, το αγαπημένο του περιοδικό. Αλλά όταν πέρασε τη συνέντευξη, του ανακοίνωσαν ότι τον προόριζαν για το (νεοσυσταθέν τότε, συγχωρεμένο τώρα) Autocar. Τώρα, σχεδόν 24 χρόνια αργότερα, η "αδικία" αποκαθίσταται.



