BMW: Οι κινητήρες βενζίνης δεν θα εξαφανιστούν «ποτέ»

BMW: Οι κινητήρες βενζίνης δεν θα εξαφανιστούν «ποτέ»

Η BMW θεωρεί ότι η ηλεκτροκίνηση δεν αποτελεί τη μόνη επιλογή και το διατυμπανίζει με κάθε τρόπο.

BMW

Η BMW δεν ακολουθεί την πεπατημένη που θέλει την αυτοκίνηση να ενσωματώνει πλήρως την ηλεκτρική ενέργεια. Για το Μόναχο, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης είναι πολύ πιθανό να μείνει για πολύ καιρό ακόμα στην καθημερινότητά μας.

Έτσι, ταυτόχρονα με τις επενδύσεις της στην ηλεκτροκίνηση με νέα μοντέλα όπως αυτά της γκάμας Neue Klasse, η βαυαρική εταιρεία πρεσβεύει ότι τα ΜΕΚ δεν πρόκειται «ποτέ να εξαφανιστούν». 

Αν και αρχικά φαίνεται ασύμβατο, η BMW –όπως και η Toyota– πιστεύει στη θεωρία των πολλαπλών λύσεων

BMW

Ο Jochen Goller, μέλος του διοικητικού συμβουλίου, δήλωσε πρόσφατα πως «οι κινητήρες εσωτερικής καύσης δεν θα εξαφανιστούν ποτέ». Σε απόλυτη συμφωνία με τον Klaus von Moltke, επικεφαλής παραγωγής κινητήρων της BMW.

Ο οποίος είχε πει ότι «ο κινητήρας εσωτερικής καύσης είναι το θεμέλιό μας» κι ότι η εταιρεία θα συνεχίσει να εξελίσσει τους ΜΕΚ ώστε να πληρούν τους αυστηρότερους περιβαλλοντικούς κανονισμούς, όπως το επερχόμενο Euro 7.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Είναι επίσημο, μόνο αυτό το μοτέρ θα φοράει η επόμενη BMW M4

Η BMW προβλέπει ότι μέχρι το 2030, οι πωλήσεις της θα μοιράζονται σχεδόν ισόποσα μεταξύ ηλεκτρικών και θερμικών/υβριδικών μοντέλων. Την περασμένη χρονιά, μόνο το 17,4% των νέων της ταξινομήσεων παγκοσμίως αντιστοιχούσαν σε BEV.

BMW

Η στάση της BMW είναι απλώς ένας προσοδοφόρος συντηρητισμός; Η αλήθεια είναι ότι όλο και περισσότερες δυτικές αυτοκινητοβιομηχανίες αναπροσαρμόζουν τον στρατηγικό τους σχεδιασμό και σπεύδουν να επιστρέψουν σε θερμικά συστήματα μετάδοσης κίνησης.

Η Neue Klasse σηματοδοτεί μια νέα εποχή στην ηλεκτρική γκάμα της BMW αλλά δεν σημαίνει το τέλος των βενζινοκινητήρων. Αντίθετα, ο συνδυασμός επιλογών -BEV, υβριδικά και αμιγώς θερμικά- υπόσχεται μια μεταβατική περίοδο όπου οι οδηγοί θα έχουν την ελευθερία της επιλογής.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ BMW 5 Series E39 έφτασε το 1.000.000 km με ίδιο μοτέρ

Η BMW επιλέγει να επενδύσει και στα δύο μέτωπα, αναγνωρίζοντας πως η πορεία προς ένα πλήρως ηλεκτρικό μέλλον μπορεί να είναι πιο περίπλοκη και πολυδιάστατη από ό,τι πολλοί πιστεύουν. Έτσι προσφέρει επιλογές, όπως τη νέα M3 που θα έρχεται τόσο σε θερμική, όσο και σε ηλεκτρική εκδοχή. Για όλα τα γούστα.

Κάπου εδώ μπαίνει και το υδρογόνο. Η BMW σκοπεύει να λανσάρει μια υδρογονοκίνητη έκδοση της X5 το 2028.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube